Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.841
Bestellen, 30 mins daarna verzonden.

Das pas service! :D

dan heb je net op het goede moment besteld :D

Rene, zou je wat meer foto's kunnen plaatsen van de tas?

ik heb er een foto bij gezet.

ik zie de tas staan, wat zijn de afmetingen?

ik zou even moeten nameten maar het is een compacte sporttas geen groot lomp ding.

Net mn bestelling binnen gehad! Perfecte service kerel, ik ga hier nog bestellen!

Greetz, SF

:thumbs:

Dat bestaat allang er is een opmerkingen veld tijdens de bestelling ;). maatschepjes heb ik niet los. Er moet een schepje in de zak zitten van de whey.

Hehe oke, niet gezien. Zal de volgende keer dan maar wat beter op letten!

In ieder geval mooi dat er een schepje bij zit :)

• #14.843
Vrijdag komt de PeptoPro Binnen :D

Het is echt bijzonder goed spul, helaas niet goedkoop. Maar we hebben het voor veel sporters een stuk bereikbaarder gemaakt dan het was.

Top dat de XXL tas eindelijk beschikbaar is. :D:D
Hij is stukken goedkoper dan ik dacht, ik hield rekening met 25-30 euro.

Is dit niet zoiets als EAS?

Vrijdag komt de PeptoPro Binnen :D

Het is echt bijzonder goed spul, helaas niet goedkoop. Maar we hebben het voor veel sporters een stuk bereikbaarder gemaakt dan het was.

Dit ziet er interessant uit, maar hoe vaak moet je het nemen en hoeveel ervan moet je nemen per (trainings)dag?

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Lijkt net als EAS en Whey in 1.

• #14.847

Dit ziet er interessant uit, maar hoe vaak moet je het nemen en hoeveel ervan moet je nemen per (trainings)dag?

Lees eerst even alle info bij het product. Het is zeker iets anders dan EAS dat zijn vrije essentiële aminozuren. Ik heb me de afgelopen tijd veel verdiept in aminozuren en eiwitten en je vind veel studies die aantonen dat di en tripeptiden gebonden aminozuren de beste opname hebben. Het is een complexe materie.

Ik kom er later nog wat uitgebreider op terug. De smaak is iig bitter ;)

:roflol:

Ik had alle info gelezen behalve dat. Erover heen gelezen denk ik.

René, welke toegevoegde heeft creatine om na je trainingen te nemen (CEE) ?

Juist dan neemt je lichaam de creatine goed op, na de uitputting. Dus dat is het beste moment ;)

Juist ja, bedankt voor de zeer snelle reply ! Je kan binnenkort nog een bestellinkje van me verwachten ;).

Ik wil nl een paar creatines uitproberen, welke zou je me aanraden (eentje dat geen vocht vasthoud)? Ik heb al crea-force, maar daar ga ik niet zo lekker op.

Rene het kan zijn dat je de vraag al hebt beantwoord maar wat zijn jouw plannen met de sixpack bags? Gezien het feit dat ze in april/mei naar nederland komen :

Hi,

When the product launches we will have distributors that supply The
Netherlands. The product should be available in Late April or Early May.
Let me know if you have any questions.

Best,

Paul Haverland |Brand Executive
6 Pack Bags | www.sixpackbags.com
Email: paul@sixpackbags.com
Phone: 800.870.2070 ext. 231 |

• #14.853
Juist ja, bedankt voor de zeer snelle reply ! Je kan binnenkort nog een bestellinkje van me verwachten ;).

Ik wil nl een paar creatines uitproberen, welke zou je me aanraden (eentje dat geen vocht vasthoud)? Ik heb al crea-force, maar daar ga ik niet zo lekker op.

Creatine toppers zijn: NOS Ether, Size ON of Mega Grow. Alle 3 zijn meer dan een creatine maar die zou ik wel aanraden.

Rene het kan zijn dat je de vraag al hebt beantwoord maar wat zijn jouw plannen met de sixpack bags? Gezien het feit dat ze in april/mei naar nederland komen :

Ik voor het weekend mail gehad.. ik zal er even goed naar kijken. Was er een beetje klaar mee met die gasten eigenlijk. Geen idee we zie bedoelen in de mail. ik neem even contact op.

Rene ik keek op je site voor de "super enzymes" van NOW, in de beschrijving en op het potje staat 180 caps en bij de prijs staat 90 caps.
Wat is de juiste hoeveelheid?

• #14.855
Die tas van ziet er goed uit ben benieuwd naar de afmetingen was op zoek naar een nieuwe, want deze begint uit elkaar te vallen:D

Die tas ga ik binnenkort even checken... Zoek iets met wat meer vakjes dan ik nu heb, begint een onoverzichtelijke bende te worden in mijn tas (douchespul, straps, pwo-boosters, sieraden die ik af doe voor het sporten, progressieboekje, etc. etc.) - lijkt m'n handtas wel! :D

hoeveel cafeine zit er in 1 dosering Unleash? Kan het niet terugvinden op de site

Zojuist nog even een bestelling geplaatst:
4x 1100 night protein
1x 1000g whey delicious banaan
3x nox pump

Wordt deze vandaag nog verstuurd?

Alvast bedankt!

edit: nice, een mail dat die is verzonden, heb dit niet eerder gehad. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven