Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjaa lastige... ik kan je die dan geven voor de prijs van 5000gram niet meer voordel.. maar je betaald dan voor de 3e pot evenveel als voor je voor die andere potten betaald. zet dat dan even in de opmerkingen. 3 pot zelfde prijs deal rene.. dan passen we het bedrag wel aan.
Hier nog een tevreden EAS-gebruiker, moet er wel bij zeggen dat ik het pas 3x genomen heb. Maar het lijkt erop dat het prima aanslaat. Stukken minder spierpijn dan normaal, en het lijkt wel of ik harder kan trainen (), een beetje hetzelfde gevoel als wanneer creatine na een paar dagen lichtjes begint te werken (citrulline malaat misschien?). Je hebt er toch niet stiekem wat extra ingrediënten in gestopt hè renee?
.
Alleen die smaak he, maar ik denk niet dat daar veel aan te veranderen valt, die amino's zijn gewoon bitter.
Al met al weer erg tevreden over het xxl huismerk!![]()
Hm, weer een spam mail Rene, hoe kan dat toch?
Helaas weer ellende met de winkelmand, bestelling was in de maak, na een aantal uur bleek het winkelmandje weer leeg te zijn.
!Heb ook de EAS gebruikt, tevreden mee! Vond de smaak lemon wel heftig en aanwezig, maar misschin kwam dat omdat ik er weinig water had bij gedaan..
Voor resultaten kan ik natuurlijk nog niks weggeven..
Btw Rene, is het niet een idee om Starting Strength te verkopen op jullie site oid?
Hm, weer een spam mail Rene, hoe kan dat toch?
Helaas weer ellende met de winkelmand, bestelling was in de maak, na een aantal uur bleek het winkelmandje weer leeg te zijn.
is normaal hoor dat na een aantal uur je winkelmandje leeg is..
zo een winkelmandje werkt met een Sessie, deze sessies hebben een bepaalde timeout (beveiliging enzo).gwn sneller bestellen!
.. als je geen mail wenst meldt je even af 
Uhu. Dus ik bereken dan zelf even de prijs en betaal dus iets minder dan opgegeven gaat staan op mn bestellingsformulier?
Bestelling zal voor begin volgende week ergens zijn. Alvast bedankt!
René ik heb net iets besteld en per ongeluk op 'vooruit betalen' gedrukt i.p.v. Ideal.
Ik heb het zojuist overgemaakt en zou het fijn vinden als mijn bestelling vandaag al wordt verzonden
bestelnummer is: 45409
gisteren bestelling ontvangen.
thx voor de extraatjes!
Vanmiddag weer even bestelling gemaakt 45453
Het is toch geen probleem om No Explode en Diesel Test Hardcore te gebruiken samen? Hoop het donderdag binnen te hebben !
Gr
is normaal hoor dat na een aantal uur je winkelmandje leeg is..
zo een winkelmandje werkt met een Sessie, deze sessies hebben een bepaalde timeout (beveiliging enzo).
gwn sneller bestellen!

rene heb vraagje op het potje van activate xtreme staat dat je2a3 keer 1 pil moet nemen per dag maar op de site van jullie staat 4 keer wat is het beste maar ik ga wel gaan voor de 4 denk ik .Heb gisteren besteling gedaan als ik vandaag betaal heb ik het dan vrijdag alvast bedankt woon in belgie
Net weer een behoorlijke bestelling gedaan:
Animal Cuts
NOS Ether
Night Protein 1100 gram chocolade
Whey Delicious Sample Pack
Ik zal binnenkort ook is wat reviews plaatsen op jullie site, want heb inmiddels al aardig wat producten gekocht bij jullie.

Net weer een behoorlijke bestelling gedaan:
Animal Cuts
NOS Ether
Night Protein 1100 gram chocolade
Whey Delicious Sample Pack
Ik zal binnenkort ook is wat reviews plaatsen op jullie site, want heb inmiddels al aardig wat producten gekocht bij jullie.
.thanks! de NP choco eet ik altijd met een lepel. heerlijk vind ik dat.
.
.