AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, is de bestelling ( 43879 ) al de deur uit :D ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.223
Rene, enig idee wanneer Power Shock van VPX binnenkomt? Wilde eigenlijk vorige week al een bestelling doen en Power Shock meepakken:D

Ik verwacht dat morgen eigenlijk. zit er al even op te wachten

Rene, is de bestelling ( 43879 ) al de deur uit :D ?

mail die vraag even naar bea@xxlnutrition.nl als je wilt ;)

Hoi rene,

Hier de link van de groene thee capsules EGCG http://www.muscletotaal.nl/producten.php?merk=NOW&categorie=%&type=Supplementen maar er zit wel iets verschil in de ingredienten maar ik begrijp niet of het beter is of niet ??? Hoop dat jij dat kan zien.

Groeten bigboy25.

ik ga er even naar kijken...

ik heb maar weer een paar kilo whey bestelt :D was de vorige keer goed bevallen

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Mijn CCG is op...nu maar even snel bestellen, gaat het dan nog morgen weg?

Zo, doe je best Rene!:D

Hehe eindelijk de bestelling afgerond 44189.

Zoals heb aangegeven bij opmerkingen Rene, zou ik liever pre-workout energy samples willen ontvangen.
Creatine producten hebben totaal geen effect, no-xplode helemaal niet. Dus als je leuke samples hebt (met een hoge success-rate voor energy en focus) dat zou heel erg fijn zijn.

Thank you very much, ;)

hey Rene, ik heb weer een dikke bestelling geplaatst

ik kan uit ervaring zeggen dat de smaak van het bcaa poeder in de loop van het laatste half jaar echt verbeterd is.

Ik heb totaal geen moeite meer om het achterover te kappen :d en ik drink het toch 5x per dag dus de smaak mag niet tegensteken. Na 6 maanden ben ik het nog niet beu !

wat ook wel lekker zou zijn naar de toekomst toe is eventueel gewoon smaakloze poedertjes met een vloeibare zoetstof die je dan zelf kan toevoegen om zelf uw eigen mixen te maken :d

• #14.232
Hehe eindelijk de bestelling afgerond 44189.

Zoals heb aangegeven bij opmerkingen Rene, zou ik liever pre-workout energy samples willen ontvangen.
Creatine producten hebben totaal geen effect, no-xplode helemaal niet. Dus als je leuke samples hebt (met een hoge success-rate voor energy en focus) dat zou heel erg fijn zijn.

Thank you very much, ;)

we hebben denk geen pre workout samples meer.. ik verwacht later deze week weer nieuwe. Maar is lastig met pre workouts om aan te komen.

hey Rene, ik heb weer een dikke bestelling geplaatst

ik kan uit ervaring zeggen dat de smaak van het bcaa poeder in de loop van het laatste half jaar echt verbeterd is.

Ik heb totaal geen moeite meer om het achterover te kappen :d en ik drink het toch 5x per dag dus de smaak mag niet tegensteken. Na 6 maanden ben ik het nog niet beu !

wat ook wel lekker zou zijn naar de toekomst toe is eventueel gewoon smaakloze poedertjes met een vloeibare zoetstof die je dan zelf kan toevoegen om zelf uw eigen mixen te maken :d

Ik ben er wel mee bezig geweest maar het is een heel lastig verhaal.

we hebben denk geen pre workout samples meer.. ik verwacht later deze week weer nieuwe. Maar is lastig met pre workouts om aan te komen.
Ik weet, daarom vraag ik het ook aan jou ;)

In principe zou ik alleen White Flood en SuperCharge nog willen gebruiken. Kijk maar wat mogelijk is, en ik zie hopelijk nog wat leuks verschijnen.

Gracias,

Bestelling is toegekomen :D ! Topservice !
Wel alleen maar een sample van Hemodrene erbij, maar ik ga het bewaren voor in de cut :p
Bedankt XXL!

Typo op de site:
DextroJuice Pro verbeterd de opname van vrijwel alle supplementen zoals: BCAA’s, Creatine, Glutamine en Aminozuren.

Dextrojuice verbetert het dus ;)

Bestelling nu aan het afronden - klein verjaardagscadeautje aan mezelf ;-)
:P

Ben benieuwd naar de pro...

Laatst bewerkt:
Hey Rene, die Hyperdrol X2 van AX komt die ooit nog terug of is die voort definitief uit de handel?
Ik heb nu alleen de Mass FX maar het schijnt beter te zijn als je die stackt met Hyperdrol X2.

Typo op de site:
DextroJuice Pro verbeterd de opname van vrijwel alle supplementen zoals: BCAA’s, Creatine, Glutamine en Aminozuren.

pffff dwarfje niet te moeilijk gaan doen als het maar werkt das belangrijker :D

en ik weet ook nooit moet dat nou met een t of een d of misschien dt

Rene, heb ook weer een mooie bestelling geplaatst:D
Ben benieuwd naar de smaak van Power Shock:p

pffff dwarfje niet te moeilijk gaan doen als het maar werkt das belangrijker :D

en ik weet ook nooit moet dat nou met een t of een d of misschien dt
Je hebt gelijk, echter: het staat zo knullig wanneer er taalfouten worden gemaakt. Webshop met veel taalfouten neem ik niet eens serieus ;)

• #14.240
Ik weet, daarom vraag ik het ook aan jou ;)

In principe zou ik alleen White Flood en SuperCharge nog willen gebruiken. Kijk maar wat mogelijk is, en ik zie hopelijk nog wat leuks verschijnen.

Gracias,

we kijken we wat er is ;)

Bestelling is toegekomen :D ! Topservice !
Wel alleen maar een sample van Hemodrene erbij, maar ik ga het bewaren voor in de cut :p
Bedankt XXL!

:thumbs:

Typo op de site:

Ok.. weet je het zeker? hier roept iedereen een D haha

Hey Rene, die Hyperdrol X2 van AX komt die ooit nog terug of is die voort definitief uit de handel?
Ik heb nu alleen de Mass FX maar het schijnt beter te zijn als je die stackt met Hyperdrol X2.

Die komt niet meer terug... zit iets in wat niet mag in de EU.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven