SynQ
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe bedoel je??
Krijg ik mijn bestelling niet ofzo? lol
http://www.facebook.com/pages/XXL-Nutrition/270833222788?ref=ts
Facebook-groep van XXL zonder fans, hoe kan dit?![]()
, deze is pas 1 dag oud.Whey delicious , heb nu cocos en ga limoen/citroen bijbestellen. Wat mij betreft best een aanrader, so far so good.
René, nu door de BSN actie de No Xplode en No Xplode NT even duur zijn is het voor mij lastig beslissen. Ga goed op de 'oude', voegt de nieuwe nu echt wat toe of is de meerwaarde nihil?

ik denk van niet.
ja meer energie... we krijgen wat dreigementen hier.. even kijken of we de actie aanhouden![]()

ja bsn overweegt om ronnie even langs te sturen bij hem omdat ie de nieuwe no-xplode voor dezelfde prijs verkoopt :d

Ja nu wel.. maar je betaald vooraf per bank die niet op de stapel vooruit per bank ligt. Dus is voor ons een heel gedoe om erachter komen hoe en wat. Deze orders lopen vaak ook vertraging op.
René,
Ik geraak er even niet meer aan uit, welke NOXpump is nu eigenlijk de oude versie van Dorian Yates die van Vyomax of Ultralife
Greetz
lolik denk eerder dat het de nl webshops zijn die zien dat XXL niet meer te stoppen is
XXL for the win!!1!1![]()

René,
Ik geraak er even niet meer aan uit, welke NOXpump is nu eigenlijk de oude versie van Dorian Yates die van Vyomax of Ultralife
Greetz

Kheb email gehad voor tracking dus het zou hier morge moette zijn. Thx
rene heb nu al een paar keer geprobeerd om bestelling te doen maar het gaat niet krijg geen bevesteging via email met bestelnr en zo
Vandaag de Whey protein istant aardbei smaak binnen, net na training 1 op. Heerlijk.
Thx voor de vanilla sample.
Vandaag lekker geknald met de nox van vyomax! goed spul!