AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Sorry dacht dat het al duidelijk was. Ik had het over Nox Pump Maxi Force, en maak daarbij de vergelijking met andere pre workouts waar ik aardig wat ervaring mee heb en tot op heden mijn favoriet waren om het zo maar te verwoorden.

Oké, jij hebt wel een goede bevinding.
Hoelaat na je laatste maaltijd heb je het ingenomen en hoeveel minuten voor je training?

Ook gemengd met water +/- 200ml?

Vandaag ga ik aan de nox pump. Mijn bevindingen met pwo's is dat je juist onder het aangegeven aantal ml's moet gaan zitten

Hoi rene,

Kan je die peptopro met megagrow nemen na je training of gaat peptopro met de bcaa's in megagrow niet samen.

Groeten bigboy25.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.884
Sorry dacht dat het al duidelijk was. Ik had het over Nox Pump Maxi Force, en maak daarbij de vergelijking met andere pre workouts waar ik aardig wat ervaring mee heb en tot op heden mijn favoriet waren om het zo maar te verwoorden.

aha ok.. ik vond het ook goed spul. Deze is bijna op dan krijg ik een partij Ultralife Xtreme Nox Pump dat is ook het zelfde goedje.

Vraagje: kun je bij de bestellingen ook vragen naar een bepaald sample (bv. bij opmerkingen), of is dat alleen willekeurig?

Kan wel. de keuze aan samples is helaas niet zo groot. We hebben Unleash en whey delicious samples.

Hoi rene,

Kan je die peptopro met megagrow nemen na je training of gaat peptopro met de bcaa's in megagrow niet samen.

Groeten bigboy25.

Dat lijkt me geen probleem samen. lijkt me prima.

Hoi rene,

De volgende vraag is dan komt er een stack van unleash,megagrow en peptopro.

Sorry dat ik zo lastig ben maar elke keer als ik wil bestellen komt er wel weer wat nieuws en dan wordt de keus weer moeilijker :D

groeten bigboy25.

• #14.886
Hoi rene,

De volgende vraag is dan komt er een stack van unleash,megagrow en peptopro.

Sorry dat ik zo lastig ben maar elke keer als ik wil bestellen komt er wel weer wat nieuws en dan wordt de keus weer moeilijker :D

groeten bigboy25.

Er zullen best stacks komen met peptopro maar daar moet ik even naar kijken allemaal nog. ik wacht dan zo i zo op het product eerst dat ik een goede foto er van heb ipv deze photoshop foto.

dat wordt allemaal volgende week niet eerder en hoe en wat weet ik ook nog niet.

Oké, jij hebt wel een goede bevinding.
Hoelaat na je laatste maaltijd heb je het ingenomen en hoeveel minuten voor je training?

Ook gemengd met water +/- 200ml?

ik had gister rond 16.00u voor het laatst gegeten, en nam het om rond 19.00u (omdat ik niet eerder kon trainen vanwege de post) Toen begon mijn maag dus al aardig te knorren, maar goed als je eenmaal de PWO inneemt is dat gevoel al snel weg. Toen moest ik nog mijn auto ijsvrij maken, naar de gym rijden en daarvoor ook nog tanken, dus toen ik echt begon met trainen was het al 19.40u. Normaal ga ik om 18.30u trainen en plan ik de inname van een PWO shake gewoon met dat tijdstip (+/- 18.10u). En twee uur voorafgaande op dat inname moment eet ik ook niets meer normaal gesproken. Dus dat houd voor mij meestal in dat ik voor 16.00u voldoende moet hebben gegeten. PWO's komen voor mijn gevoel wel het beste tot hun recht op lege maag, dus daar probeer ik me ook zoveel mogelijk aan te houden. Ik hoop dat je het nog een beetje kan volgen :p

Meestal neem ik PWO's met 250-350ml, afhankelijk van wat aangeraden wordt en het aantal schepjes wat ik neem. 200ml is voor Nox Pump wel genoeg, het is maar een klein zakje en lost gewoon goed op :)

Laatst bewerkt:
vind het beetje raar dat iedreen hier aan renee vraagt hoe een product te nemen of met wat beste te gebruiken , alles staat op verpakking en op de site

zo heeft rennee ook tijd voor andere dingen maar goed

• #14.889
vind het beetje raar dat iedereen hier aan renee vraagt hoe een product te nemen of met wat beste te gebruiken , alles staat op verpakking en op de site

zo heeft rennee ook tijd voor andere dingen maar goed

Vind ik ook.. eerst lezen dan vragen mannen! hahaha!

check, dubbelcheck :D

Verkochten jullie nu niet van die kalk blokjes voor grip? Ik vind dat nergens meer terug.

Alles was binnen 18 uur in huis haha, nice!

