Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zo Rene net even een klein bestellinkske geplaatst enne let op met inpakken
is een beetje zwaar volgens mij hahahahaha.....
verdomme nu ben ik vergeten te kijken of je die skull caps al hebt :(:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.822
lol had ik laatste ook, volgens mij moest ik 49.95 euro betalen dus geen gratis verzendkosten!

Ik wil even wat zeggen over de ZMA capsules van XXL
Ik vind het fantastisch spul. Als iemand problemen heeft met een diepe slaap, neem dan eens 2 weken ZMA.. Het werkt..

Enige nadeel is dat ik al 2 potjes heb gehad waarin een kapotte capsule zat, deze capsule zit dan onder het stof en is best wel nasty..

Komen er nog nieuwe smaken in de delicious lijn?

Ja komen 2 nieuwe smaken waar ik al een tijd mee bezig ben. Appeltaart en speculaas met stukjes speculaas erin. Capsules breken ooit, lijkt heel rommelig dan meteen al is er maar 1 stuk.

wel jammer dat de concurent van xxl wel gratis bezorgd, daardoor zijn kleinere bestellingen daar wel een stukje goedkoper meestal

Ik doe er niet aan mee. Ik vind de regeling nu prima zo. Nu heb je iig dat mensen een beetje nadenken voor ze bestellen. Anders is het vandaag een potje omega 3, morgen ooo nog multivit en de dag erna weer een kilootje whey. Nu denken mensen wat beter na en bestellen alles in 1 keer. Ik heb hier dus bewust voor gekozen.

René, had je nog een aantal whey sample packs liggen?

Ja nog enkele... wil je die bestel dan cal-mag van 12,50 en zet bij de opmerkingen geen cal-mag maar een whey sample pack. ik zit te wachten op cappuccinno samples want die mis ik om nieuwe packs te maken.

Bestellinkje weer geplaatst, ben ook verslaafd aan die Montana blikjes alhoewel ik steeds commentaar krijg dat ik gek ben dat ik kattenvoer eet wat zo duur is...ze plagen er dus mee:(

Ik eet regemaltig die tex mex beef.

zo Rene net even een klein bestellinkske geplaatst enne let op met inpakken
is een beetje zwaar volgens mij hahahahaha.....
verdomme nu ben ik vergeten te kijken of je die skull caps al hebt :(:(

ik zal er persoonlijk supervisie ophouden ;)... skull caps zijn er nog niet. Ik heb weer voorbeelden gehad maar vind ze niet mooi.

Ok tnx, dan bestel ik morgen wat.

oke dan heb ik me weer voor nix druk gemaakt....

Nog steeds geen XXL tas. :sad:

wanneer zijn de sample packs van de whey delicious weer beschikbaar?

René,

Misschien een domme vraag, Ik wil jullie creatine monohydraat gaan combineren met de basic bulk whey banaan, in een shake. Is dit te combineren ?

MVG

Max

Rene gaat mijne vandaag wel op de post :46489 ?

Je bestelling:
MRI, Black Powder Sticks 1 stick, aantal:2, prijs: € 3.20
Olimp, Massacra Episode 2 1 zakje, aantal:1, prijs: € 2.00
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:1, prijs: € 2.10
Vyomax, Nox Pump Maxi Force 1 zakje, aantal:3, prijs: € 6.00
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 2500 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: € 47.50

Je bestelnummer is: 46681

Jammer dat er geen unleash samples bestelbaar zijn die had ik er dan ook bijgenomen.
Ben benieuwd welke pre workout booster het beste werkt :D

Hallo,

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor een zak Whey poeder met bestelnummer 46694. Kan ik daar misschien een maatschepje bij krijgen? Die heb ik namelijk nog niet.

Misschien is het trouwens ook handig om bij het bestellen eventuele opmerkingen aan te kunnen geven? Dan hoeft dat niet via dit forum of per mail, lijkt me handiger voor jullie ;)

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.836
Rene gaat mijne vandaag wel op de post :46489 ?

yep!

Je bestelling: MRI, Black Powder Sticks 1 stick, aantal:2, prijs: € 3.20
Olimp, Massacra Episode 2 1 zakje, aantal:1, prijs: € 2.00
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:1, prijs: € 2.10
Vyomax, Nox Pump Maxi Force 1 zakje, aantal:3, prijs: € 6.00
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 2500 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: € 47.50

Je bestelnummer is: 46681

Jammer dat er geen unleash samples bestelbaar zijn die had ik er dan ook bijgenomen.
Ben benieuwd welke pre workout booster het beste werkt :D

Unleash samples geven we gratis. als er iets bij de opmerkingen staat komt het goed anders kan ik niets beloven wat voor sample je krijgt.

Hallo,

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor een zak Whey poeder met bestelnummer 46694. Kan ik daar misschien een maatschepje bij krijgen? Die heb ik namelijk nog niet.

Misschien is het trouwens ook handig om bij het bestellen eventuele opmerkingen aan te kunnen geven? Dan hoeft dat niet via dit forum of per mail, lijkt me handiger voor jullie ;)

Alvast bedankt!

Dat bestaat allang er is een opmerkingen veld tijdens de bestelling ;). maatschepjes heb ik niet los. Er moet een schepje in de zak zitten van de whey.

Bestellen, 30 mins daarna verzonden.

Das pas service! :D

Rene, zou je wat meer foto's kunnen plaatsen van de tas?

ik zie de tas staan, wat zijn de afmetingen?

Net mn bestelling binnen gehad! Perfecte service kerel, ik ga hier nog bestellen!

Greetz, SF

Terug
Naar boven