Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop dat jij dat kan zien.Rene, enig idee wanneer Power Shock van VPX binnenkomt? Wilde eigenlijk vorige week al een bestelling doen en Power Shock meepakken![]()

Hoi rene,
Hier de link van de groene thee capsules EGCG http://www.muscletotaal.nl/producten.php?merk=NOW&categorie=%&type=Supplementen maar er zit wel iets verschil in de ingredienten maar ik begrijp niet of het beter is of nietHoop dat jij dat kan zien.
Groeten bigboy25.
ik heb maar weer een paar kilo whey besteltwas de vorige keer goed bevallen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Mijn CCG is op...nu maar even snel bestellen, gaat het dan nog morgen weg?

Hehe eindelijk de bestelling afgerond 44189.
Zoals heb aangegeven bij opmerkingen Rene, zou ik liever pre-workout energy samples willen ontvangen.
Creatine producten hebben totaal geen effect, no-xplode helemaal niet. Dus als je leuke samples hebt (met een hoge success-rate voor energy en focus) dat zou heel erg fijn zijn.
Thank you very much,![]()
hey Rene, ik heb weer een dikke bestelling geplaatst
ik kan uit ervaring zeggen dat de smaak van het bcaa poeder in de loop van het laatste half jaar echt verbeterd is.
Ik heb totaal geen moeite meer om het achterover te kappen :d en ik drink het toch 5x per dag dus de smaak mag niet tegensteken. Na 6 maanden ben ik het nog niet beu !
wat ook wel lekker zou zijn naar de toekomst toe is eventueel gewoon smaakloze poedertjes met een vloeibare zoetstof die je dan zelf kan toevoegen om zelf uw eigen mixen te maken :d
Ik weet, daarom vraag ik het ook aan jouwe hebben denk geen pre workout samples meer.. ik verwacht later deze week weer nieuwe. Maar is lastig met pre workouts om aan te komen.

Typo op de site:
DextroJuice Pro verbeterd de opname van vrijwel alle supplementen zoals: BCAA’s, Creatine, Glutamine en Aminozuren.
Dextrojuice verbetert het dus
Bestelling nu aan het afronden - klein verjaardagscadeautje aan mezelf ;-)
Ben benieuwd naar de pro...

Je hebt gelijk, echter: het staat zo knullig wanneer er taalfouten worden gemaakt. Webshop met veel taalfouten neem ik niet eens serieuspffff dwarfje niet te moeilijk gaan doen als het maar werkt das belangrijker
en ik weet ook nooit moet dat nou met een t of een d of misschien dt

Ik weet, daarom vraag ik het ook aan jou
In principe zou ik alleen White Flood en SuperCharge nog willen gebruiken. Kijk maar wat mogelijk is, en ik zie hopelijk nog wat leuks verschijnen.
Gracias,

Bestelling is toegekomen! Topservice !
Wel alleen maar een sample van Hemodrene erbij, maar ik ga het bewaren voor in de cut
Bedankt XXL!
Typo op de site:
DextroJuice Pro verbeterd de opname van vrijwel alle supplementen zoals: BCAA’s, Creatine, Glutamine en Aminozuren.
Dextrojuice verbetert het dus
Bestelling nu aan het afronden - klein verjaardagscadeautje aan mezelf ;-)
Ben benieuwd naar de pro...
Hey Rene, die Hyperdrol X2 van AX komt die ooit nog terug of is die voort definitief uit de handel?
Ik heb nu alleen de Mass FX maar het schijnt beter te zijn als je die stackt met Hyperdrol X2.