XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Meer dameskleding!

Hoi Rene

Ik had gisteren een bestelling geplaatst, waaronder een pot Green Magnitude en een pot White Flood, ik zag dat die ook als stack verkrijgbaar was, maar de prijs vd stack is zelfs 10 cent duurder dan de potten apart? Foutje ofzo?

Groetjes

NOX al in stock?

Die XXL tanktops graag terug in wit beschikbaar...

Het loopt wel goed he :thumbs:
Binnenkort ook maar weer is me supps aanvullen!

Me bestelling is netjes binnengekomen René, tegen 7uur was het hier.
Wel later als afgesproken, maar ik heb een unleash sample, dat maakt alles goed:D

Had wel een vraagje, op de XXL homepage staat dat ik de NOS-Ether eerst in de diepvries/koelkast moet doen om verharding te verkomen of zoiets, is dit echt nodig?
En hoelang moet het erin blijven liggen dan,
des ondanks de 'wat' latere levering, een tevreden klant weer!
(zoals gewoonlijk)

SHIT geen Whey meer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.548
Hoeveel moet je eigelijk betalen als je 3x2500gr whey isolaat koopt?

Geldt de bulkkorting dan alleen op de 2x2500gr of komen ze alledrie op 45EUR?

tjaa lastige... ik kan je die dan geven voor de prijs van 5000gram niet meer voordel.. maar je betaald dan voor de 3e pot evenveel als voor je voor die andere potten betaald. zet dat dan even in de opmerkingen. 3 pot zelfde prijs deal rene.. dan passen we het bedrag wel aan.

net bestelling gedaan:
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: € 25.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: € 29.95
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:1, prijs: € 2.10
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (S), aantal:1, prijs: € 5.50
Olimp, Kre Alkalyn 1500 120 Caps, aantal:1, prijs: € 26.00

maak er iets mooi van :)

:thumbs: thx!

nee geen kleding ;).. mss nog dames topjes .. die moet ik toch laten maken.

Hoi Rene

Ik had gisteren een bestelling geplaatst, waaronder een pot Green Magnitude en een pot White Flood, ik zag dat die ook als stack verkrijgbaar was, maar de prijs vd stack is zelfs 10 cent duurder dan de potten apart? Foutje ofzo?

Groetjes

ik denk dat de losse potten goedkoper zijn geworden door concurentie en de stack niet is aangepast.. ik verwijder mss de stack wel dan.

Ik krijg deze week Nox pump van een ander merk dat is precies dezelfde formule als de oude nox pump gemaakt ook door de producent die de nox pump maakte.

Die XXL tanktops graag terug in wit beschikbaar...

Ik zal eens kijken voor de zomer.

Het loopt wel goed he :thumbs:
Binnenkort ook maar weer is me supps aanvullen!

We gaan als een sneltrein ;)

Me bestelling is netjes binnengekomen René, tegen 7uur was het hier.
Wel later als afgesproken, maar ik heb een unleash sample, dat maakt alles goed:D

Had wel een vraagje, op de XXL homepage staat dat ik de NOS-Ether eerst in de diepvries/koelkast moet doen om verharding te verkomen of zoiets, is dit echt nodig? En hoelang moet het erin blijven liggen dan,
des ondanks de 'wat' latere levering, een tevreden klant weer!
(zoals gewoonlijk)

Het is niet echt nodig maar het zorg wel dat het weer echt een poeder wordt, maar als je ze er mee uit de voeten kan is het ook goed.

??? wie wat waar?

Ik kan niet wachten op de mutsen. Ik zal er eentje kopen!

Net even besteld:
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:1, prijs: 9.95
IronVille Shirts, Shirt DEPT OF CORRECTIONS orange 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 19.50
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:2, prijs: 9.00

Na alle verhalen hier toch nieuwsgierig geworden naar de Whey Delicious! Eens kijken of de smaak nog beter is dan de revolutions die ik nu gebruik.

Deze week de nieuwe Cellmass NT binnen Rene? Ben er wel benieuwd naar.. :)

Hoi Rene

Groetjes

Goede producten IMO, geld zeker voor White Flood, een top pre-workout

Zo, dat was mijn eerste pot EAS (lemon) en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Voorheen gebruikte ik vloeibare amino's (Amino X-Plode) maar zoals je misschien wel weet is dat behoorlijk ranzig en ook duurder. Tijdens het gebruik van EAS ben ik vooral op mijn bovenarmen en schouders meer adertjes gaan zien, en dat terwijl ik dagelijks toch een ruime 4000 kilocalorieën weg werk :rolleyes:

Voor mij is EAS een blijvend toppertje René! ik kan niet wachten om morgen aan de smaak punch te beginnen! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.555
Net even besteld:
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:1, prijs: 9.95
IronVille Shirts, Shirt DEPT OF CORRECTIONS orange 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 19.50
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:2, prijs: 9.00

Na alle verhalen hier toch nieuwsgierig geworden naar de Whey Delicious! Eens kijken of de smaak nog beter is dan de revolutions die ik nu gebruik.

In iedergeval heb je betere voedingswaarden, over smaak valt niet te twisten.

Deze week de nieuwe Cellmass NT binnen Rene? Ben er wel benieuwd naar.. :)

Volgens mij nog niet... zal even mailen zo.

Zo, dat was mijn eerste pot EAS (lemon) en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Voorheen gebruikte ik vloeibare amino's (Amino X-Plode) maar zoals je misschien wel weet is dat behoorlijk ranzig en ook duurder. Tijdens het gebruik van EAS ben ik vooral op mijn bovenarmen en schouders meer adertjes gaan zien, en dat terwijl ik dagelijks toch een ruime 4000 kilocalorieën weg werk :rolleyes:

Voor mij is EAS een blijvend toppertje René! ik kan niet wachten om morgen aan de smaak punch te beginnen! :thumbs:

:thumbs:

Hier nog een tevreden EAS-gebruiker, moet er wel bij zeggen dat ik het pas 3x genomen heb. Maar het lijkt erop dat het prima aanslaat. Stukken minder spierpijn dan normaal, en het lijkt wel of ik harder kan trainen (???), een beetje hetzelfde gevoel als wanneer creatine na een paar dagen lichtjes begint te werken (citrulline malaat misschien?). Je hebt er toch niet stiekem wat extra ingrediënten in gestopt hè renee?;).
Alleen die smaak he, maar ik denk niet dat daar veel aan te veranderen valt, die amino's zijn gewoon bitter.

Al met al weer erg tevreden over het xxl huismerk!:bow2:

Laatst bewerkt:

Daarstraks na mijn training alvast aan de smaak punch geroken.. en, holy macaroni wat ruikt die zalig :heart:

:ot:
:who:

Heb ook de EAS gebruikt, tevreden mee! Vond de smaak lemon wel heftig en aanwezig, maar misschin kwam dat omdat ik er weinig water had bij gedaan..
Voor resultaten kan ik natuurlijk nog niks weggeven..

Btw Rene, is het niet een idee om Starting Strength te verkopen op jullie site oid?

Terug
Naar boven