MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

vandaag men bestelling aangehad hartelijk bedankt ook voor de pen en sample;) strax lekker knalle met men xxl training stack :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.423
nope niets... rare gasten.. ze verpesten zo heel hun handel.

bedankt voor je antwoord , Hm jammer , is het geen idee om zelft zoiets te laten produceren ? Zou je wel veel kunnen verkopen naar mij eigen mening

voorlopig even niet, te druk met andere dingen ;) . er komen een aantal prachtige producten aan voor degene die echt voor het beste gaan.

vandaag men bestelling aangehad hartelijk bedankt ook voor de pen en sample;) strax lekker knalle met men xxl training stack :D

:wl:

rene, ben al even op zoek naar betaine, jij hebt dat vroeger in zijn pure vorm gehad, gaat het nog terugkomen?

Laatst bewerkt:
Thanks voor de pen. Nu weet ik zeker dat ik hogere cijfers ga gainen op m'n tentamens ;).

Er staat trouwens 'n spelfout op de verpakking van DextroJuice Pro er staat namelijk;
DextroJuice Pro verbeterd de opname van vrijwel alle supplementen, zoals: BCAA's, Creatine, Glutamine en Aminozuren.

Dit moet natuurlijk verbetert zijn. :)

Thanks voor de pen. Nu weet ik zeker dat ik hogere cijfers ga gainen op m'n tentamens ;).

Er staat trouwens 'n spelfout op de verpakking van DextroJuice Pro er staat namelijk;
DextroJuice Pro verbeterd de opname van vrijwel alle supplementen, zoals: BCAA's, Creatine, Glutamine en Aminozuren.

schande!:mad:

XXL Nutrition, Whey Delicious 2x 2500 gram (Cappuccino, Bosvruchten), aantal:1, prijs: 86.50
NOW Foods, GABA 100 Caps, aantal:1, prijs: 12.50
XXL Nutrition, Montana Power 1 blikje (Rundvlees in Tes-Mex saus), aantal:1, prijs: 2.50
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 2x 100 caps, aantal:1, prijs: 18.00
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 119.50

Uw bestelnummer is: 44872

Hopelijk zit er nu wel een sample en een pen bij ;)

Laatst bewerkt:
nog steeds wat kortademig maar dat kan ook wel zijn omdat je er
dan onbewust aan denkt

Ik heb hier ook soms last van, dat ik me benauwd voel, maar ik denk dit dit de 'crash' is, die je krijgt nadat het product is uitgewerkt.

• #14.433

dan had ik al doorgekregen.. ik maak de labels op die we hebben en met de herdruk komt het goed .

XXL Nutrition, Whey Delicious 2x 2500 gram (Cappuccino, Bosvruchten), aantal:1, prijs: 86.50
NOW Foods, GABA 100 Caps, aantal:1, prijs: 12.50
XXL Nutrition, Montana Power 1 blikje (Rundvlees in Tes-Mex saus), aantal:1, prijs: 2.50
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 2x 100 caps, aantal:1, prijs: 18.00

Totaalbedrag: EUR 119.50

Uw bestelnummer is: 44872

Hopelijk zit er nu wel een sample en een pen bij ;)

komt goed!

Net mijn allereerste bestelling bij jullie gedaan. :cool:

XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 5000 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 64.95
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (L), aantal:1, prijs: 5.50

Totaalbedrag: EUR 70.45

Uw bestelnummer is: 44904

Nou heb ik het bij opmerkingen al aangegeven maar toch. Graag ontvang ik een sample van jullie eigen Unleash of een paar andere preworkouts die aan te raden zijn door jullie. Alvast bedankt :D

Een sample van Unleash heb je niet nodig, dat werkt gewoon goed, dus bestellen dat spul.

Ik zou het niet in je gainer doen, dan gaat de snelle opname eraan, beste even 10min voor je gainer dan is het wel opgenomen.

Ik krijg begin volgende week precies een product (30zakjes) met de oude formule van de NOX pump van Yates en ook gemaakt door de producent die de oude NOX maakt ;) Cellmass NT komt over 2 weken.

Jazeker! Ik heb tassen laten maken . Compacte zwarte sporttas van canvas aanvoelend materiaal , heb net gemaild waar ze blijven.
Ik neem mijn shake direct na het eten, is het dan verstandiger om het vlak voor mijn training te nemen?
Ik train meestal een drie kwartier tot een uur na mijn eten.

Bestelling geplaatst : 44921

Samples altijd welkom en ik verwacht dat het zoals altijd veilig en wel aankomt ;)

• #14.439
Net mijn allereerste bestelling bij jullie gedaan. :cool:

XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 5000 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 64.95
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (L), aantal:1, prijs: 5.50

Totaalbedrag: EUR 70.45

Uw bestelnummer is: 44904

Nou heb ik het bij opmerkingen al aangegeven maar toch. Graag ontvang ik een sample van jullie eigen Unleash of een paar andere preworkouts die aan te raden zijn door jullie. Alvast bedankt :D

Net vandaag weer binnen gekomen unleash samples ;)

Ik neem mijn shake direct na het eten, is het dan verstandiger om het vlak voor mijn training te nemen?
Ik train meestal een drie kwartier tot een uur na mijn eten.

dan zou ik de eas direct voor het trainen nemen of tijdens het trainen,

Bestelling geplaatst : 44921

Samples altijd welkom en ik verwacht dat het zoals altijd veilig en wel aankomt ;)

:thumbs:

In cellmass en nox pump zitten beide toch creatine die geen vocht vasthouden? voor mij geen creatine meer die me een vochtkop bezorgen namelijk:p

Terug
Naar boven