XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey rene, ik ben van plan om L-Tryptofaan Powder te bestellen. ik heb gelezen dat het op een nuchtere maag moet worden genomen voor een optimale werking. las ook in dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/...ofaan-powder-xxl-nutrition-152092/index5.html dat mensen problemen ondervinden tav het afstemmen van hen laatste maaltijd en inname van L-Tryptofaan.

dus hoe zou je dit het beste kunnen combineren? alvast thanks:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.442
In cellmass en nox pump zitten beide toch creatine die geen vocht vasthouden? voor mij geen creatine meer die me een vochtkop bezorgen namelijk:p

Klopt!

hey rene, ik ben van plan om L-Tryptofaan Powder te bestellen. ik heb gelezen dat het op een nuchtere maag moet worden genomen voor een optimale werking. las ook in dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/...ofaan-powder-xxl-nutrition-152092/index5.html dat mensen problemen ondervinden tav het afstemmen van hen laatste maaltijd en inname van L-Tryptofaan.

dus hoe zou je dit het beste kunnen combineren? alvast thanks:)

ik zou het nemen 15min voor je laatste maaltijd dan.

Ook net mn 1ste bestellinkje van het jaar gedaan :)

Dinsdag besteld, vandaag binnen, netjes :cool:

Voor de geïntresseerden

-dextrojuice
-citruline malate
-spa pak (mulitivit universal)

Supercharge, whey, liquid amino's en beta alanine had ik nog op voorraad :D

Alles weer op tijd binnen, super!
En eindelijk een sample waar ik iets aan heb (unleash) :D, ach jullie kunnen ook niet ruiken of een klant alle whey delicious smaken al kent :p

hej welke creatinevorm in capsules raden jullie aan en te combineren met wat voor optimale prestaties ;) alvast bedankt

Uw bestelnummer is: 44938

-------------------------------

Bedankt voor het belletje van vanmiddag, hoop dat ik gauw gebruik kan maken van de producten. Vooral benieuwd naar Beta Alanine, first time user.

Gisteren Essential Amino Stack en DextroJuice Pro besteld; samen met een tanktop :)
Heb iDeal gebruikt, dus zal wrs volgende week dinsdag of woensdag toekomen aangezien ik in België woon;

René ik heb eerst een lange tijd de crea-force capsules genomen, en ben uiteindelijk ook 6KG gegained (had ik eerder hier vermeld)
maar ik wil nu weer met een nieuwe creatine beginnen, en ik dacht eigenlijk weer om dezelfde te nemen, ik had ze eerder verkeerd ingenomen ipv 3 p.dosering van 6 tot 9 p.dag had ik 3 p.dag verdeeld soms 4.
en ik heb dus ook erg lang met de creatine uitgehouden, nu wil ik hem echter innemen zoals het hoort en hopelijk nogmaals 6KG te gainen.

of zijn er andere creatine's die jij een 'echte' aanrader vind, poeder/caps maakt allemaal niet uit.
goed om te horen dat jullie weer unleash sample's hebben:thumbs:

Hey René,

Ik neem al geruime tijd pre workout supps zoals No-Xplode Nt, no-shotgun en nu net me sample Unleash genomen.
Maar het valt me op dat ik altijd het gevoel krijg dat ik moet poepen (geen grap), komt dit vaker voor (voor zover je dat weet)?

Gr.

Hey René,

Ik neem al geruime tijd pre workout supps zoals No-Xplode Nt, no-shotgun en nu net me sample Unleash genomen.
Maar het valt me op dat ik altijd het gevoel krijg dat ik moet poepen (geen grap), komt dit vaker voor (voor zover je dat weet)?

Gr.

Hoewel je het niet aan mij vraagt, geef ik lekker toch antwoord:D. Heb dit al wel vaker gehoord.

• #14.452
René ik heb eerst een lange tijd de crea-force capsules genomen, en ben uiteindelijk ook 6KG gegained (had ik eerder hier vermeld) maar ik wil nu weer met een nieuwe creatine beginnen, en ik dacht eigenlijk weer om dezelfde te nemen, ik had ze eerder verkeerd ingenomen ipv 3 p.dosering van 6 tot 9 p.dag had ik 3 p.dag verdeeld soms 4.
en ik heb dus ook erg lang met de creatine uitgehouden, nu wil ik hem echter innemen zoals het hoort en hopelijk nogmaals 6KG te gainen.

of zijn er andere creatine's die jij een 'echte' aanrader vind, poeder/caps maakt allemaal niet uit. goed om te horen dat jullie weer unleash sample's hebben:thumbs:

NOS ether is erg goed.. en in de aanbieding ;).. niet lekker maar een topper.

Hey René,

Gr.

Dat zou zomaar kunnen, pre workout kunnen reacies oproepen. Daarom is de werking van pre workout bij een ieder anders.

Rene heb je een idee of het kwaad kan wanneer je supplementen in een koude ruimte hebt staan? Dan bedoel ik een stuk kouder dan kamertemperatuur -> in een garage ofzo... bij dit vriesweer.

thanks

• #14.456
Rene heb je een idee of het kwaad kan wanneer je supplementen in een koude ruimte hebt staan? Dan bedoel ik een stuk kouder dan kamertemperatuur -> in een garage ofzo... bij dit vriesweer.

thanks

lijkt me niet echt een probleem. heb je ze verstopt dan? :D

Rene,

Is een pre-work zoals Unleash 2 ook voor cutten bedoeld of kan ik er beter pas mee beginnen als ik ga clean bulken?
Ik ga binnenkort bulken dus ik wil de crea mono die ik nog heb gaan combineren met iets anders....
Of heb je een andere idee voor een vrouw?

• #14.458
Rene,

Is een pre-work zoals Unleash 2 ook voor cutten bedoeld of kan ik er beter pas mee beginnen als ik ga clean bulken?
Ik ga binnenkort bulken dus ik wil de crea mono die ik nog heb gaan combineren met iets anders....
Of heb je een andere idee voor een vrouw?

Unleash kan zeker.. soms heb je met CM last van vocht maar dat raak je na het stoppen zo weer kwijt. ook een goede optie is mss jack3d die hakt er lekker in als pre workout.

Dan is nos ether een goede keuze...
ik heb het eens gelezen, en het is heel wat anders dan de crea-force capsule's.
verder staat er niet zoveel over het bijkomen van massa (ben namenlijk met een massa schema begonnen, en hoop aan het eind van het schema zonder creatine zo'n 3 a 4KG bij te komen, en met 5 a 6KG)
er staan meer dingen over kracht toenames/conditie dan massa toename.
denk je dat ik hiervan optimaal van kan groeien, als die aanslaat ofc.

• #14.460
ik heb het eens gelezen, en het is heel wat anders dan de crea-force capsule's.
verder staat er niet zoveel over het bijkomen van massa (ben namenlijk met een massa schema begonnen, en hoop aan het eind van het schema zonder creatine zo'n 3 a 4KG bij te komen, en met 5 a 6KG)
er staan meer dingen over kracht toenames/conditie dan massa toename.
denk je dat ik hiervan optimaal van kan groeien, als die aanslaat ofc.

Ik ken geen betere creatine blend dan NOS ether.. het is niet echt lekker wat hard ook het poeder.. maar het werkt uitstekend ;)

Terug
Naar boven