Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René, even een vraagje.
Voorheen was het altijd dat je twee producten boven de 50 euro moest bestellen en dat je dan geen verzendkosten hoefde te betalen. Ik kon dit nu niet terugvinden op de site, dus als ik één product van 80 euro koop heb ik dan ook geen verzendkosten?
Heb m'n bestelling binnen! Erg snelle levertijd, shirt is perfect en morgen m'n eerste ervaring met de whey delicious! Als die bevalt zie je daar vast over een maandje als m'n andere pot op is een bestelling vanAlweer een tevreden klant
Keep it up!

En hier ook bestelling toegekomen!!
Erg goed met die tracking code, kan je ieder moment van de dag volgen waar al dat lekkers op dat moment zit...
Wat mij trouwens opvalt aan de whey en complex carb gainer is dat de smaken precies goed zijn, heb ook weleens (zelfs duurdere) merken gehad van whey en die smaken zijn alleen voor de eerste paar dagen leuk, daarna gaat het echt je strot uithangen.
Dus mijn complimenten![]()
René, even een vraagje.
Voorheen was het altijd dat je twee producten boven de 50 euro moest bestellen en dat je dan geen verzendkosten hoefde te betalen. Ik kon dit nu niet terugvinden op de site, dus als ik één product van 80 euro koop heb ik dan ook geen verzendkosten?
Bestellingen boven €50,- worden gratis verzonden, onder de €50,- vragen wij een bijdrage van €3,95 in de verzendkosten. Voor bestellingen onder rembours is er altijd een extra toelage van €5,- .
Nee dus.
René,wil echt niet vervelend klinken, maar komt die bancontact/mister cash er nog aan?
heey rene
heb kwartiertje geleden wat besteld..ordernmr is dit:45660
kun je zo zien of t vandaag al meegaat en morgen dus binnen heb?ben morgen namelijk vrij dus
groeten
Hey rene kan ik deze bestelling vandaag verwachten ?
Ordernummer : 45453
Gr
Net binnengekomen haha thanks voor de snelle levering![]()

Bestelling inmiddels netjes ontvangen
Heb voor het eerst NOS Ether besteld. Moet weer een beetje gaan opbouwen ben de laatste paar maanden een paar kilo kwijtgeraakt.
NOS Ether is gewoon te combineren met andere aminozuren, zoals EAS en RF bijv. ?
ik zou het echter niet combineren, ik heb gistere me 1e dosis genomenBestelling inmiddels netjes ontvangen
Heb voor het eerst NOS Ether besteld. Moet weer een beetje gaan opbouwen ben de laatste paar maanden een paar kilo kwijtgeraakt.
NOS Ether is gewoon te combineren met andere aminozuren, zoals EAS en RF bijv. ?
of een half 'klein glas' met een of ander sapje, moet nog experimenteren met water. ik vond het trouwens een beetje pittig smaken (heel raar) toen ik het met me EAS,Dextro had gemengt, in 400ml water.Als je alleen NOS neemt met 250ml water valt het wel mee, is een salmiak achtige smaak.
Als je alleen NOS neemt met 250ml water valt het wel mee, is een salmiak achtige smaak.
haha ja die 25% werkt heel goed!Volgens jou kan je NOS Ether dus gewoon samen met Recovery Formula in 1 shake drinken? Ik ga morgen beginnen met NOS Ether (werkt goed die 25% korting zo te zien haha, iedereen aan de NOS Ether).
Op de verpakking van NOS Ether staat echt meerdere malen dat je het niet met protein shakes of eten moet nemen. Volgens jou kan het met aminozuren dus gewoon prima?
Bedankt weer voor de vlotte levering!
Waarom extra vitamine cRené, heb je ook vitamine C in je assortiment? (Misschien kijk ik er overheen)

Omdat er binnenkort een fruittekort gaat ontstaan: past niet in nieuwe schema.