- Waardering
- 4.382
Vandaag lekker geknald met de nox van vyomax! goed spul!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag lekker geknald met de nox van vyomax! goed spul!

30 min na inname (10 min in de sportschool) voelde ik me ff ellendig (of het was gewoon mind****), daarna goede focus, goede pomp, meer doorzettingsvermogen en geen opgejaagd gevoel. Na de training en thuis ook absoluut geen crash, komt waarschijnlijk doordat er niet zoveel caffeine in zit:150mg, wat je vaak met dat soort supplementen hebt. een 10!

hey Rene mss eens een goed idee om eiwitrepen van xxl te maken![]()
volgens mij was hij er al mee bezig, was in ieder geval al eerder in dit topic aan de orde gekomen. Zou in ieder geval echt top zijn eiwitrepen die een beetje te betalen zijn:/

Klopt. die komen eraan! thx voor de reminder morgen even bellen
12 repen in een doosje circa 20gram eiwit per reep, geen toegevoegde suiker, 100% natuurlijke ingredienten.
2 smaken > Cocos-Honing en een choco crispy kaneel ..
prijs zal iets van 16euro worden voor een doosje denk ik, verwacht deze met een week of 2. We zijn daar al best lang mee bezig maar is langzaam proces blijkbaar.

Klopt. die komen eraan! thx voor de reminder morgen even bellen
12 repen in een doosje circa 20gram eiwit per reep, geen toegevoegde suiker, 100% natuurlijke ingredienten.
2 smaken > Cocos-Honing en een choco crispy kaneel ..
prijs zal iets van 16euro worden voor een doosje denk ik, verwacht deze met een week of 2. We zijn daar al best lang mee bezig maar is langzaam proces blijkbaar.

langzaam is goed....eeeuuuhhhh word mij hier altijd verteld iig![]()
Gisteren de Complex Carb Gainer binnen gekregen, smaakt stukken anders dan Mammoth en heb tot nu toe nog niet aan de schijt ervan(Bij Mammoth moet ik binnen 15 mins al een laten vliegen)
Whey Delicious nog niet geprobeerd, ga ik vanvond proberen

rene heb black powder gekocht bij jullie ik neem dat op nuchtere maag kan ik een half uur na iname dan een proteine schake nemen of gaat dat de werking verminderen thanks
Besteld:
5kg whey instant
1 pot syntha 6
2kg dextro pro juice
2,5kg weight gainer
1 pot creatine mono
1 pot multivit
1 tas XXL
1 zakje No Xplode NT
1 tshirt XXL
Binnenkort salaris en dan bestel ik nog meer.![]()