- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik niet een pre order maken voor jack3d hahah?
... ik zal eens mailen gaan of ik een track kan krijgen waar de spullen blijven.hier staan een aantal blanco's op, ik hoop dat je er wat aan hebtHet probleem is dat ik eigenlijk geen geschikte blanco's kan vinden om ons logo op te printen.
hier staan een aantal blanco's op, ik hoop dat je er wat aan hebt
http://www.bestforminc.com/tank-top.cfm
En René misschien een idee voor jullie assortiment.
Aangezien er veel vraag is naar sample's zou het geen optie kunnen worden dat je voor een aantal euro's ook sample's kunt kopen bij de bestelling, want bij de Whey Delicious is het ook een succes geworden, moet zelf nog me Whey Sample Stack bestellen.
Ik moet eens kijken... het is zo i zo niet zinvol om van alles samples te hebben omdat je van de meeste supps niets merk na 1 inname. Met poeders kan je wel de smaak en structuur testen.
Ik ga even de site bekijken.
daar doelde ik ook eigenlijk op

of dat er ''ooit'' een mogelijk komt samples van eigenmerk aan te kopen, wel een limiet aan sample's natuurlijk anders haalt niemand meer de originele artikelenUnleash samples komen volgende week weer binnen, die heb ik besteld. van andere pre workout kan ik geen samples aankopen.
of dat er ''ooit'' een mogelijk komt samples van eigenmerk aan te kopen, wel een limiet aan sample's natuurlijk anders haalt niemand meer de originele artikelen

.vandaag bestelling binnengekregen ondanks de sneeuw! complex carb gainer en bulk whey.
allebei top maar vooral over complex carb gainer ben ik er te spreken. andere maaltijdvervangers of weighgainers zorgen voor dikke schuimende klonten in je shakebeker( bijv. mammoth). deze dus helemaal niet, lost goed op, smaak is prima! bedankt ook voor testzakje Drive - Applied Nutriceuticals wat erbij was gedaan. ga zeker weer wat bestellen, zal er alleen een shakebeker bij moeten bestellen heb hem vandaag in de sportschool laten liggen.
Op naar de 100 kilo bij 12%!
Vandaag Whey Delicious Vanille binnengekregen, spul is net een milkshake, erg lekker.
Ook nog sample van Drive capsules gekregen, morgen even proberen.
![]()

Gisteren mijn bestelling binnen gehad, en weer ben ik erg te spreken over het huismerk van xxl. Deze keer het delicious sample pakket + een shake beker, allebei prima producten.
Nog 1 vraagje over de beker: Kan deze in de vaatwasmachine? Had namelijk al eens een beker van dit merk (buchsteiner geloof ik?) en het deksel vervormde kompleet in de vaatwasser. Was wel een kompleet ander deksel, dus vandaar mijn vraag.
Kunnen die drive capsules gemengd worden met Whey delicious?
En als ik ze apart in wil nemen? Heb nog niet eerder caps gehad.
Tussen mijn ontbijt en training zit vandaag 2-2.5 uur, dan heeft het geen nut toch om bij het ontbijt en voor de training dat in te nemen?
yippie de 5kg proteine zijn gearriveerd hartelijk dank renéééééé![]()
De whey delicious samples zijn echt heerlijk (die ik geproefd heb).
Jammer dat alleen minishakes zijn gezien 250 ml vloeistof word aangeraden.