AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vraagje aan xxl nutrition:

Ik heb pas weer een nieuwe shakebeker besteld bij jullie, het is een rode met schroefdop. Ik ben er niet echt tevreden over, want ondanks dat het goed dicht zit lekt ie toch. Met de oude bekers had ik daar geen last van. Dus mijn vraag is of die er nog komen..?

Heb deze beker ook, maar die sluit gewoon perfect.

ik wou bijna zeggen waarom haal je syntha 6 mino, maar je hebt (5kg) whey-instant ook nog.
je doet het voor de cookies&cream toch:cool:?

Yessir.
Ik wil het ****ing graag proberen, dan wordt het me genietenshakes voor 'die' momenten en me junkday. :D:D

is het misschien mogelijk om bij een volgende lading EAS de opening wat groter te maken, of de scoop langer? Ik krijg mijn klauw niet meer door de opening als ik een scoop vastheb :roflol:

Als die XXL eiwitrepen er komen en de voedingswaarden zijn zoals gezegd (zonder toegevoegde suiker etc.) dan ga ik die zeker halen.
Dit soort repen van andere merken vind ik echt te duur, maar de prijs van 16 euro voor 12 repen die genoemd werd vind ik zeer netjes.
Gewoon handig voor bepaalde momenten of als je ergens naartoe gaat waarbij goed eten meenemen echt lastig is.

Ze komen over 2 weken ongeveer? Misschien kan ik tot dan wachten met nieuwe Whey en Recovery Formula bestellen, even kijken hoe lang ik dat nog red :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.948

Ik heb pas weer een nieuwe shakebeker besteld bij jullie, het is een rode met schroefdop. Ik ben er niet echt tevreden over, want ondanks dat het goed dicht zit lekt ie toch. Met de oude bekers had ik daar geen last van. Dus mijn vraag is of die er nog komen..?

Yessir.
Ik wil het ****ing graag proberen, dan wordt het me genietenshakes voor 'die' momenten en me junkday. :D:D

is het misschien mogelijk om bij een volgende lading EAS de opening wat groter te maken, of de scoop langer? Ik krijg mijn klauw niet meer door de opening als ik een scoop vastheb :roflol:

had dat niet ff een weekje eerder kunnen zijn ...dan de volgende keer maar bestellen

Als die XXL eiwitrepen er komen en de voedingswaarden zijn zoals gezegd (zonder toegevoegde suiker etc.) dan ga ik die zeker halen. Dit soort repen van andere merken vind ik echt te duur, maar de prijs van 16 euro voor 12 repen die genoemd werd vind ik zeer netjes. Gewoon handig voor bepaalde momenten of als je ergens naartoe gaat waarbij goed eten meenemen echt lastig is.

Ze komen over 2 weken ongeveer? Misschien kan ik tot dan wachten met nieuwe Whey en Recovery Formula bestellen, even kijken hoe lang ik dat nog red :).

Ik durf niet met zekerheid te zeggen wanneer ze precies komen, ik ga even op een datum vragen. We hebben gekozen voor 12 in een doosje om het toegankelijker te maken ook. Repen zijn voornamelijk gezoet met honing. Ik heb beide smaken getest en ik vind het erg lekkere reepjes.

Heb gisteren pot Unleash en Dextrojuice binnen.
Sample whey delicious meegekregen vanille smaak.. Jammer dat ik deze alleen al thuis had staan haha:D
toch bedankt!

• #14.950
Heb gisteren pot Unleash en Dextrojuice binnen.
Sample whey delicious meegekregen vanille smaak.. Jammer dat ik deze alleen al thuis had staan haha:D
toch bedankt!

o jammer. ja het is maar net welke smaak op tafel staat om weg te geven.

Oké René hou je vast.. lastige vraag!

Bij het product Amino X-Plode staat dat het een hoge dosering Glycine, L-Arginine en L-Ornithine bevat, maar er staat niks over de L-Leucine, L-Isoleucine en L-Valine verhouding die volgens mij toch minstens zo belangrijk is ???

Nu de vraag, weet jij toevallig of Amino X-Plode ook een 2:1:1 verhouding, L-Leucine, L-Isoleucine en L-Valine bevat?

Ik vind die nieuwe ook niet echt een succes, veel lastiger om te sluiten want het plastic buigt alle kanten op bij mij zodra ik er kracht op zet..