Zopas hebben ze mijn bestelling geleverd

Je bestelling:
Olimp, Kre Alkalyn 2500 Mega Caps 120 Caps, aantal:1, prijs: € 36.00
Get Diesel, NOS Ether 660 gr, aantal:1, prijs: € 39.95
Vyomax, Nox Pump Maxi Force 1 zakje, aantal:5, prijs: € 10.00
XXL Nutrition, Mega Grow 2000 gr (Orange), aantal:1, prijs: € 39.50
XXL Nutrition, Anabolic Muscle Stack 1 stack, aantal:1, prijs: € 67.50
XXL Nutrition, Glucosamine - Joint Support XXL 60 caps, aantal:1, prijs: € 15.25
XXL Nutrition, Rubber Grip Pads 1 set, aantal:1, prijs: € 1.95
XXL Nutrition, Whey Isolaat + Protein 80 2x 2500 gram (Chocolade, Chocolade), aantal:1, prijs: € 81.95
Applied Nutriceuticals, HGHup + gratis RPM 25 caps 150 caps, aantal:1, prijs: € 59.90
Verzendkosten: € 0.00

Ben heel erg benieuwd naar de HGHup en de NOXpump de rest weet ik al dat het goed is.
René bedankt voor de samples en de superservice.
"XXL Rules"

• #14.894
Verkochten jullie nu niet van die kalk blokjes voor grip? Ik vind dat nergens meer terug.

die hebben we nooit gehad.

Alles was binnen 18 uur in huis haha, nice!

:thumbs:

Zopas hebben ze mijn bestelling geleverd

Je bestelling:
Olimp, Kre Alkalyn 2500 Mega Caps 120 Caps, aantal:1, prijs: € 36.00
Get Diesel, NOS Ether 660 gr, aantal:1, prijs: € 39.95
Vyomax, Nox Pump Maxi Force 1 zakje, aantal:5, prijs: € 10.00
XXL Nutrition, Mega Grow 2000 gr (Orange), aantal:1, prijs: € 39.50
XXL Nutrition, Anabolic Muscle Stack 1 stack, aantal:1, prijs: € 67.50
XXL Nutrition, Glucosamine - Joint Support XXL 60 caps, aantal:1, prijs: € 15.25
XXL Nutrition, Rubber Grip Pads 1 set, aantal:1, prijs: € 1.95
XXL Nutrition, Whey Isolaat + Protein 80 2x 2500 gram (Chocolade, Chocolade), aantal:1, prijs: € 81.95
Applied Nutriceuticals, HGHup + gratis RPM 25 caps 150 caps, aantal:1, prijs: € 59.90
Verzendkosten: € 0.00

Ben heel erg benieuwd naar de HGHup en de NOXpump de rest weet ik al dat het goed is.
René bedankt voor de samples en de superservice.
"XXL Rules"

Succes! en thx!

Dan ben ik aan het flippen ook. lol ^^
Ik heb hier btw een klein accidentje. Ik heb blijkbaar 4x dezelfde bestelling gedaan, vraag me niet hoe.

Ordernr's:

47049
47052
47053
47054

Nu zou ik 1 van die bestelling willen betalen en de ander annuleren, maar ik vind op het factuur enkel een iban nr en niet de belgische rekening waar ik altijd op stort? :o

• #14.896
Dan ben ik aan het flippen ook. lol ^^
Ik heb hier btw een klein accidentje. Ik heb blijkbaar 4x dezelfde bestelling gedaan, vraag me niet hoe.

Ordernr's:

47049
47052
47053
47054

Nu zou ik 1 van die bestelling willen betalen en de ander annuleren, maar ik vind op het factuur enkel een iban nr en niet de belgische rekening waar ik altijd op stort? :o

oo.. dat is vreemd. ik laat er naar kijken

Rekeningnummer België:
Fortis Bank 001-5393103-76 ten name van: Van der Zel, Rene

Kheb net geantwoord op je mailtje met de vraag van bankcontact. Mss komt het daardoor dat mijn bestelling in viervoud is ofzo? Ik zal voor nu gewoon overschrijven naar de BE rekening. Kzal gewoon de eerste betalen dan.

Allé ik hoop toch dat ik die bestelling heb, want ik het eigenlijk nooit een bevestigingsmail gehad van die bestellingen.

Laatst bewerkt:
  • #14.898
Kheb net geantwoord op je mailtje met de vraag van bankcontact. Mss komt het daardoor dat mijn bestelling in viervoud is ofzo? Ik zal voor nu gewoon overschrijven naar de BE rekening. Kzal gewoon de eerste betalen dan.

Allé ik hoop toch dat ik die bestelling heb, want ik het eigenlijk nooit een bevestigingsmail gehad van die bestellingen.

Ja maar maak dan wel een nieuwe order aan met vooruitbetaling per bank anders gaat het hier mis.

Veel ogone betalingen mislukken (niet allemaal) ik snap er niets van. Heb Ogone al paar keer aan de lijn gehad. Als het zo blijft kap ik er weer mee, heb er zo alleen maar last van.

Sorry maar ik had al betaald :(
Ordernr 47049 is betaald met vooruitbetaling.

Sorry hoor!

Terug
Naar boven