AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey Rene,
Ik zag trouwens laatst dat je ook petjes had gemaakt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het miss een idee voor deze koude tijden ook mutsen te laten maken.
En dan wel dit soort type:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan in het grijs, staat mooi bij het xxl jasje ;)

Hey Rene,

Petjes zijn er al.. er komen in januari nog mutsen bij. Die :mad: waren uitverkocht

Iets gemist?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.085
Hebben jullie White Flood nog niet in de white raspberry smaak? Die zou veel beter zijn dan electric lemonade.

ik zal even kijken bij de volgende order...

Rene,

Een kort vraagje. Ik heb Animal Cuts en Recovery Formula bij jullie besteld. Levering weer super, na 1 dag al in huis!

Kan ik die Recovery Formula ook zonder dextrose nemen? Ik neem het nu alleen met water want ik ben aan het cutten. Er staat namelijk op de pot dat het aangeraden wordt om het met dextrose (dextrojuice) te nemen.

Bedankt ook voor de pen en de gratis sample!

Kan zeker zonder dextrojuice.. geen probleem.

ik heb de digitale bodyfat meter gekregen maar nu is de beschrijving allemaal engels en dat kan ik niet:(

zijn er nog meerdere hier die er 1 hebben?? en hoe of hij werkt??? en waar je moet meten enzo????

ik weet het eerlijk gezegd ook niet.. meter zit gesealed in plastic en kan het zo even niet bekijken zonder open te breken.

Inderdaad, eigenlijk zouden er eens wat XXL Hardcore Gyms moeten komen.. En om daar te mogen trainen moet je minimaal de XXL Training Stack gebruiken..

:lol:

Hey Rene,

Ik heb van die Beanies of skull caps besteld maar die komen pas in januari.. alles is op bij de groothandel.

hey rene,
komt er geen trainingstack met megagrow, esential aminostack en dextrojuce ofzo? vind de unlesch niet te drinken en werkt ook ni, van een gewone cafféinepil voel ik meer

• #14.088
hey rene,
komt er geen trainingstack met megagrow, esential aminostack en dextrojuce ofzo? vind de unlesch niet te drinken en werkt ook ni, van een gewone cafféinepil voel ik meer

nee die stack komt niet... met pre workouts is het toch altijd afwachten wat die voor je doen. Maar we hebben meer stacks ;)

nee die stack komt niet... met pre workouts is het toch altijd afwachten wat die voor je doen. Maar we hebben meer stacks ;)

maar jammer genoeg maar 1 met megagrow erbij, waar ik juist goed over te spreken ben. heb nog een halvepot unlesch staan die gaat wegrotten

• #14.091
Hallo rene,

Ga voor het eerst een bestelling doen bij xxl nutrition. ben erg benieuwd. ik vroeg me af of de bestellingen nu ook later aankomen i.vm. met de sneeuwoverlast?ik ben namelijk na woensdag 23 december niet meer thuis. heb hem nu besteld,wanneer kan ik de bestelling verwachten?

bedankt en fijne kerst alvast.
heb je ook een bericht gestuurd maar misschien is het handig om te weten voor meer mensen!

Laatst bewerkt:
  • #14.095
Hallo rene,

Ga voor het eerst een bestelling doen bij xxl nutrition. ben erg benieuwd. ik vroeg me af of de bestellingen nu ook later aankomen i.vm. met de sneeuwoverlast?ik ben namelijk na woensdag 23 december niet meer thuis. heb hem nu besteld,wanneer kan ik de bestelling verwachten?

bedankt en fijne kerst alvast.
heb je ook een bericht gestuurd maar misschien is het handig om te weten voor meer mensen!

ik heb geen idee of er vertraging is, het zou zomaar kunnen met die sneeuw en zeker rondom de kerst. Maar normaal het je het dinsdag en als dat niet lukt zou het in mijn ogen iig woensdag geleverd moeten worden.

Laatst bewerkt:
Hey René,

Wil je effe zien of mijn bestelling al verzonden is. Bestelnummer: 43495
Ik heb de betaling vrijdagavond uitgevoerd dus hoopte deze vandaag binnen te krijgen.

Gr.

ik heb geen idee of er vertraging is, het zou zomaar kunnen met die sneeuw en zeker rondom de kerst. Maar normaal het je het dinsdag en als dat niet lukt zou het in mijn ogen iig woensdag geleverd moeten worden.
Mijn postbode was zelfs al 3x vastgezeten in de sneeuw en dat hier in nederland :roflol:

dus als er wat vertraging is hoef je niet veel zorgen te maken ;)

rené, er valt steeds meer te doen over het onderwerp chocolademelk/cacao, zit het er misschien in dat je cacao extract capsules in je assortiment gaat opnemen?

Terug
Naar boven