AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.501
Rene, heb je iets van een plaatje van die muts die besteld hebt?

Nee nog niet.. heb ze ook nog niet besteld. Krijg dinsdag een sample en moet die even passen. Maar deze moeten goed zijn, zijn dezelfde als de Animal skull caps.

rene laatst 2 potjes cafeinecaps binnengekregen met extra pen en een "hardcore proteinreep" was een goede reep! 50gram eiwitten, je steekt het zo in je zak en net een mars, handig voor tussendoor.
ik was net aan het zoeken op de site maar ik kan ze niet vinden.
hebben jullie ze ook zo te koop of alleen als samples?

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

sorry gevonden was de proteinblock

Check!

René is bestelnummer 45066 al onderweg of zijn ze gewoon wat later door weers omstandigheden.

Bedankt voor de snelle reply ! :cool:

Net het volgende besteld:

NOW Foods, B12 5000mcg Methyl 60 tabs, aantal:1, prijs: 22.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: 34.50
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 2500 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 47.50

Ben vooral benieuwd of die B12 5000mcg werkt :) wilde eerst ook Black Hole bestellen maar las overal op het web slechte ervaringen, dus heb dat maar even gelaten.

Tnx weer voor de snelle levering, pen en samples. :D

Réné, snel vraagje,

die EAS, kan je die gewoon oplossen door em in een glaasje water te gooien en met een lepel door te roeren, of heb je dr ook een shakebeker voor nodig?

Réné, snel vraagje,

die EAS, kan je die gewoon oplossen door em in een glaasje water te gooien en met een lepel door te roeren, of heb je dr ook een shakebeker voor nodig?

Ik heet geen René maar kan wel je vraag beantwoorde. EAS kan je ook gewoon mengen in een glaasje water en roeren maar dan lossen de BCAAs niet zo snel op die blijven dan drijven. Opzich geen probleem maar dit heb je niet als je het shaked.

grtz ;)

Solution 5 van scivation niets voor jullie XXL?

Goede maaltijd vervanger met zelfs goede vetten en zelfs vezels.

v.d. week besteld en pennetje en sample erbij.
Ben zeer tevreden!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.517
het is gister niet meer geleverd, en ja vandaag zowiezo niet, morgen hopelijk dan maar:o

als het mprgen niet komt bel me even.

Tnx weer voor de snelle levering, pen en samples. :D

:thumbs:

Als het met DPD komt kan het ook in je tuin of in de heg "geleverd" zijn;)

:lol:

Ik heet geen René maar kan wel je vraag beantwoorde. EAS kan je ook gewoon mengen in een glaasje water en roeren maar dan lossen de BCAAs niet zo snel op die blijven dan drijven. Opzich geen probleem maar dit heb je niet als je het shaked.

grtz ;)

:thumb:

Solution 5 van scivation niets voor jullie XXL?

Goede maaltijd vervanger met zelfs goede vetten en zelfs vezels.

Dan moet de importeur ermee komen... het is te zwaar om zelf deze kant op te halen. de scivation whey gaat er iig uit bij ons, er is niet veel vraag meer naar omdat de meeste klanten dan kiezen voor basic bulk whey.

v.d. week besteld en pennetje en sample erbij.
Ben zeer tevreden!

:thumb:

René,wil echt niet vervelend klinken, maar komt die bancontact/mister cash er nog aan?

Ik heb dingetjes besteld :eek:

Komen er in de toekomst nog producten van walden farms in het gamma?

Terug
Naar boven