Oh, René, was er een atleet van jullie vandaag in Flash Gym den bosch voor een photoshoot? Was een big dude met xxl shirt aan :D

• #14.953

Bij het product Amino X-Plode staat dat het een hoge dosering Glycine, L-Arginine en L-Ornithine bevat, maar er staat niks over de L-Leucine, L-Isoleucine en L-Valine verhouding die volgens mij toch minstens zo belangrijk is ???

Nu de vraag, weet jij toevallig of Amino X-Plode ook een 2:1:1 verhouding, L-Leucine, L-Isoleucine en L-Valine bevat?

ik heb geen idee.. dan zou ik echt even moeten kijken op de verpakking. staat er mss info op de MDY site?

Ik vind die nieuwe ook niet echt een succes, veel lastiger om te sluiten want het plastic buigt alle kanten op bij mij zodra ik er kracht op zet..

Oh, René, was er een atleet van jullie vandaag in Flash Gym den bosch voor een photoshoot? Was een big dude met xxl shirt aan :D

er is een zending geweest met wat slappere bovenkant van de shakers, toen gaven we er een 2 hardere deksel bij. Zonder schroefdop kan ik niet meer bestellen alleen per 10.000 maar vind ik wat te gortig. dat zijn 10 pallets shakers :o

aha een kale gast met tatoo's? dat is Henry Baks. :D henry werkt, traint, slaapt en N.... in onze shirt zoals hij het altijd zegt :lol:

Laatst bewerkt:
Hey Rene,

Als ik 20 kilo whey bestel, komt dat dan allemaal in potjes van 2,5 kilo? Of hoe wordt dat verzonden.

thnx ;)

No Xplode NT bestelling ontvangen, thanks René!

Btw, gaat de Cellmass NT niet in de aanbieding, nu het BSN week is? :P

Ik heb ook 2 bekers met schroefdop van xxl, het dopje is soms wel irritant dicht te krijgen maar van lekken heb ik geen probleem.

Ik heb wel 1x gehad dat ik de verkeerde beker bij de verkeerde dop had (Heb namelijk 4 bekers totaal, 2 nieuwe schroefdoppen, 1 oude drukdop en nog een hele oude)

Bestelling is binnen, lekker snel wederom XXL! :)
Ik heb uit nieuwsgierigheid direct me cookies&cream shake gedronken en damn wat lekker zeg!
Echt ziek lekker. :D
Tas is super en is lekker groot, me riem past er met gemak in.
Shirt ziet er strak uit. :D
Nieuwe potten zien er ook strak uit. En thanks voor de samples. :)

Topservice XXL. :thumbs:

• #14.958
Hey Rene,

Als ik 20 kilo whey bestel, komt dat dan allemaal in potjes van 2,5 kilo? Of hoe wordt dat verzonden.

thnx ;)

klopt 8 potten van 2500gram je kan voor elke pot een andere smaak kiezen.

No Xplode NT bestelling ontvangen, thanks René!

Btw, gaat de Cellmass NT niet in de aanbieding, nu het BSN week is? :P

nee helaas. zijn ook niet alle producten in de aanbieding. even denken wat we woensdag in de aanbieding doen :D

Ik heb ook 2 bekers met schroefdop van xxl, het dopje is soms wel irritant dicht te krijgen maar van lekken heb ik geen probleem.

Ik heb wel 1x gehad dat ik de verkeerde beker bij de verkeerde dop had (Heb namelijk 4 bekers totaal, 2 nieuwe schroefdoppen, 1 oude drukdop en nog een hele oude)

er is een partij geweest waarvan het drinktuitje te slap is die kan je slecht sluiten. we hebben toen later een 2e dop erbij gegeven die wel goed was.

ik heb geen idee.. dan zou ik echt even moeten kijken op de verpakking. staat er mss info op de MDY site?

Heb het gevonden René:

Essentiele Vertakte-Keten Aminozuren Ampul (25 ml)
L-Isoleucine - 250 mg
L-Leucine - 250 mg
L-Valine - 250 mg

Nou.. daar wint EAS toch even heel hard met zijn 2:1:1 L-Leucine, L-Isoleucine en L-Valine verhouding :thumbs:

Snelle respons op de antwoorden via de xxl-site site :thumb:

Terug
Naar boven