TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke smaken night protein heb je? als je aardbei hebt uitgeprobeerd hoor ik graag wat je ervan vond. Ik heb namelijk nu vanille en choco geprobeerd maar vond ze beiden niet heel erg lekker, dus ben benieuwd naar aardbeiZojuist nog even een bestelling geplaatst:
4x 1100 night protein
1x 1000g whey delicious banaan
3x nox pump
Wordt deze vandaag nog verstuurd?
Alvast bedankt!
edit: nice, een mail dat die is verzonden, heb dit niet eerder gehad.![]()

hoeveel cafeine zit er in 1 dosering Unleash? Kan het niet terugvinden op de site
Zojuist nog even een bestelling geplaatst:
4x 1100 night protein
1x 1000g whey delicious banaan
3x nox pump
Wordt deze vandaag nog verstuurd?
Alvast bedankt!
edit: nice, een mail dat die is verzonden, heb dit niet eerder gehad.![]()

Bedankt net de bestelling binnen samplepakket ziet er netjes uit. Alleen jammer dat ik er een sample bij heb zitten en waar ik al een pot van heb gekregen bij deze bestelling en er ook nog is een sample in het pakket zit xD

Inderdaad de Inshape mannen zijn op je site aan het kopiëren geweest, te zielig voor woorden als je het mij vraagt!

René,
Je weet dat ik in spanning had gewacht op NOX en dat ik de resultaten van het verleden wilde ervaren met het product wat je nu aanbied. Ik heb NOX vandaag gekregen, bedankt. Maar ik moet ook eerlijk zijn, ik heb totaal niks gemerkt van het product, waar Dorian Yates dit wil deed een aantal maanden geleden...
Is het echt dezelfde formule? p.s. ik heb het ingenomen 1:30 uur na het middag eten, maar dit deed ik ook met Dorian....
Rene het si er weer en bedankt voor de sample waar ik om gevraagd had goeie service.....
track en trace is leuk maar misschien overbodig in mijn geval ik kijk s'morgens en een paar uurtjes later is het er....

rene waarom doe je de night protein niet in potten van 2kilo of 2,5 k
René,
Je weet dat ik in spanning had gewacht op NOX en dat ik de resultaten van het verleden wilde ervaren met het product wat je nu aanbied. Ik heb NOX vandaag gekregen, bedankt. Maar ik moet ook eerlijk zijn, ik heb totaal niks gemerkt van het product, waar Dorian Yates dit wil deed een aantal maanden geleden...
Is het echt dezelfde formule? p.s. ik heb het ingenomen 1:30 uur na het middag eten, maar dit deed ik ook met Dorian....
kan toch nooit hetzelfde zijn, bij dorian zat er iets bij wat niet mocht... dus dan zal dat er al zeker niet bijzitten. En dat was wss hetgeen dat de vorige noxpump goed maakte.
maar ben toch benieuwd naar meerdere gebruikerservaringen...

Hoi, ik heb een vraagje,
ik neem voor het slapen gaan vaak ''night protein'' van xxl
maar nu wil ik ook L-tryptofaan nemen, kan ik dit rond ehtzelfde tijdstip als night peorwin nemen?
Dat namenlijk omdat ik 75 min voor het slapen gaan ook al een instant whey shake heb gehad ''direct na het trainen'' zullen deze 2 de werking van l-trypthofaan in de weg zitten?
alvast bedankt.
PS: heb net de maxi force van nox pump geprobeert ''2 samples die ik erbij had besteld''
dit spul is geweldig!! OMG ik vond labrada supercharge al goed maar dit slaat alles!
de pomp in mn armen echt ongelofelijk!!!![]()
Ik heb mijn pakket ook mogen ontvangen in goede staat zoals gewoonlijk, helaas pas rond 19u maar dat ligt aan de lokale pakket bezorgdienst.
Gelijk maar ff ingenomen, had me er zo op verheugt. Na inname merkte ik eigenlijk vrij weinig, geen tintelingen zoals bij Crack. Eenmaal in de gym gewoon begonnen met trainen. Qua energie voor mijn gevoel hetzelfde als Supercharge en dus ruim voldoende. De drive was ongeveer vergelijkbaar met Crack (snel setjes achter elkaar willen doen), ook dit is natuurlijk fijn, maar zonder echt een opgefokt gevoel wat ik wel had met Crack (liep soms letterlijk te stuiteren in de gym. Pomp was echt niet normaal. Ik begon met borst maar vooral mijn triceps waren naar 3 setjes al aardig vol. Normaal neem ik de volgende training weer een andere pre workout, maar de verleiding is wel erg groot om morgen weer Nox Pump te pakken. Smaak is prima, gewoon achterover gieten. Ik vind dit persoonlijk een veel beter alternatief dan bijv. No Xplode NT. Alleen wel meteen je shakebeker spoelen, want die lucht blijft wel een beetje hangen. Dit even kort wat mijn bevindingen zijn voor nu, komende tijd ff aankijken hoe het traint met andere spiergroepen. Ik zal mijn bevindingen ook nog op XXL posten. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben..
Sorry dacht dat het al duidelijk was. Ik had het over Nox Pump Maxi Force, en maak daarbij de vergelijking met andere pre workouts waar ik aardig wat ervaring mee heb en tot op heden mijn favoriet waren om het zo maar te verwoorden.
Vraagje: kun je bij de bestellingen ook vragen naar een bepaald sample (bv. bij opmerkingen), of is dat alleen willekeurig?