AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, wat zijn nou eigenlijk de resultaten bij de mensen die de XXL training stack gebruiken?
Heb zelf namelijk het idee dat ik er elke dag door op vooruit ga en groei, dus ben wel benieuwd wat er zoal op gegained word...

Rene, wat zijn nou eigenlijk de resultaten bij de mensen die de XXL training stack gebruiken?
Heb zelf namelijk het idee dat ik er elke dag door op vooruit ga en groei, dus ben wel benieuwd wat er zoal op gegained word...

Dat zou wat wezen als Rene dat ons kon vertellen :p
zal heus per persoon verschillen dus denk niet dat je dat zo FF kan zeggen...

Maar zit er wel vaker naast ..dus :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.203

Dat zou wat wezen als Rene dat ons kon vertellen :p
zal heus per persoon verschillen dus denk niet dat je dat zo FF kan zeggen...

Maar zit er wel vaker naast ..dus :D

Ik heb er inderdaad geen idee van.... ik weet wel dat we heel veel goede reacties op de stack krijgen en deze ook vaak wordt herbesteld.

Het geeft je in iedergeval een goede basis om goede gains mogelijk te maken.

Ik heb nu bijna alles van de stack op en ik heb flink gegained kwa gewicht en spiermassa. Maar dat kan ook komen door mijn nieuwe train sT :)
dus helemaal is het niet na te checken maar ik denk zeker dat ik meer spier definitie heb gekregen en zeker wel wat spiermassa

Laatst bewerkt:
Waarom doet die xxl pen me toch altijd aan een inlegkruisje denken...

Rene,

Wat zijn de verschillen in de XXL trainingstack en de Anabolic stack?
voor wie is welke stack beter?

De Trainingstack heeft natuurlijk een PWO booster Unleash echter deze heb ik al.
mijn doel is met name massa winnen, ik train zo'n 4 jaar nu

• #14.209
Waarom doet die xxl pen me toch altijd aan een inlegkruisje denken...

Het is maar net waar het hoofd vol van is denk ik.

Rene,

Wat zijn de verschillen in de XXL trainingstack en de Anabolic stack?
voor wie is welke stack beter?

De Trainingstack heeft natuurlijk een PWO booster Unleash echter deze heb ik al. mijn doel is met name massa winnen, ik train zo'n 4 jaar nu

Als je de Anabolic stack zou pakken samen met je pre workout dan heb je echt een mooi stack. Ik zou in elk geval altijd er essential amino stack bij pakken.

Hoi René,

Net mijn bestelling geplaatst en betaald met Ideal. Ik heb het bij de opmerkingen ook even aangegeven dat ik liever geen UNLEASH of Whey delicious sample wil. Ik heb al eerder samples hiervan gehad en reageerde daar slecht op :(

Met alle respect voor deze producten hoor, de ingrediënten hebben zich al bewezen en is niks mis mee. Toch zonde als ik zo'n sample krijg en er niks mee doe, als er wat anders is dan is dat leuk meegenomen maar anders laat je dat sample maar achterwegen. :thumbs:

Groet ;)

• #14.211
Hoi René,

Net mijn bestelling geplaatst en betaald met Ideal. Ik heb het bij de opmerkingen ook even aangegeven dat ik liever geen UNLEASH of Whey delicious sample wil. Ik heb al eerder samples hiervan gehad en reageerde daar slecht op :(

Met alle respect voor deze producten hoor, de ingrediënten hebben zich al bewezen en is niks mis mee. Toch zonde als ik zo'n sample krijg en er niks mee doe, als er wat anders is dan is dat leuk meegenomen maar anders laat je dat sample maar achterwegen. :thumbs:

Groet ;)

komt goed we hebben nog wel wat andere samples ook ;)

heeft WMS echt meerwaarde t.o.v Dextrojuice? Ik heb tot nu toe altijd dextrojuice gebruikt maar denk dat deze misschien nog wel wat fijner is? Ook omdat ik laatste tijd vaak een dipje in energie levels heb na het trainen, wat wellicht minder is met dit?

