AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, Calcium & Magnesium XXL 120 caps, aantal:1, prijs: € 12.50
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:2, prijs: € 4.20
Verzendkosten: € 3.95

BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 42.08: € 2.52
Totaal BTW: € 2.52

Totaalbedrag: € 44.60

Je bestelnummer is: 46489

Je weet wat ermee moet gebeuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.802
Ik had gister al een bestelling geplaatst met Nox Pump, maar die zit er dan niet bij? Dat wordt dus pas dinsdag als ik het goed begrijp :(

ja idd. klote zooi.. normaal zet ik nooit iets op de site als het er nog niet is. maar een aantal mensen wilden het graag voor het weekend hebben dus ik heb het alvast op de site gezet. Zodat je het kon bestellen. En omdat het spul middels tnt als was verzonden zou het ook gewoon afgeleverd moeten worden. Maar die verotte tnt bezorger heeft denk even op de deur geklopt, ja dat hoor je dus lekker als je aan de andere kant van de hal staat. en een briefje in de bus gegooit ipv even de deur te openen.

XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, Calcium & Magnesium XXL 120 caps, aantal:1, prijs: € 12.50
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:2, prijs: € 4.20
Verzendkosten: € 3.95

Done.. order heb ik even geedit in het admin ;)

ja idd. klote zooi.. normaal zet ik nooit iets op de site als het er nog niet is. maar een aantal mensen wilden het graag voor het weekend hebben dus ik heb het alvast op de site gezet. Zodat je het kon bestellen. En omdat het spul middels tnt als was verzonden zou het ook gewoon afgeleverd moeten worden. Maar die verotte tnt bezorger heeft denk even op de deur geklopt, ja dat hoor je dus lekker als je aan de andere kant van de hal staat. en een briefje in de bus gegooit ipv even de deur te openen.
Ik snap het probleem, niets aan te doen helaas (misschien TNT er misschien op aanspreken, aangezien je waarschijnlijk nu met extra verzendkosten zit voor de nalevering?) Ik vond het juist wel handig dat ik het alvast kon bestellen, en het is voor jou als verkoper natuurlijk ook wel handig zodat je kan zien hoeveel belangstelling er is voor het product.

Maar de rest van mijn bestelling is wel evengoed verzonden en Nox Pump wordt gewoon nagezonden of toch alles gewoon in een keer op maandag? Maar goed, vandaag en maandag train ik lekker op No Xplode en Supercharge fruit punch (elders besteld omdat hij jouw shop helaas uitverkocht was :o), dus dat komt wel goed. Wacht al zo lang op Nox Pump, wat is een paar dagen extra nou :thumbs:

• #14.806
Ik snap het probleem, niets aan te doen helaas (misschien TNT er misschien op aanspreken, aangezien je waarschijnlijk nu met extra verzendkosten zit voor de nalevering?) Ik vond het juist wel handig dat ik het alvast kon bestellen, en het is voor jou als verkoper natuurlijk ook wel handig zodat je kan zien hoeveel belangstelling er is voor het product.

Maar de rest van mijn bestelling is wel evengoed verzonden en Nox Pump wordt gewoon nagezonden of toch alles gewoon in een keer op maandag? Maar goed, vandaag en maandag train ik lekker op No Xplode en Supercharge fruit punch (elders besteld omdat hij jouw shop helaas uitverkocht was :o), dus dat komt wel goed. Wacht al zo lang op Nox Pump, wat is een paar dagen extra nou :thumbs:

IK heb alles even laten liggen en verstuur maandag alles in 1x. Vond het wat onzinning om nu al een deel te versturen terwijl het maandag komt.

Top, dat is dan duidelijk. Gelijk heb je, ik wacht het af!

ik ben nu even aan het trainen zonder pre workoutbooster, heb nu 2 potten creapump en dat werkt ook heel goed, en nog super goedkoop ook, en de nightproteine van xxl, banaan, is ook top, lekker zacht smaakje, niets mis mee, en na het trainen whey delicious cappucino, ga als een speer rene.

• #14.810
ik ben nu even aan het trainen zonder pre workoutbooster, heb nu 2 potten creapump en dat werkt ook heel goed, en nog super goedkoop ook, en de nightproteine van xxl, banaan, is ook top, lekker zacht smaakje, niets mis mee, en na het trainen whey delicious cappucino, ga als een speer rene.

ok top!

Ja idd ik had eerst ook de straps erbij gedaan maar toen deed ie het alsnog niet :P

achja

Niet? hoezo dat.. boven de 50euro vervallen de verzendkosten ???

Ik heb de Vyomax NOX pump binnen, maandag kan het dus de deur uit en heb ze nu ook per stuk op de site gezet.

Donderdag besteld, vrijdag binnnen. Heel snel.

Leuke nieuwe stack René :D

• #14.814
Goed idee. Die punch is ook niet alles.

Hoe zit het nou btw met die bulk whey in banaan smaak, word dat nog wat?

De Basic Bulk Whey Banaan is er al ;), jij roept en ik regel het :D

Donderdag besteld, vrijdag binnnen. Heel snel.

:thumbs:

Ja het is een beetje op het randje, maar aan de andere kant zijn we ook geen struisvogels. En deze stack is goed om als PCT te gebruiken dus tjaa.. we zijn toch een beetje een hardcore shop :wl:

Gratis bezorgd vanaf €50,-

:rolleyes:

lol had ik laatste ook, volgens mij moest ik 49.95 euro betalen dus geen gratis verzendkosten!

Ik wil even wat zeggen over de ZMA capsules van XXL
Ik vind het fantastisch spul. Als iemand problemen heeft met een diepe slaap, neem dan eens 2 weken ZMA.. Het werkt..

Enige nadeel is dat ik al 2 potjes heb gehad waarin een kapotte capsule zat, deze capsule zit dan onder het stof en is best wel nasty..

Komen er nog nieuwe smaken in de delicious lijn?

lol had ik laatste ook, volgens mij moest ik 49.95 euro betalen dus geen gratis verzendkosten!

Sorry, maar dan ben je best wel een stomkop dat je er niet iets heel kleins bij doet :p
Heb ooit op een andere site een schijf van 0,5kg erbij gedaan om aan de 50 euro te komen, gelijk weg gegooid.

wel jammer dat de concurent van xxl wel gratis bezorgd, daardoor zijn kleinere bestellingen daar wel een stukje goedkoper meestal

René, had je nog een aantal whey sample packs liggen?

Bestellinkje weer geplaatst, ben ook verslaafd aan die Montana blikjes alhoewel ik steeds commentaar krijg dat ik gek ben dat ik kattenvoer eet wat zo duur is...ze plagen er dus mee:(

Terug
Naar boven