XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Unleash kan zeker.. soms heb je met CM last van vocht maar dat raak je na het stoppen zo weer kwijt. ook een goede optie is mss jack3d die hakt er lekker in als pre workout.
tnx, ik ga zo een leuke huismerk bestelling doen.:D
Tot nu toe ben ik altijd tevreden geweest over jullie eigen producten dus dat zal nu vast ook zo zijn.:)
Ik heb niet onwijs last gehad van vocht vasthouden of het viel maybe niet erg op omdat ik in de cut zat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #14.462
tnx, ik ga zo een leuke huismerk bestelling doen.:D
Tot nu toe ben ik altijd tevreden geweest over jullie eigen producten dus dat zal nu vast ook zo zijn.:)
Ik heb niet onwijs last gehad van vocht vasthouden of het viel maybe niet erg op omdat ik in de cut zat.

Ik heb het gezien, thanks :thumbs: komt helemaal goed.

Ik ken geen betere creatine blend dan NOS ether.. het is niet echt lekker wat hard ook het poeder.. maar het werkt uitstekend ;)
njah smaak moet wel goed komen, je moet er wat voor over hebben.
verder heb ik nog een vraag, hoe en wanneer moet ik als ik met NOS-ether begin me EAS en me whey shake nemen, meestal neem ik me whey shake anderhalf uur na me avond eten, en na het trainen neem ik gewoon 2 scoops EAS.

direct na de training de NOS+dextro, en 15min later de EAS en dan weer 15min eten.
is deze verdeling goed zo?

zal hem straks bestellen voor 3uur;)

Laatst bewerkt:
  • #14.464
njah smaak moet wel goed komen, je moet er wat voor over hebben.
verder heb ik nog een vraag, hoe en wanneer moet ik als ik met NOS-ether begin me EAS en me whey shake nemen, meestal neem ik me whey shake anderhalf uur na me avond eten, en na het trainen neem ik gewoon 2 scoops EAS.

direct na de training de NOS+dextro, en 15min later de EAS en dan weer 15min eten.
is deze verdeling goed zo?

zal hem straks bestellen voor 3uur;)

Je hebt geluk is net 25% lager in prijs de komende week :D

Complimenten: Delicious bosvruchten is ook gruwelijk lekker met water! (Andere favo-smaken zijn toch beter met melk...)

Ben weer erg tevreden met de laatste bestelling, ook al waren het dit keer alleen wat kleinere potjes... :thumb:

glutamine & whey kan ik toch samen mengen in een shake?

Rene, weet je al meer over die mutsen die je besteld had? Komen die nog in het assortiment?

Vandaag mijn 2 potten Whey Isolaat, shaker en tanktop toe gekregen!
Nu eens kijken hoe de Whey bevalt...
Dus 's ochtends en na de training?
Want had eens gehoord dat Whey beter is voor of tijdens de training te nemen???.

Gisteren bestelling geplaatst en desondanks de bende op de wegen (Noord Holland), zonet pakketje in ontvangst mogen nemen.

Whey Isolaat + Protein 80
2x Mega Grow Kers
2x EAS Lemon

Die Lemon beviel al zeer goed (van een vorige bestelling)

Die Mega Grow Kers is bizar lekker... !!!
De sample Delicious Capu ga ik vanavond even proeven :)

Bedankt Rene !!

• #14.472
Complimenten: Delicious bosvruchten is ook gruwelijk lekker met water! (Andere favo-smaken zijn toch beter met melk...)

Ben weer erg tevreden met de laatste bestelling, ook al waren het dit keer alleen wat kleinere potjes... :thumb:

glutamine & whey kan ik toch samen mengen in een shake?

ja dat kan samen., mooi dat je de smaak goed vind ;)

Rene, weet je al meer over die mutsen die je besteld had? Komen die nog in het assortiment?

Ik krijg denk volgende week een sample, de mutsen die ik mooi vond zijn weer op voorraad.

Vandaag mijn 2 potten Whey Isolaat, shaker en tanktop toe gekregen!
Nu eens kijken hoe de Whey bevalt...
Dus 's ochtends en na de training?
Want had eens gehoord dat Whey beter is voor of tijdens de training te nemen???.

je kan de whey inderdaad ook een uur voor het trainen nemen, er zijn steeds meer aanhanger van die methode.

Gisteren bestelling geplaatst en desondanks de bende op de wegen (Noord Holland), zonet pakketje in ontvangst mogen nemen.

Whey Isolaat + Protein 80
2x Mega Grow Kers
2x EAS Lemon

Die Lemon beviel al zeer goed (van een vorige bestelling)

Die Mega Grow Kers is bizar lekker... !!! De sample Delicious Capu ga ik vanavond even proeven :)

Bedankt Rene !!

