AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.044
Laatst bewerkt:
Hallo rene
Gisteren de eerste keer explode nt geprobeerd ik was echtaan het knallen erg nerveus van maar ik zou graag in de toekomst nog pre workout nemen ik loop als een trein
Maar geen van waar ik hyper en nerveus wordt en zonder caffeine en waar ik kan van slapen anders hebben men spieren er ook niets aan ...;)
Ik heb al verschillende producten op dbb gelezen mijn keuze zou uitgaan naar white flood of andere optie ?(ps ik had de vraag op xxl willen stellen kan maar 1 product aan klikken)

Laatst bewerkt:
  • #14.048
Is het niet 900gram dat je krijgt van UNLEASH v2 ?

ja idd haha.. heb het aangepast.. thx!

Hallo rene
Gisteren de eerste keer explode nt geprobeerd ik was echtaan het knallen erg nerveus van maar ik zou graag in de toekomst nog pre workout nemen ik loop als een trein
Maar geen van waar ik hyper en nerveus wordt en zonder caffeine en waar ik kan van slapen anders hebben men spieren er ook niets aan ...;)
Ik heb al verschillende producten op dbb gelezen mijn keuze zou uitgaan naar white flood of andere optie ?(ps ik had de vraag op xxl willen stellen kan maar 1 product aan klikken)

Je kan ook vragen stellen per categorie... maar het 1 en ander wordt nog getuned deze week. white flood is een goede keuze, of anders nitrocrea v2 dan heb je wel creatine en stikstof maar geen boostende stoffen.

nice ! dan kan je tenminste ook zien hoe lang je ermee kan doen:) kan je de mega grow vervangen door de whey shake die ik normaal na de training neem?

de whey shake vervangen door de mega grow bedoel je denk ik, niet helemaal.. ik zou de whey nog wel nemen maar circa 10min na de megagrow.

Rene, bedankt voor het pakketje en de geinige pen. De CCG is overigens echt prima spul.

Vraagje. Ik gebruik nu NOXpump als pre en Megagrow als post supplement. Ik gebruikte voorheen altijd SizeON van Gaspari als intra (icm met SP250als pre) en dat vond ik opzich altijd wel prettig. Nou kan ik opzich wel zelf mijn ogen openen en wat neuzen, maar vroeg mij af of jij niet iets specifieks weet als nuttige intra toevoeging.

Gr

• #14.050
Rene, bedankt voor het pakketje en de geinige pen. De CCG is overigens echt prima spul.

Vraagje. Ik gebruik nu NOXpump als pre en Megagrow als post supplement. Ik gebruikte voorheen altijd SizeON van Gaspari als intra (icm met SP250als pre) en dat vond ik opzich altijd wel prettig. Nou kan ik opzich wel zelf mijn ogen openen en wat neuzen, maar vroeg mij af of jij niet iets specifieks weet als nuttige intra toevoeging.

Gr

Mooi dat je tevreden bent over de CCG, zelf vind ik het ook een zeer goed supplement.

Tijdens de training:
30-50gr Waxy Maize (1 maatschep)
10gr Essential Amino Stack (2 maatscheppen)

Dat doen onze atleten ook en die bevalt dat prima. Met een pot EAS en WMS kan je dan 50 trainingen vooruit.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik WMS niet door mn keel krijg. Althans niet de orange versie toendertijd. Misschien dat een andere smaak icm EAS (waar mn gedachten ook al naar uit ging) wel iets is.
Zal het overigens niet een te grote insulinepiek met zich mee brengen als ik wms EN megagrow (dextrose) neem.

• #14.052
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik WMS niet door mn keel krijg. Althans niet de orange versie toendertijd. Misschien dat een andere smaak icm EAS (waar mn gedachten ook al naar uit ging) wel iets is.
Zal het overigens niet een te grote insulinepiek met zich mee brengen als ik wms EN megagrow (dextrose) neem.

Als je 30gram WMS lemon neemt kan dat prima, samen met EAS lemon. De nieuwe smaak WMS lemon is veel beter dan de orange van voorheen.

Maar ja kan ook alleen EAS nemen, dat is ook een goede optie. Ik zou dan lemon nemen maar is persoonlijk . Het geeft een lekker fris smaakje ook aan je water.

Kijk dat is goed om te horen. Toch maar eens bestellen dan. Kerskadootje aan mezelf :)

Dank je René.

• #14.054
Kijk dat is goed om te horen. Toch maar eens bestellen dan. Kerskadootje aan mezelf :)

Dank je René.

:thumbs: at your service... zo nu even een topic aanmaken voor vrij kaartje voor de Panama in Amsterdam. Mad House 1 Januari.. :rocknana:

Ik ga straks eens 2 potten Whey Delicious bestellen. :D

René,
enig idee wanneer de dietshake in choco-variant komt?
Is fantastisch spul om standaard in de auto te hebben liggen voor noodmomenten, maar de pot begint zachtjes aan leeg te geraken...

leveren jullie ook op zaterdag? als ik nu voor 3uur bestel

• #14.059
Ik ga straks eens 2 potten Whey Delicious bestellen. :D

:thumbs:

René,
enig idee wanneer de dietshake in choco-variant komt?
Is fantastisch spul om standaard in de auto te hebben liggen voor noodmomenten, maar de pot begint zachtjes aan leeg te geraken...

voorlopig niet.. er is niet veel vraag naar. Dus ik zie even geen reden voor meer smaken. Als deze pallet leeg is bestel ik mss wel een halve pallet choco en een halve aardbei/banaan maar is pas in het nieuwe jaar.

leveren jullie ook op zaterdag? als ik nu voor 3uur bestel

als je geen rembours kiest wel ;)

Zo, 2 potten Whey Delicious besteld met nog een pot EAS ;)
Laat maar komen :D

Terug
Naar boven