XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene heb vraagje op het potje van activate xtreme staat dat je2a3 keer 1 pil moet nemen per dag maar op de site van jullie staat 4 keer wat is het beste maar ik ga wel gaan voor de 4 denk ik .Heb gisteren besteling gedaan als ik vandaag betaal heb ik het dan vrijdag alvast bedankt woon in belgie

Ligt er ook aan hoeveel je weegt.
Onder de 95kg zou ik 2-2 doseren dus 2 voormiddag, 2 avond.
Weeg je meer dan 95kg doseer dan 3-3

ik gebruik hun mega grow en complex carb gainer
allebei zeer tevreden van ;)

Rene, kun je wat meer informatie geven over jullie riem?
Is het ook mogelijk om er een ketting aan te hangen en een behoorlijk zwaar gewicht aan te hangen voor te dippen/chinnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.585
Rene, kun je wat meer informatie geven over jullie riem?
Is het ook mogelijk om er een ketting aan te hangen en een behoorlijk zwaar gewicht aan te hangen voor te dippen/chinnen?

Ja dat kan. De sluiting is van metaal. ik zal het op de site er even bij zetten.

Rene, even een vraag over een andere riem, de Profi Belt van Olimp.
Wanneer is deze weer bestelbaar in maat M?

Bvd.

hoi Rene :)

Jullie basic bulk whey is whey proteine concentraat dat is dus de minst snel opneembare vorm van whey als ik het zo versta..

Zou dit ook als gewoon tussenmaaltijd kunnen genuttigd worden (wel in combi met carbs en vetten )om zodoende een tijd van 3 uur te kunnen overbrugggen ,of is het enkel geschikt vo smorgens en direckt na de trainingen?

groeten ;)

Starting Strength (basic barbell training) is het boek van Mark Rippetoe.
Is dat bekend bij je? Of zal ik even een linkje plaatsen naar het boek?
Het is zeg maar DE standaard voor beginners en het is helemaal niet te krijgen in Nederland, terwijl er toch best vraag naar is denk ik zo..
Als je meer info wilt zoek ik wel even voor je:)

René,

Hier weer je NOX stalker. Heb je nog iets gehoord?
Waar ga je hem eigenlijk plaatsen op je site, gewoon te vinden onder NOX?

Laatst bewerkt:
Hey René,

Heb zondag een bestelling gedaan maar ze zijn nog niet langs geweest. Niet dat ik doodga als het wat later komt, maar ik vroeg me gewoon af of de bestelling etc. al verwerkt was.

Uw bestelling:

NOW Foods, B12 5000mcg Methyl 60 tabs, aantal:1, prijs: 22.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: 34.50
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 2500 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 47.50
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 104.50

Uw bestelnummer is: 45196

Dit staat er in mijn e-mail.

Zal wel vandaag komen. Ik wacht ook op mijn bestelling van zondag :)

edit

Kijk eens aan 15:05 kwam het pakketje met daarin nog wat extra lekkers ook. Bedankt :D

Laatst bewerkt:
  • #14.593
hoi Rene :)

Jullie basic bulk whey is whey proteine concentraat dat is dus de minst snel opneembare vorm van whey als ik het zo versta..

Zou dit ook als gewoon tussenmaaltijd kunnen genuttigd worden (wel in combi met carbs en vetten )om zodoende een tijd van 3 uur te kunnen overbrugggen ,of is het enkel geschikt vo smorgens en direckt na de trainingen?

groeten ;)

Ja dat kan... een pro80 is beter maar dit kan ook.

Starting Strength (basic barbell training) is het boek van Mark Rippetoe.
Is dat bekend bij je? Of zal ik even een linkje plaatsen naar het boek?
Het is zeg maar DE standaard voor beginners en het is helemaal niet te krijgen in Nederland, terwijl er toch best vraag naar is denk ik zo..
Als je meer info wilt zoek ik wel even voor je:)

pass maar even ;). Het is een engels boek neem ik aan?

René,

Hier weer je NOX stalker. Heb je nog iets gehoord?
Waar ga je hem eigenlijk plaatsen op je site, gewoon te vinden onder NOX?

Ik krijg maandag-dinsdag een product met de oude NOX Formule 30 zakjes.

Hey René,

Heb zondag een bestelling gedaan maar ze zijn nog niet langs geweest. Niet dat ik doodga als het wat later komt, maar ik vroeg me gewoon af of de bestelling etc. al verwerkt was.

Dit staat er in mijn e-mail.

Je hebt mail.

Zal wel vandaag komen. Ik wacht ook op mijn bestelling van zondag :)

edit Kijk eens aan 15:05 kwam het pakketje met daarin nog wat extra lekkers ook. Bedankt :D

:thumbs:

Ontvangen :D mooie pen ook

René ik heb net iets besteld en per ongeluk op 'vooruit betalen' gedrukt i.p.v. Ideal.

Ik heb het zojuist overgemaakt en zou het fijn vinden als mijn bestelling vandaag al wordt verzonden :)

bestelnummer is: 45409

Ik zie net pas deze berichten... was enorm druk vandaag met van alles.

René zou je voor mij even kunnen kijken of deze bestelling al verzonden is? Dan weet ik of ik morgenochtend op m'n pakje moet wachten.

Alvast bedankt.

goed gerief voor een goede prijs en supersnelle rekening.

tevreden klant:)

• #14.598
Heb m'n bestelling binnen! Erg snelle levertijd, shirt is perfect en morgen m'n eerste ervaring met de whey delicious! Als die bevalt zie je daar vast over een maandje als m'n andere pot op is een bestelling van :D Alweer een tevreden klant :D Keep it up!

En hier ook bestelling toegekomen!!
Erg goed met die tracking code, kan je ieder moment van de dag volgen waar al dat lekkers op dat moment zit...

Terug
Naar boven