- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol had ik laatste ook, volgens mij moest ik 49.95 euro betalen dus geen gratis verzendkosten!
Ik wil even wat zeggen over de ZMA capsules van XXL
Ik vind het fantastisch spul. Als iemand problemen heeft met een diepe slaap, neem dan eens 2 weken ZMA.. Het werkt..
Enige nadeel is dat ik al 2 potjes heb gehad waarin een kapotte capsule zat, deze capsule zit dan onder het stof en is best wel nasty..
Komen er nog nieuwe smaken in de delicious lijn?
wel jammer dat de concurent van xxl wel gratis bezorgd, daardoor zijn kleinere bestellingen daar wel een stukje goedkoper meestal
René, had je nog een aantal whey sample packs liggen?
Bestellinkje weer geplaatst, ben ook verslaafd aan die Montana blikjes alhoewel ik steeds commentaar krijg dat ik gek ben dat ik kattenvoer eet wat zo duur is...ze plagen er dus mee![]()
zo Rene net even een klein bestellinkske geplaatst enne let op met inpakken
is een beetje zwaar volgens mij hahahahaha.....
verdomme nu ben ik vergeten te kijken of je die skull caps al hebt![]()
... skull caps zijn er nog niet. Ik heb weer voorbeelden gehad maar vind ze niet mooi.wel jammer dat de concurent van xxl wel gratis bezorgd, daardoor zijn kleinere bestellingen daar wel een stukje goedkoper meestal
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden te krijgen blijkbaar

wanneer zijn de sample packs van de whey delicious weer beschikbaar?

ben wel benieuwd na je reviews, aardige ''sample'' bestellingBen benieuwd welke pre workout booster het beste werkt![]()
sorry, maar dan ben je best wel een stomkop dat je er niet iets heel kleins bij doet![]()
heb ooit op een andere site een schijf van 0,5kg erbij gedaan om aan de 50 euro te komen, gelijk weg gegooid.
Je bestelling: MRI, Black Powder Sticks 1 stick, aantal:2, prijs: € 3.20
Olimp, Massacra Episode 2 1 zakje, aantal:1, prijs: € 2.00
BSN, No Xplode NT 1 zakje (Fruit Punch), aantal:1, prijs: € 2.10
Vyomax, Nox Pump Maxi Force 1 zakje, aantal:3, prijs: € 6.00
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 2500 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: € 47.50
Je bestelnummer is: 46681
Jammer dat er geen unleash samples bestelbaar zijn die had ik er dan ook bijgenomen.
Ben benieuwd welke pre workout booster het beste werkt![]()
Hallo,
Ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor een zak Whey poeder met bestelnummer 46694. Kan ik daar misschien een maatschepje bij krijgen? Die heb ik namelijk nog niet.
Misschien is het trouwens ook handig om bij het bestellen eventuele opmerkingen aan te kunnen geven? Dan hoeft dat niet via dit forum of per mail, lijkt me handiger voor jullie
Alvast bedankt!
. maatschepjes heb ik niet los. Er moet een schepje in de zak zitten van de whey.