• #14.213
heeft WMS echt meerwaarde t.o.v Dextrojuice? Ik heb tot nu toe altijd dextrojuice gebruikt maar denk dat deze misschien nog wel wat fijner is? Ook omdat ik laatste tijd vaak een dipje in energie levels heb na het trainen, wat wellicht minder is met dit?

Ik zou zeggen probeer het eens, sommige vinden het veel beter anderen merken geen verschil....

Hoi rene,

Ik gebruik nu groene thee caps van NOW maar die hebben jullie niet alleen maar van olimp
maar die kosten 180 caps 42 euro terwijl ik voor NOW maar 13,90 voor 90 caps betaal.
Verschil kan ik ook niet echt vinden dus waarom hebben jullie die niet terwijl je toch een hoop supps heb van NOW??

Wil bestellen maar anders moet ik die groene thee weer ergens anders halen.

Groeten bigboy25.

Als je om omstandigheden in de midag niet je vaste eiwitrijke maaltijd kan nuttigen maar gewoon iets eet wat vult, kan je de eiwitten dan gewoon aanvullen met de bulk whey of is dan protein 80 beter?

En is dextroJuice lemon met EAS lemon beter te drinken dan dextro lemon met EAS punch? die laatste combo was geen succes.

dank en groeten

PS is er een andere pre workout booster sample dan Unleash? Unleash werkt niet, bij 3,5 sheppen ben ik te misselijk om nog te trainen

renee. ik wil als ondersteuning van een nakuur iets extra's gebruiken, maar ik twijfel tussen een testbooster zoals van get diesel of PCT van anabolic Xtreme omdat deze er kennelijk echt voor is gemaakt, welke zou jij me aanraden want van pct hoor je weinig hier in nederland

• #14.219
Hoi rene,

Ik gebruik nu groene thee caps van NOW maar die hebben jullie niet alleen maar van olimp
maar die kosten 180 caps 42 euro terwijl ik voor NOW maar 13,90 voor 90 caps betaal.
Verschil kan ik ook niet echt vinden dus waarom hebben jullie die niet terwijl je toch een hoop supps heb van NOW??

Wil bestellen maar anders moet ik die groene thee weer ergens anders halen.

Groeten bigboy25.

Pass me even een link van het product dan ga ik het bestellen volgende keer. zit er geen verschil in concentratie van de capsules?

Als je om omstandigheden in de midag niet je vaste eiwitrijke maaltijd kan nuttigen maar gewoon iets eet wat vult, kan je de eiwitten dan gewoon aanvullen met de bulk whey of is dan protein 80 beter?

En is dextroJuice lemon met EAS lemon beter te drinken dan dextro lemon met EAS punch? die laatste combo was geen succes.

dank en groeten

PS is er een andere pre workout booster sample dan Unleash? Unleash werkt niet, bij 3,5 sheppen ben ik te misselijk om nog te trainen

We hebben geen sample's meer momenteel van pre workouts, alles is op. Uiteraard is 2x lemon samen beter te mixen en te drinken ;)

in het geval wat je schetst is pro80 een betere optie.

renee. ik wil als ondersteuning van een nakuur iets extra's gebruiken, maar ik twijfel tussen een testbooster zoals van get diesel of PCT van anabolic Xtreme omdat deze er kennelijk echt voor is gemaakt, welke zou jij me aanraden want van pct hoor je weinig hier in nederland

ik zou test hardcore of cryotest nemen, beide goede ervaringen over gehoord als pct.

Wat was het nog maar... waar het hoofd vol van is loopt de pik van over????

:rolleyes: nee dat is weer wat anders ;)

Rene, enig idee wanneer Power Shock van VPX binnenkomt? Wilde eigenlijk vorige week al een bestelling doen en Power Shock meepakken:D

Terug
Naar boven