Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Moet je cacao hoog doseren daarvoor?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.102
Hey René,

Wil je effe zien of mijn bestelling al verzonden is. Bestelnummer: 43495
Ik heb de betaling vrijdagavond uitgevoerd dus hoopte deze vandaag binnen te krijgen.

Gr.

Zo snel gaat dat allemaal niet.. als je bij de Fortis zit dan is je betaling direkt op onze bank gekomen maar dan nog in het weekend werken wij niet (heeft geen zin want we kunnen toch niets verzenden omdat TNT en DPD niet werken). Als je niet bij de fortis zit komt je betaling mss vandaag binnen of anders morgen. De banken verwerken namelijk ook geen transacties in het weekend.

Mijn postbode was zelfs al 3x vastgezeten in de sneeuw en dat hier in nederland :roflol:

dus als er wat vertraging is hoef je niet veel zorgen te maken ;)

ja man belachelijk... beetje sneeuw en alles is ontregeld. :p

rené, er valt steeds meer te doen over het onderwerp chocolademelk/cacao, zit het er misschien in dat je cacao extract capsules in je assortiment gaat opnemen?

ik ga even kijken.. mss heeft NOW iets.

Rene, wat is jouw favo pre-workout supplement ? ( behalve unleash haha ;) )
Crack is op dusja.

• #14.105
Rene, wat is jouw favo pre-workout supplement ? ( behalve unleash haha ;) )
Crack is op dusja.

ik heb nog 1 pot crack staan... wil je die bestel dan even een zak basic bulk whey maar zet in de opmerkingen.. graag de laatste pot crack ;)

ik heb nog 1 pot crack staan... wil je die bestel dan even een zak basic bulk whey maar zet in de opmerkingen.. graag de laatste pot crack ;)

hmmm, ik ga denk van ''geloof'' over stappen. Erg bedankt voor aanbod, ik ga denk iets anders proberen! Ik zoek zo de site wel even af haha ;)

• #14.108
supercharge van Labrada is ook een topper of mss de nieuwe No XPLode NT?

Jack3d uitverkocht zie ik :( ?! Wilde die namelijk wel eens proberen.
Enig idee wanneer je die binnen krijgt ?

edit/
Niet uitverkocht, die ga ik dus nemen als die binnen is :D!
Morgen of vandaag toch ?

Laatst bewerkt:
  • #14.110
Jack3d uitverkocht zie ik :( ?! Wilde die namelijk wel eens proberen.
Enig idee wanneer je die binnen krijgt ?

edit/
Niet uitverkocht, die ga ik dus nemen als die binnen is :D!
Morgen of vandaag toch ?

ik hoop het morgen te ontvangen even afwachten

He Rene,

Al eens gedacht om deze repen te verkopen?
Chef Jay's Tri-O-Plex Bars
Komt in 6 verschillende smaken, carbs van granen en 30g proteine per reep

Grtz

Op de nieuwe no xplode NT reageerde ik op het begin lekker. bench press 4 setjes gedaan en toen knalde me borst er al uit. Alleen toen de training verder vorderen had ik juist minder kracht. nog nooit gehad van een pre workout ? mischien was het net even iets te veel.

• #14.113
He Rene,

Al eens gedacht om deze repen te verkopen?
Chef Jay's Tri-O-Plex Bars
Komt in 6 verschillende smaken, carbs van granen en 30g proteine per reep

Grtz

ik ga er even naar kijken..

Op de nieuwe no xplode NT reageerde ik op het begin lekker. bench press 4 setjes gedaan en toen knalde me borst er al uit. Alleen toen de training verder vorderen had ik juist minder kracht. nog nooit gehad van een pre workout ? mischien was het net even iets te veel.

mss was je opgebrand? kan mss wel zijn dat je snel crasht met deze pre workout. of mss heb je wat te weinig koolhydraten gegeten.

Whey delicious vandaag binnengekomen.
aardbei/banaan eerst geproefd en als je het mixte rook je al verse aardbeien wat op zich wel apart is, maar de shake was erg lekker.

Zo toch nog maar even de aardbei proberen. :)

intresant.
maar je kan toch ook gewoon in poedervorm kopen? of zeg ik nu iets heel geks.
ben je altijd goedkoper uit lijkt me.
Daarom was ik ook benieuwd naar de dosering. Als je veel nodig hebt voor effect dan is het wellicht interessant om geconcentreerd te kunnen kopen.

• #14.118
Terug
Naar boven