MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.981
René even vraagje over de Cellmass i.c.m. dextrojuice.
Neem ze na de training samen in, is dit ook het beste voor de ochtenddosering
of hoeft de Dextrojuice er dan niet persé bij?

Is niet perse nodig kan wel maar zo 20gram nemen dan max.

hmm ok maar neem je dan dus ook nog een eiwitshake naast die peptopro na je training?

Is niet echt nodig, een eiwitrijke maaltijd voldoet ook.

Dan ga ik die morgen eens bestellen.

Voor 16 euro kan je het eigenlijk ook niet laten liggen.

Zag je vragen maar er zijn al antwoorden. succes!

Hey,

Misschien wel een leuke toevoeging voor de webshop namelijk suikervrije siroop. Hier ben ik al lang naar opzoek maar ik kan het nergens vinden. Misschien kunnen jullie het ergens verkrijgen ?

Hey,

Misschien wel een leuke toevoeging voor de webshop namelijk suikervrije siroop. Hier ben ik al lang naar opzoek maar ik kan het nergens vinden. Misschien kunnen jullie het ergens verkrijgen ?

in de carrefour als je dit in je buurt hebt.

"Ligacé"

das van het merk "heudebert" :)

Hey,

Slimpie siroop - bijna elke supermarkt die ik ken heeft het (afgezien van de Aldi en de Lidl).

Nope, dit is ranja ik bedoel schenkstroop voor over pannenkoeken bijvoorbeeld.

René, net even Mega Grow gewogen en bij mij weegt een afgestreken maatschep krap 40 gram.. geen 50 ;)

Hoi rene,

Bestelling is binnen dus vanmiddag peptopro proeven :p
Alleen vraag aan je medewerkers of ze iets meer tape kunnen gebruiken.
De doos was al open, ze pakken die zware dozen aan de handgrepen boven op en dan met 1 stukje tape in het midden is de doos snel open.

Alles zat er nog in dus voor de rest geen probleem :thumbs:

Groeten bigboy25.

Hoi rene,

De doos was al open, ze pakken die zware dozen aan de handgrepen boven op en dan met 1 stukje tape in het midden is de doos snel open.

Groeten bigboy25.
Zelfde als bij mijn laatste bestelling (openstaande doos): te weinig tape.

Damn wat is die Whey Delicous lekker, Aardbei/Banaan is zeker een aanrader! :thumbs:

Rare vraag misschien, maar zijn aminozuren slecht voor je tanden? (zuren)

gr

Hoi rene,

Groeten bigboy25.

Dit had ik ook.

• #14.995
Hey,

we hebben dat gehad van Walden farms maar is uit het assortiment.

René, net even Mega Grow gewogen en bij mij weegt een afgestreken maatschep krap 40 gram.. geen 50 ;)

Dat hou je altijd met het afmeten van een gewicht door een volumemaat dan heb je altijd variatie. IK heb het zelf getest en kwam met een net niet volle scoop op 50gram. het is ook per batch verschillende. dat probleem hou je altijd.

Hoi rene,

Groeten bigboy25.

We zullen er voortaan ook een stuk tape over de breedte heen trekken niet in de lengte. gasten gaan ook wel erg lomp om en zeker met die grote dozen.

Damn wat is die Whey Delicous lekker, Aardbei/Banaan is zeker een aanrader! :thumbs:

:meal:

Rare vraag misschien, maar zijn aminozuren slecht voor je tanden? (zuren)
gr

Ik heb geen idee.. ik zou er niet mee gaan gorgelen in elke geval ;)

nice!, komt dat spul nog terug Rene ?

Edit, heb het gevonden op een andere webshop dus ken het daar gaan bestellen tenzij jullie het kunnen verkrijgen dan bestel ik het wel bij jullie.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #14.998
nice!, komt dat spul nog terug Rene ?

Edit, heb het gevonden op een andere webshop dus ken het daar gaan bestellen tenzij jullie het kunnen verkrijgen dan bestel ik het wel bij jullie.

ok bestel het dan daar maar..

Mijn laatste bestelling was opengemaakt en terug dichtgekleefd door de douane ook eerste keer dat ik dit meemaak.

oo zat er doaune tape om? Hebben meer Belgen hier dat wel eens meegemaakt met pakketten van ons?

Ben benieuwd wanneer de XXL repen binnenkomen.
Heb volgende week zaterdag een vlucht van 17 uur in het vooruitzicht, dan zouden ze mooi van pas komen. :D

Terug
Naar boven