GnB
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René,wil echt niet vervelend klinken, maar komt die bancontact/mister cash er nog aan?

Komen er in de toekomst nog producten van walden farms in het gamma?
Komen er in de toekomst nog producten van walden farms in het gamma?
Rene enig idee wanneer je XXL tassen beschikbaar hebt?![]()
Ik verwacht in de loop van de week, kreeg vrijdag de import documenten met DHL de goederen komen dan meestal kort daarna.

Nice nice, ik verwacht dit week een dikke bestelling dus be prepared.![]()

Haha oke.
Het wordt iets in de trend van:
10kg Whey Instant
Sample Pack Whey Delicious
Syntha 6 1032gr (ofzo)
1 zakkie No Xplode NT
Multivit
Caffeine
Dextrose
Hemdje of 2 van XXL
XXL sporttas
Nog iets dat je mij kan advieseren? En is eigenlijk verstandig om zowel glucosamine als omega 3 te nemen voor de gewrichten, of is glucosamine alleen voldoende?

Haha oke.
Het wordt iets in de trend van:
10kg Whey Instant
Sample Pack Whey Delicious
Syntha 6 1032gr (ofzo)
1 zakkie No Xplode NT
Multivit
Caffeine
Dextrose
Hemdje of 2 van XXL
XXL sporttas
Nog iets dat je mij kan advieseren? En is eigenlijk verstandig om zowel glucosamine als omega 3 te nemen voor de gewrichten, of is glucosamine alleen voldoende?
Als jullie een mooie weekender in het assortiment krijgen dan bestel ik er ook zeker een, aftershave is pas leeggelopen en nu ruikt de hele tas![]()
Beste XXL Reneik heb gisteravond een bestelling geplaatst, maar heb geen orderbevestiging per mail gehad, klopt dit? postcode 7232 HB, 49.
- dextrojuice
- isolaat
- basic bulk oat
- glutamine
- bcaa
Alleszins al gefeliciteerd
En ik had graag wat meer shirts & tanktops gezien als dat mogelijk zou zijn![]()
owke dankleding blijft lastig . ivm maten . ik heb voorlopig geen voornemen om meer met kleren te gaan doen.
het enige wat ik dan nog kan bedenken zijn goeie aanbiedingen; maar die zijn er altijd al geweest dusjamaak van die syntha 6 maar whey delicious. 10 keer beter en 10 keer lekkerder![]()