MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kunnen die drive capsules gemengd worden met Whey delicious?
En als ik ze apart in wil nemen? Heb nog niet eerder caps gehad.

Tussen mijn ontbijt en training zit vandaag 2-2.5 uur, dan heeft het geen nut toch om bij het ontbijt en voor de training dat in te nemen?

Heb er helaas weinig van gemerkt bij m'n training, misschien wat meer uithoudingsvermogen en vrij snel in pomp in m'n armen maar verder niets.

:)

Bedankt voor de snelle levering weer !

Yo !

Ja, ik weet dat jullie er niet aan kunnen doen.. als jullie zelf geen samples hebben kunnen jullie er ook geen geven. Maar ik heb nu al voor de tweede maal deze maand bestelling gedaan toch elke keer voor zo +-150€ en er zaten telkens geen sample bij :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.164
Ja, ik weet dat jullie er niet aan kunnen doen.. als jullie zelf geen samples hebben kunnen jullie er ook geen geven. Maar ik heb nu al voor de tweede maal deze maand bestelling gedaan toch elke keer voor zo +-150€ en er zaten telkens geen sample bij :(

Nou dat is echt raar.. wat ik heb wel samples en die moeten in elke doos standaard mee. dan is iemand dat vergeten.. maar wel bijzonder dat je 2x geen sample's hebt gehad terwijl die standaard met elke order meegaan.

:o

Dit weekend ook eens een bestellinkje plaatsen bij XXL :D !

• #14.167
Heb er helaas weinig van gemerkt bij m'n training, misschien wat meer uithoudingsvermogen en vrij snel in pomp in m'n armen maar verder niets.

:)

Drive is eigenlijk niet echt geschikt voor samples omdat je niet iets merkt echt van 1 dosering. je moet het wat langer nemen, ik noem sommige samples ook wel anti samples.. ik bedoel hij weerhoud je soms van een aankoop. Sample heeft in mijn ogen zin om smaak of werking te testen, als 1 van de 2 niet te testen is dan beter geen sample.

Dit weekend ook eens een bestellinkje plaatsen bij XXL :D !

thx!

Hmm heb ook nog nooit een sample gezien, wel een pen das ook leuk :D.

Dan zal ik iedereen even toespreken bij ons dat we beter moet opletten dat iedereen een sample krijgt .

Van die voedingstassen nog steeds niets gehoord zeker ?

Is het dan al vrij definitief dat het er waarschijnlijk niet van zou komen ?

(sorry als dit pas nog gevraagt is:))

Jammer, kan je zelf niet van die chizzel laten maken? :o

vraagje: 'k had cafeinepillen besteld op xxl, maar nu blijkt dat ze niet in stock zijn, en dat het geld teruggestort wordt.
Wanneer zou je terug cafeinepillen binnenhebben?

• #14.173
Drive is eigenlijk niet echt geschikt voor samples omdat je niet iets merkt echt van 1 dosering. je moet het wat langer nemen, ik noem sommige samples ook wel anti samples.. ik bedoel hij weerhoud je soms van een aankoop. Sample heeft in mijn ogen zin om smaak of werking te testen, als 1 van de 2 niet te testen is dan beter geen sample.

thx!

Dan zal ik iedereen even toespreken bij ons dat we beter moet opletten dat iedereen een sample krijgt .

wat is jou ervaring met Drive - Applied Nutriceuticals-capsules Rene? of de verhalen die je er van hebt gehoord van collega's?

Die Night protein kan ik ipv kwark nemen voor het slapen gaan?
Dan zou ik die complex carb gainer er ook nog bijnemen voor als ik geen tijd heb voor een maaltijd.

Dan zou ik die complex carb gainer er ook nog bijnemen voor als ik geen tijd heb voor een maaltijd.
NightProtein heeft minder carbs dan kwark, verder absoluut prima voor het slapengaan!

• #14.178
wat is jou ervaring met Drive - Applied Nutriceuticals-capsules Rene? of de verhalen die je er van hebt gehoord van collega's?

ik hoor we regelmatig goede dingen over de combi rpm en drive, klanten zeggen dat drive echt iets toegevoegd aan de stack. zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar drive kan je eigenlijk niet echt testen met een sample, RPM merk je wel direkt

NightProtein heeft minder carbs dan kwark, verder absoluut prima voor het slapengaan!

en de opname is trager van NP... maar kwark is helemaal niet slecht om te nemen voor het slapen gaan.

beste Rene,

komt monster pump ook in het assortiment?

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/cytosport/monster-pump

lees op de amerikaanse forums positieve ervaringen. wellicht een interessante toevoeging?

ik ga de meteen even bestellen vandaag. thx!

Hier ergens in dit topic staat iets over de maten van de tanktops, maar ik kan het niet meer vinden. Moet je een maat groter dan normaal, of een maat kleiner? Wat zou voor mij gepast zijn als je naar mijn profielfoto kijkt: 1m71 en rond de 80 kg.

• #14.180
Hier ergens in dit topic staat iets over de maten van de tanktops, maar ik kan het niet meer vinden. Moet je een maat groter dan normaal, of een maat kleiner? Wat zou voor mij gepast zijn als je naar mijn profielfoto kijkt: 1m71 en rond de 80 kg.

De maten vallen normaal staat op de site zelf. De shirts vallen wat groter.

Terug
Naar boven