:thumbs:

woensdag om half 5 bulk whey vannile en 2 potten multi vit besteld en gister al gekregen, had het niet verwacht omdat het na 3en was top!
ook een UNLEASH sample gehad en vandaag geprobeert ruikt lekker in de shaker maar smaakt niet lekker maar ook niet vies. helaas werkte het niet. maar bulk whey smaakt prima!

Rene,

Een vraagje over die NOS Ether. Ik ben aan het cutten en heb net een pot Animal Cuts opgemaakt. Die ga ik volgende week sowieso weer bestellen, heb het idee dat het zeker helpt namelijk. Aangezien er nu ook korting is op NOS Ether leeg me dit een goed moment om die er eventueel bij te bestellen.
Bij NOS Ether zie ik ook staan dat het je vet% omlaag kan helpen. Denk je dat het een goed idee is om deze ook erbij te doen? Kan het iets toevoegen in een (lange) cut?

Verder neem ik Recovery Formula, Night Protein en Whey als supplementen.

Ik hoop dat je me hier een goed advies over kan geven en misschien kort uitleggen waarom NOS Ether wel/niet goed is in een cut. Ik neem geen dextrojuice in de cut, is dat noodzakelijk om NOS Ether goed op te nemen?

EDIT: haha ik lees net beter de productomschrijving en zie dit staan (Als je NOS ETHER gebruikt zal je merken dat je vetpercentage zal dalen en tegelijkertijd je spiermassa zal toenemen. Dit maakt NOS ETHER uitermate geschikt om te gebruiken in de cut.)

Ik ga deze dus zeker mee bestellen volgende week :).

Laatst bewerkt:
5KG whey delicious besteld vorige week, en (ondanks dat het weekend er tussen zat) afgelopen dinsdag binnengekregen.

- Vanille 2.5kg
- Cocos 2.5kg
- + een sample packbesteld met alle 11 smaakjes.

Eerder in het verleden heb ik al bosvruchten - aarbei/banaan - cappuchino en perzik/mango gehad. Echt een heerlijke smaken.

Inmiddels ook vanille en cocos geproefd en die zijn ook heerlijk. Tevens ook een shakje gemaakt met een sample van de appelsmaak, deze smaak (en ruikt) hetzelfde als die appel lollies van look o look :D

Tot nu toe staat bosvruchten bij mij op nr 1,

Als ik alle smaken heb gehad, zal ik mijn top 11 plaatsen :D

PS: rene, kan je al een tipje van de sluier oplichten over de smaken die nog komen gaan? (Ik hoop iets met peanut butter of iets met snickers smaak :D)

• #14.477
5KG whey delicious besteld vorige week, en (ondanks dat het weekend er tussen zat) afgelopen dinsdag binnengekregen.

- Vanille 2.5kg
- Cocos 2.5kg
- + een sample packbesteld met alle 11 smaakjes.

Eerder in het verleden heb ik al bosvruchten - aarbei/banaan - cappuchino en perzik/mango gehad. Echt een heerlijke smaken.

Inmiddels ook vanille en cocos geproefd en die zijn ook heerlijk. Tevens ook een shakje gemaakt met een sample van de appelsmaak, deze smaak (en ruikt) hetzelfde als die appel lollies van look o look :D

Tot nu toe staat bosvruchten bij mij op nr 1,

Als ik alle smaken heb gehad, zal ik mijn top 11 plaatsen :D

PS: rene, kan je al een tipje van de sluier oplichten over de smaken die nog komen gaan? (Ik hoop iets met peanut butter of iets met snickers smaak :D)

Ik ben bezig met een appeltaart smaak ;).. al 3maanden . Maar de smaak is bijna goed. Verder moet ik nog even kijken mss ice tea voor de zomer. Ik wil eigenlijk 2 warme smaken erbij, appeltaart dus en mss wel snicker wie weet. ook speculoos is een optie

Laatst bewerkt:
René

Wanneer is ashwagandha weer verkrijgbaar?
Nog een vraagje, de caps van zowel Ashwagandha en GABA gewoon random innemen of ook nog liever bij een maaltijd?
Ik neem aan dat het tegelijk nemen van deze producten ook geen kwaad kan. ;)

Groet

• #14.479
René

Wanneer is ashwagandha weer verkrijgbaar?
Nog een vraagje, de caps van zowel Ashwagandha en GABA gewoon random innemen of ook nog liever bij een maaltijd?
Ik neem aan dat het tegelijk nemen van deze producten ook geen kwaad kan. ;)

Groet

oo ik had vergeten een vinkje te zetten we hebben die gewoon staan ;)

meestal neem je ze bij een maaltijd maar maakt niet echt veel uit. neem aan dat je niet vaak een lege maag hebt :D

oo ik had vergeten een vinkje te zetten we hebben die gewoon staan ;)

meestal neem je ze bij een maaltijd maar maakt niet echt veel uit. neem aan dat je niet vaak een lege maag hebt :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Vandaag, 00:17

Hardcore top service.. zie je niet veel 's nachts klantenservice

Terug
Naar boven