Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoeveel moet je eigelijk betalen als je 3x2500gr whey isolaat koopt?
Geldt de bulkkorting dan alleen op de 2x2500gr of komen ze alledrie op 45EUR?
net bestelling gedaan:
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: € 25.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: € 29.95
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:1, prijs: € 2.10
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (S), aantal:1, prijs: € 5.50
Olimp, Kre Alkalyn 1500 120 Caps, aantal:1, prijs: € 26.00
maak er iets mooi van![]()
.. mss nog dames topjes .. die moet ik toch laten maken.Hoi Rene
Ik had gisteren een bestelling geplaatst, waaronder een pot Green Magnitude en een pot White Flood, ik zag dat die ook als stack verkrijgbaar was, maar de prijs vd stack is zelfs 10 cent duurder dan de potten apart? Foutje ofzo?
Groetjes
Het loopt wel goed he
Binnenkort ook maar weer is me supps aanvullen!

Me bestelling is netjes binnengekomen René, tegen 7uur was het hier.
Wel later als afgesproken, maar ik heb een unleash sample, dat maakt alles goed
Had wel een vraagje, op de XXL homepage staat dat ik de NOS-Ether eerst in de diepvries/koelkast moet doen om verharding te verkomen of zoiets, is dit echt nodig? En hoelang moet het erin blijven liggen dan,
des ondanks de 'wat' latere levering, een tevreden klant weer!
(zoals gewoonlijk)
wie wat waar?Ik kan niet wachten op de mutsen. Ik zal er eentje kopen!

Hoi Rene
Ik had gisteren een bestelling geplaatst, waaronder een pot Green Magnitude en een pot White Flood, ik zag dat die ook als stack verkrijgbaar was, maar de prijs vd stack is zelfs 10 cent duurder dan de potten apart? Foutje ofzo?
Groetjes

Net even besteld:
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:1, prijs: 9.95
IronVille Shirts, Shirt DEPT OF CORRECTIONS orange 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 19.50
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:2, prijs: 9.00
Na alle verhalen hier toch nieuwsgierig geworden naar de Whey Delicious! Eens kijken of de smaak nog beter is dan de revolutions die ik nu gebruik.
Deze week de nieuwe Cellmass NT binnen Rene? Ben er wel benieuwd naar..![]()
Zo, dat was mijn eerste pot EAS (lemon) en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Voorheen gebruikte ik vloeibare amino's (Amino X-Plode) maar zoals je misschien wel weet is dat behoorlijk ranzig en ook duurder. Tijdens het gebruik van EAS ben ik vooral op mijn bovenarmen en schouders meer adertjes gaan zien, en dat terwijl ik dagelijks toch een ruime 4000 kilocalorieën weg werk
Voor mij is EAS een blijvend toppertje René! ik kan niet wachten om morgen aan de smaak punch te beginnen!![]()
Zo, dat was mijn eerste pot EAS (lemon) en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Voorheen gebruikte ik vloeibare amino's (Amino X-Plode) maar zoals je misschien wel weet is dat behoorlijk ranzig en ook duurder. Tijdens het gebruik van EAS ben ik vooral op mijn bovenarmen en schouders meer adertjes gaan zien, en dat terwijl ik dagelijks toch een ruime 4000 kilocalorieën weg werk
Voor mij is EAS een blijvend toppertje René! ik kan niet wachten om morgen aan de smaak punch te beginnen!![]()
), een beetje hetzelfde gevoel als wanneer creatine na een paar dagen lichtjes begint te werken (citrulline malaat misschien?). Je hebt er toch niet stiekem wat extra ingrediënten in gestopt hè renee?
.

+1!Btw Rene, is het niet een idee om Starting Strength te verkopen op jullie site oid?