MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag alles toegekregen met sample. :)
Die actie van die balpennen was dat al gedaan? (kerstcadeautje)

Rene

heb je Enoxide al getest?

ik heb er afgelopen weekend mee getraind. geen energierush wel een lekkere pomp en tot op heden geen bijwerkingen. krachttoename was niet explosief

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.126

aha ok even kijken.

http://www.nowfoods.com/Products/Foods/M074399.htm

Eventueel deze Rene, is van nowfoods. Is wel pure cacao natuurlijk.

die ken ik maar dat is geen extract .

Vandaag alles toegekregen met sample. :)
Die actie van die balpennen was dat al gedaan? (kerstcadeautje)

die loopt nog..heb je niets gehad?

Rene

heb je Enoxide al getest?

ik heb er afgelopen weekend mee getraind. geen energierush wel een lekkere pomp en tot op heden geen bijwerkingen. krachttoename was niet explosief

Nee nog niet... hoor er wisselende dingen over.

Nee, ik heb geen kerstcadeautje gehad. :( Jammer, maarja

Lekker goedkoop die nieuwe whey, maar waarom het het eigenlijk bulk whey? toch ook gewoon prima om in de cut te nemen als ik de voedingswaarde zie?

je koopt het in bulkverpakking (niet per kilo maar per 5 kilo ofzo) bulk=groot

2 potjes EAS weer de dag na betaling binnen, thx! Moet ik na de training na m'n EAS nou ook nog whey nemen? Of juist niet?

thx voor de pen ook :)

ik ga er even naar kijken..

mss was je opgebrand? kan mss wel zijn dat je snel crasht met deze pre workout. of mss heb je wat te weinig koolhydraten gegeten.

nja lijkt me sterk van te weinig koolhydraten. Heb daarvoor goed gegeten. En toen een uur er tussen gelaten met inamen zodat het beter opgenomen word. Nja zal wel aan mij liggen op de oude noxplode ging ik ook niet lekker.

Nu RPM al aan me 2de potje ga wel lekker daarop.

• #14.138
je koopt het in bulkverpakking (niet per kilo maar per 5 kilo ofzo) bulk=groot

2 potjes EAS weer de dag na betaling binnen, thx! Moet ik na de training na m'n EAS nou ook nog whey nemen? Of juist niet?

thx voor de pen ook :)

nou ik toch bezig ben...
de whey kan je 15 á 20 minuten na je EAS nemen, doe ik ook

Go Skinnie go! :D

nja lijkt me sterk van te weinig koolhydraten. Heb daarvoor goed gegeten. En toen een uur er tussen gelaten met inamen zodat het beter opgenomen word. Nja zal wel aan mij liggen op de oude noxplode ging ik ook niet lekker.

Nu RPM al aan me 2de potje ga wel lekker daarop.

ok... je hebt dan wat sneller last van een crash dan andere mensen, bij iedereen verschillend.

René, zou het geen idee zijn om naast de gewone tanktop ook een stringer tanktop in jullie assortiment op te nemen? Ik weet natuurlijk niet of er veel geïnteresseerden zijn, maar ik zou het wel vet vinden :D

• #14.140
René, zou het geen idee zijn om naast de gewone tanktop ook een stringer tanktop in jullie assortiment op te nemen? Ik weet natuurlijk niet of er veel geïnteresseerden zijn, maar ik zou het wel vet vinden :D

Het probleem is dat ik eigenlijk geen geschikte blanco's kan vinden om ons logo op te printen.

Terug
Naar boven