- Waardering
- 434
Yessir.
Ik wil het ****ing graag proberen, dan wordt het me genietenshakes voor 'die' momenten en me junkday.![]()
peanutbutter choco MOET je proberen!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yessir.
Ik wil het ****ing graag proberen, dan wordt het me genietenshakes voor 'die' momenten en me junkday.![]()

Welke proteine shake raden jullie me aan op de website, heb er namelijk nog weinig verstand van?
moet ik ook alleen maar kijken naar het aantal gram eiwitten of ...?
groetjes
Ik zou gewoon graag eventueel een shake s'morgens willen nemen en na de training, welke zou ik dan het beste nemen? De smaak is voor mij niet zo een belangrijk punt maar het moet natuurlijk wel binnen blijven.
groetjes

Ik zou gewoon graag eventueel een shake s'morgens willen nemen en na de training, welke zou ik dan het beste nemen? De smaak is voor mij niet zo een belangrijk punt maar het moet natuurlijk wel binnen blijven.
groetjes
Ik had eerst whey isolaat in een witte pot nu is ie zwart, ziet er mooier uitmaar is er verder iets veranderd kwa smaak/samenstelling? oja ik zal morgen nog eens goed graven maar volgens mij mis ik een maatschapje
![]()

imo zijn dingen zoals peptopro alleen echt van meerwaarde als je wedstrijden of iets dergelijks draait. Vind anders de kosten niet opwegen tegenover de bv EAS of whey isolaat

Hallo,
ik heb nog een vraagje!
ik ben in de cut, ik zou hydroxycut willen kopen.
en als ik borst train, nox pump gebruiken.
mag/kan dit?
is dat dan echt zoveel beter dan normale eiwitshakes? vindt het wel erg duur namelijk.
Of valt het uberhaubt niet echt onder eiwitshakes maar meer als extra rond de training
imo zijn dingen zoals peptopro alleen echt van meerwaarde als je wedstrijden of iets dergelijks draait. Vind anders de kosten niet opwegen tegenover de bv EAS of whey isolaat
Ik wil beginnen met Creatine, maar ik heb eigenlijk geen idee welke ik zou moeten pakken.
De dingen die ik nu gebruik zijn Whey Delicous en Complex Carb Gainer, ik zie dat Creatine Monohydraat best wel goedkoop is, maar werkt deze ook wel goed?
Ook heb ik eens ergens op het forum gelezen dat mensen op trainings dagen een ''dure'' creatine pakte en op de niet trainings dagen een goedkope, weet alleen niet meer in welk topic dat was.
Wie kan mij hier de goede richting in sturen?
Het is meer een aminozuursupplement dan een eiwit. Verder lijkt het duurder dan het is omdat een dosering maar 13 gram is. Ik vind het echt top spul.
Ik wil beginnen met Creatine, maar ik heb eigenlijk geen idee welke ik zou moeten pakken.
De dingen die ik nu gebruik zijn Whey Delicous en Complex Carb Gainer, ik zie dat Creatine Monohydraat best wel goedkoop is, maar werkt deze ook wel goed?
Ook heb ik eens ergens op het forum gelezen dat mensen op trainings dagen een ''dure'' creatine pakte en op de niet trainings dagen een goedkope, weet alleen niet meer in welk topic dat was.
Wie kan mij hier de goede richting in sturen?

Dan ga ik die morgen eens bestellen.Creatine Monohydraat van XXL Nutrition reageert grotendeels van de sportlui goed op.![]()