AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

voorlopig niet.. er is niet veel vraag naar. Dus ik zie even geen reden voor meer smaken. Als deze pallet leeg is bestel ik mss wel een halve pallet choco en een halve aardbei/banaan maar is pas in het nieuwe jaar.
Dan help ik je eerst wel met deze pallet leeg te krijgen ;)
Ook als ontbijtvervanger doet 'ie het namelijk goed, compleet ontbijt en snel weggewerkt (ik heb nóóit haast hoor, verslaap me ook nooit :engel:)

Renee, nu je toch zo goed bezig bent om 1 van de grotere merken te worden in nederland en uitbreid. had je al gedacht aan tanktops van xxl maar dan in de vormen van gasp tanktops, met een y vorm aan de achterkant en dergelijke en de powerhouse tanktops. niet de stringers die zijn iets TE bloot:P . en longsleeve tshirts van xxl. is maar een idee ik zou er in elk geval interesse in hebben, weet niet hoe goed kleding loopt bij jullie:D

ik koop een shirt van je als ik op de 105kg zit! beloofd :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.065
Renee, nu je toch zo goed bezig bent om 1 van de grotere merken te worden in nederland en uitbreid. had je al gedacht aan tanktops van xxl maar dan in de vormen van gasp tanktops, met een y vorm aan de achterkant en dergelijke en de powerhouse tanktops. niet de stringers die zijn iets TE bloot:P . en longsleeve tshirts van xxl. is maar een idee ik zou er in elk geval interesse in hebben, weet niet hoe goed kleding loopt bij jullie:D

jij ziet het! :thumbs:

We gaan nog wel wat uitbreiden, kleding zie ik als promotie en wordt verkocht tegen kostprijs zo ongeveer. Ik ga even kijken nog naar meer dingen, mss ook wel tanktops. Maar eerst wil ik korte en lange broeken ;)

jij ziet het! :thumbs:

We gaan nog wel wat uitbreiden, kleding zie ik als promotie en wordt verkocht tegen kostprijs zo ongeveer. Ik ga even kijken nog naar meer dingen, mss ook wel tanktops. Maar eerst wil ik korte en lange broeken ;)

Perfect! scheurde gister tijdens t squaten uit mijn trainingsbroek:D

Korte broek koop ik als jij me goede kuiten geeft!:D:D

Renee, nu je toch zo goed bezig bent om 1 van de grotere merken te worden in nederland en uitbreid.

Te worden?

Als ik me niet vergis heb ik het XXL merk al in verschillende gyms zien liggen.. of vergis ik me nou? volgens mij behoort XXL al bij de grootste van Nederland/België

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.071
Perfect! scheurde gister tijdens t squaten uit mijn trainingsbroek:D

Korte broek koop ik als jij me goede kuiten geeft!:D:D

zet het op je lijstje voor kerst.. kuiten ;)

Te worden?

Als ik me niet vergis heb ik het XXL merk al in verschillende gyms zien liggen.. of vergis ik me nou? volgens mij behoort XXL al bij de grootste van Nederland/België

Op internet zijn we volgens de statistieken wel de meest bezochte shop, Gyms benaderen zijn we nog niet actief mee geweest. De gyms die we nu leveren hebben ons benaderd. Ik verwacht wel dat we in 2010 flink gaan groeien met leveringen aan gyms en winkels.

http://www.xxlnutrition.nl/NOW-Foods-M30/EVE-P537 Kan het voor een man kwaad om dit te nemen? Had het namelijk voor mijn vriendin besteld maar ze heeft elke keer moeite met die pillen dus zou ik ze misschien gewoon opgebruiken.
Of is dat geen goed plan?

Er zitten van bepaalde vitaminen & mineralen minder/meer in dan in Adam zeg maar. Ik weet de verschillen zo niet maar het lijkt me niet dat het kwaad kan.

Yup, zie ook wel hier en der wat XXL producten voorbij komen.

No-xplode NT smaakt heerlijk en gaf ook nog eens een nice resultaat.
Squat vorige training 8x60kg deze 1x85kg
Dl vorige training 8x70kg deze 2x80kg :D

Weer super :)

No-xplode NT smaakt heerlijk en gaf ook nog eens een nice resultaat.
Squat vorige training 8x60kg deze 1x85kg
Dl vorige training 8x70kg deze 2x80kg :D

Weer super :)

En waarom zou dat goed moeten zijn? ???
Als je 8x70 DL dan kan je makkelijk meer als 2x80 lijkt me.

ik haal er ook alles van eigen merk van vits tot cre tot carbs tot whey. vind het net fijn alles van 1 webshop. nu nog wat xxl gyms openen:P

ja idd haha.. heb het aangepast.. thx!

Je kan ook vragen stellen per categorie... maar het 1 en ander wordt nog getuned deze week. white flood is een goede keuze, of anders nitrocrea v2 dan heb je wel creatine en stikstof maar geen boostende stoffen.

de whey shake vervangen door de mega grow bedoel je denk ik, niet helemaal.. ik zou de whey nog wel nemen maar circa 10min na de megagrow.

Hebben jullie White Flood nog niet in de white raspberry smaak? Die zou veel beter zijn dan electric lemonade.

Rene,

Een kort vraagje. Ik heb Animal Cuts en Recovery Formula bij jullie besteld. Levering weer super, na 1 dag al in huis!

Kan ik die Recovery Formula ook zonder dextrose nemen? Ik neem het nu alleen met water want ik ben aan het cutten. Er staat namelijk op de pot dat het aangeraden wordt om het met dextrose (dextrojuice) te nemen.

Bedankt ook voor de pen en de gratis sample!

ik heb de digitale bodyfat meter gekregen maar nu is de beschrijving allemaal engels en dat kan ik niet:(

zijn er nog meerdere hier die er 1 hebben?? en hoe of hij werkt??? en waar je moet meten enzo????

Terug
Naar boven