Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.481
Moeten we René niet opgeven voor dat SBS6 Helden gedoe? Hij werkt gewoon door in zn vrije tijd.

oo ik had vergeten een vinkje te zetten we hebben die gewoon staan ;)

Top! thnx voor je topservice :thumbs:

meestal neem je ze bij een maaltijd maar maakt niet echt veel uit. neem aan dat je niet vaak een lege maag hebt :D

:nope:

Moeten we René niet opgeven voor dat SBS6 Helden gedoe? Hij werkt gewoon door in zn vrije tijd.

Vind ik ook, ik kan me zelfs herinneren dat hij op kerstdag gewoon onze kansloze vragen hier beantwoorde :eek:

Goedzak dat het is!

Ik ben bezig met een appeltaart smaak ;).. al 3maanden . Maar de smaak is bijna goed. Verder moet ik nog even kijken mss ice tea voor de zomer. Ik wil eigenlijk 2 warme smaken erbij, appeltaart dus en mss wel snicker wie weet. ook speculoos is een optie

Dat zou pas origineel en ongezien zijn! Den bestel ik onmiddellijk 20 kilo! :D

Wist trouwens niet dat speculoos in nederland ook bekend was :)

hey rené

ik kan niet meer inloggen op de site
ik heb al gemaild naar info@xxl gisteren voormiddag maar nog geen antwoord gekregen
ik wou namelijk ook nos esther mee bestellen maar volgende week is die aktie al voorbij en nu kan ik niets bestellen :s

hey rené

ik heb al gemaild naar info@xxl gisteren voormiddag maar nog geen antwoord gekregen
ik wou namelijk ook nos esther mee bestellen maar volgende week is die aktie al voorbij en nu kan ik niets bestellen :s
ik had hetzelfde probleem. Nadat de site is vernieuwd zijn alle logins ge-reset... dus je moet je weer even opnieuw registreren :)

• #14.488

haha.... Het is geen werk voor mij :D dit is wat ik leuk vind. Ik ga nu even aan het label werken van een nieuw supplement :D

hey rené

ik heb al gemaild naar info@xxl gisteren voormiddag maar nog geen antwoord gekregen ik wou namelijk ook nos esther mee bestellen maar volgende week is die aktie al voorbij en nu kan ik niets bestellen :s

ik had hetzelfde probleem. Nadat de site is vernieuwd zijn alle logins ge-reset... dus je moet je weer even opnieuw registreren :)

Ja klopt.. maar ook bestellen zonder inloggen is altijd mogelijk.

Rene,

Een vraagje over die NOS Ether. Ik ben aan het cutten en heb net een pot Animal Cuts opgemaakt. Die ga ik volgende week sowieso weer bestellen, heb het idee dat het zeker helpt namelijk. Aangezien er nu ook korting is op NOS Ether leeg me dit een goed moment om die er eventueel bij te bestellen.
Bij NOS Ether zie ik ook staan dat het je vet% omlaag kan helpen. Denk je dat het een goed idee is om deze ook erbij te doen? Kan het iets toevoegen in een (lange) cut?

Verder neem ik Recovery Formula, Night Protein en Whey als supplementen.

Ik hoop dat je me hier een goed advies over kan geven en misschien kort uitleggen waarom NOS Ether wel/niet goed is in een cut. Ik neem geen dextrojuice in de cut, is dat noodzakelijk om NOS Ether goed op te nemen?

EDIT: haha ik lees net beter de productomschrijving en zie dit staan (Als je NOS ETHER gebruikt zal je merken dat je vetpercentage zal dalen en tegelijkertijd je spiermassa zal toenemen. Dit maakt NOS ETHER uitermate geschikt om te gebruiken in de cut.)

Ik ga deze dus zeker mee bestellen volgende week :).

Rene,

Kan je nog even reageren op dit bericht aub :)? Ik wil vooral graag weten of NOS Ether zonder gevaar te combineren is met Animal Cuts.
Alvast bedankt!

• #14.491
Heb gister de Multivit besteld. Nu keek ik achteraf en zag ik dat er dus ook Ijzer in zit . Is dit schadelijk voor mannen zoals af en toe beweerd word of niet ? Zo nee, moet je dan wel uitkijken met bijvoorbeeld appelstroop of spinazie dat dan de waarde in je lichaam te hoog word?

Bvd,

Raafie

heb me opnieuw geregistreerd
René ik heb nog 10euro tegoed van een bestelling vorig jaar
is het voldoende als ik dat bij de opmerkingen zet of moet ik nog eens naar info@xxl mailen ook?

• #14.495
Heb gister de Multivit besteld. Nu keek ik achteraf en zag ik dat er dus ook Ijzer in zit . Is dit schadelijk voor mannen zoals af en toe beweerd word of niet ? Zo nee, moet je dan wel uitkijken met bijvoorbeeld appelstroop of spinazie dat dan de waarde in je lichaam te hoog word?

Bvd,

Raafie

Maak je geen zorgen de dosering daarvan in Multivit is geen enkel probleem.

heb me opnieuw geregistreerd
René ik heb nog 10euro tegoed van een bestelling vorig jaar
is het voldoende als ik dat bij de opmerkingen zet of moet ik nog eens naar info@xxl mailen ook?

Geef het even aan in de opmerkingen dan zoeken ze dat wel even na, staat geregistreerd.

ok bedankt
bestelling gebeurt
moet ik dan gewoon 10€ minder overschrijven?

XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:1, prijs: € 9.95
Get Diesel, NOS Ether 660 gr, aantal:1, prijs: € 34.95
BSN, Cellmass & No-Xplode Stack 1 stack, aantal:1, prijs: € 78.00
Verzendkosten: 0.00

BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 115.94: € 6.96
Totaal BTW: € 6.96

Totaalbedrag: € 122.90

Uw bestelnummer is: 45133

Laatst bewerkt:
  • #14.497
ok bedankt
bestelling gebeurt
moet ik dan gewoon 10€ minder overschrijven?

XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:1, prijs: € 9.95
Get Diesel, NOS Ether 660 gr, aantal:1, prijs: € 34.95
BSN, Cellmass & No-Xplode Stack 1 stack, aantal:1, prijs: € 78.00
Verzendkosten: 0.00

BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 115.94: € 6.96
Totaal BTW: € 6.96

Totaalbedrag: € 122.90

Uw bestelnummer is: 45133

ja precies 10euro minder., ik heb hert bedrag al aangepast in het adminpanel

ok thx,

weer een perfecte service zoals altijd ;)

Rene, heb je iets van een plaatje van die muts die besteld hebt?

rene laatst 2 potjes cafeinecaps binnengekregen met extra pen en een "hardcore proteinreep"
was een goede reep! 50gram eiwitten, je steekt het zo in je zak en net een mars, handig voor tussendoor.
ik was net aan het zoeken op de site maar ik kan ze niet vinden.
hebben jullie ze ook zo te koop of alleen als samples?

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

sorry gevonden was de proteinblock

Terug
Naar boven