Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voila, bestelling is vanmiddag gedaan
- 2 x 500 gr creatine monohydraat van XXL
- 2 x 4.5 kg Scivation whey
- 1 x tanktop XXL
- 1 x gewoon shirt XXL
Maak er maar een mooi pakketje van René![]()
Even mijn toelichting op de intra workout drink die ik nu van xxl neem.
Dat is de waxy maize icm eas. Van wm 1 schep en van eas 2.
Werkelijk een zeer goede toevoeging tijdens de training. De eas mengt goed in de wm en de lemon smaak is fris en drinkt lekker weg. Daarbij zijn de snelle kh icm de eaa en bcaa een goede aanvulling.
Bedankt nog voor het advies, ben er erg tevreden mee!
Beste rené,
allereerst fijne kerstdagen, ten tweede :
Wanneer u de nieuwe levering crack binnenkrijgt is dat dan meteen de nieuwe formule/versie ervan?
groet,
volgens flex magazine zou die 50% sterker zijn ben erg benieuwd dus
dat is net iets anders.Even mijn toelichting op de intra workout drink die ik nu van xxl neem.
Dat is de waxy maize icm eas. Van wm 1 schep en van eas 2.
Werkelijk een zeer goede toevoeging tijdens de training. De eas mengt goed in de wm en de lemon smaak is fris en drinkt lekker weg. Daarbij zijn de snelle kh icm de eaa en bcaa een goede aanvulling.
Bedankt nog voor het advies, ben er erg tevreden mee!
Volgens de reclame in de flexdat is net iets anders.
EAS en waxy maize zitten nu ook in mijn winkelwagen; de anabolic stack van XXL. Ik ben nog vrij sceptisch over het nut van WM maar leucine en EAS wilde ik toch hebben. Ik ben benieuwd, ik was altijd van gewoon een whey shake en niet losse aminozuren maar ga het toch eens proberen nu.
De dosis van 1 gram citulline malate, zeker als ik weer meer ga duursporten wil ik meer hiervan gebruiken en denk verder dat beta alanine een goede aanvulling is (creatine gebruik ik al)
Mijn bestelling is;
XXL Anabolic muscle stack dwz leucine, EAS en WM
citrulline malate
XXL beta alanine
XXL caffeine caps
Iemand nog aanwijzingen over welke tijdstippen hoeveel innemen?
Is Taurine nog een aanvulling ( dus 45 min voor training citruline, beta alanine, caffeine en taurine samen) ?
EAS en WM onder en na de training?
Al wat van Jack3d gehoord Rene ?
Ik heb je op hyves
jack3d belt me elke dag haha.. ik hoop ze ma-di binnen te hebben.idd
50% sterker en ook nog goedkoper staat er in de flex,
sterker maken lijkt me niet moeilijk,
maar dan ook nog goedkoper? knap als ze dat voorelkaar krijgen
Rene, ik ben niet zo'n genie in dat hele internet betalen, maar heb ik het goed dat ik mijn bestelling via internet banking kan betalen door het benodigde geld op dat Belgische rekeningnummer te storten met mijn bestelnummer erbij vermeld?
Nog een vraagje, is die defender body fat caliper een beetje handig?