quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben benieuwd wanneer de XXL repen binnenkomen.
Heb volgende week zaterdag een vlucht van 17 uur in het vooruitzicht, dan zouden ze mooi van pas komen.![]()
zat idd douanetape om, verder geen probleem, mooi dichtgemaakt en alles zat er nog in.
René, komen er trainingstacks van de nieuwe PeptoPro ?
Hey Rene
Kun je mij even vertellen of mijn zending al verzonden is? (ordernr 47406)
Zat eerst te denken aan WMS, EAS en PeptoPro dan kan ook nog dat ik die erbij doe.
Ik ben voorstander van de stack WMS,EAS en PeptoPro, ik ga niet zo goed op Unleash vandaar.
PeptoPro komt sowieso in mijn volgende bestelling
ik kan het echt even niet meer volgen met al die nieuwe eiwitten/aminozuren. Wat is nou het verschil tussen peptopro en whey hydrolisaat is het dus zo dat peptopro puur aminozuren is? want bij de beschrijving op de site staat ook dat het eiwitten zijn..
Zou je dus het beste meteen na de training peptopro kunnen nemen en daarna nog gewoon een eiwitshake (bijv dus die hydrolisaat?) of is de peptopro alleen al voldoende en dan gewoon dus een uur daarna weer een normale maaltijd.
Vraag aan iemand die het antwoord weet: een pot Crack is 600 gram, je wordt aangeraden om 2 tot 3 maatscheppen te nemen na de eerste keer dat je het gebruikt (dan 1 maatschep), maar hoeveel is een maatschep? Ik wil weten hoeveel doseringen ik uit die 600 gram kan halen![]()

Rene, ga jij iets doen met dat nieuwe artikel van Applied nutri?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/nieuwe-product-applied-nutriceuticals-komt-amphetalin-233798/
Of is je daar nog niks over bekend?![]()
Zojuist mijn aller eerste bestelling binnen gekregen. Whey Isolate, EAS en 2 shake bakers. Overigens ook voor het eerst dat ik die producten uber haupt heb gezien. Zit je toch wel eventjes naar te staren tegen die 2,5KG pot
Alles zag er goed uit, ook nog een monstertje erbij van Whey Delicious. Is kijken wat dat is heh, heb er wel veel goede dingen over gehoord. Nouja, voornamelijk de smaak dan.
Maar als alles altijd zo gaat dan weet ik waar ik de volgende keer mijn spullen bestel![]()
Mijn bestelling is geleverd bedankt hiervoor & ook voor de whey delicious sample!!
Ik had nog één vraagje:
dextrojuice pro is dit ook aan te raden om voor de training te gebruiken of eventueel s'morgens..?
Groetjes
de nieuwe stack is de BOM. Wilde eigenlijk binnenkort WMS+ 2 keer EAS bestellen ( heb altijd EAS!) maar nu kan ik die peptopro eens proberen!!![]()

+1, ik doe het op precies dezelfde manierCreatine monohydraat neem ik altijd 3gr voor de training en 3gr na de training.
Op rustdagen gewoon 5gr wanneer het mij uitkomt.
Lege maag heb ik nooit, dus tja...
Verder vind ik de oplaadfase bullshit.
Maar goed, weet niet wat Rene te zeggen heeft![]()
!Ik ben voorstander van de stack WMS,EAS en PeptoPro, ik ga niet zo goed op Unleash vandaar.
PeptoPro komt sowieso in mijn volgende bestelling
Bedankt voor de sample NO-Synthesize, ik heb alleen een vraagje, op de site staat:
GEBRUIK
Mix 1 maatschep met 250 ml water en drink deze direct na de training op. Vermijd tot 30 minuten na No-Synthesize iedere vorm van shake of voedsel voor optimale resultaten.
Kan ik niet gewoon direct na m'n training dit nemen samen met 'n schepje isolaat?

Even een paar vraagjes over het gebuik van Creatine Monohydraat.
Is het van groot belang dat dit op een lege maag genomen wordt? en wat zijn de nadelen als ik dit niet doe?
In de oplaad fase, moet ik dan 2x 5g verdeeld over de dag of kan het ook gewoon 10g in 1x zijn?
Creatine monohydraat neem ik altijd 3gr voor de training en 3gr na de training.
Op rustdagen gewoon 5gr wanneer het mij uitkomt.
Lege maag heb ik nooit, dus tja...
Verder vind ik de oplaadfase bullshit.
Maar goed, weet niet wat Rene te zeggen heeft![]()