AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.021
hey rene,

ik had is een vraag. ik heb nu EAS van jullie maar ik vroeg mij af of jullie een soort gelijk product hadden maar in pilen vorm. want ik vind dit gemakkelijker in plaats van altijd met zo een poeder te werken.

Dan moet je even kijken bij de aminozuren in tablet of capsule vorm.

Uitstekende service weer XXL! :) 20 kilo whey met paar leuke sampletjes!
Zat wel een flinke deuk in één van de potten maar verder niks eruit.

• #15.024
Uitstekende service weer XXL! :) 20 kilo whey met paar leuke sampletjes!
Zat wel een flinke deuk in één van de potten maar verder niks eruit.

Ok succes! ja hoe zwaarder het pakket hoe meer ermee wordt gegooid.

De stack staat er !

Heb ik gezien, ook mooie prijs, 19€ goedkoper dan als je de producten los koopt!
Zit in mijn volgende winkelmandje ;)

:thumbs:

Bij de basic bulk whey choco staat + cacao poeder... Is dit van die nesquick zooi, bomvol suikers of is dit zeg maar blookers (pure cacao)? Zodra ik dat weet komt er een jp8 + basic bulk whey bestelling aan :p

En hoe laat word de aanbieding aangepast?

Laatst bewerkt:
Bij de basic bulk whey choco staat + cacao poeder... Is dit van die nesquick zooi, bomvol suikers of is dit zeg maar blookers (pure cacao)? Zodra ik dat weet komt er een jp8 + basic bulk whey bestelling aan :p

Nesquick zooi bestaat uit: cacaopoeder, suiker, melkpoeder en nog wat dingen. Cacaopoeder = pure cacao.

• #15.027

Nesquick zooi bestaat uit: cacaopoeder, suiker, melkpoeder en nog wat dingen. Cacaopoeder = pure cacao.

:thumbs: Dwarfje heeft het antwoord al gegeven :D

Er komen in de loop van de middag nieuwe Aanbiedingen de oude gaan dan er dan vanaf.

EDIT: Zelf al opgelost...

Nieuwe bestelling; 47947

Heb 't al aangegeven bij de opmerking; mocht je Unleash sample en/of whey delicious cappucino hebben, zou ik die graag willen ;)

Rene, heb je misschien al wat vernomen over die mutsen?

Ik ga namelijk over 2 weken op wintersport en zou er graag eentje hebben.

joehoe vandaag mijn LIPO-6 binnen gekregen en de whey isolaat is die nu in zwarte potten??? inplaats van wit?? of heb ik de verkeerd besteld??

bedankt voor het presentje!

joehoe vandaag mijn LIPO-6 binnen gekregen en de whey isolaat is die nu in zwarte potten??? inplaats van wit?? of heb ik de verkeerd besteld??

Whey isolaat in zwarte pot? Sorry dat is de verkeerde, ondanks dat er met koeieletters whey isolaat op de pot staat is dit eigenlijk decabol in poederformaat. :)

• #15.034
Nieuwe bestelling; 47947

Heb 't al aangegeven bij de opmerking; mocht je Unleash sample en/of whey delicious cappucino hebben, zou ik die graag willen ;)

dan komt het goed!

Rene, heb je misschien al wat vernomen over die mutsen?

Ik ga namelijk over 2 weken op wintersport en zou er graag eentje hebben.

Dat red ik waarschijnlijk niet meer, gisteren voor het eerst een muts gehad die ik mooi vind. ik wacht nu op op prijzen. maar mss gaat alles toch vrij snel. de winter is bijna om maar goed.

Dat zijn nieuwe potten, ik vind ze een wat mooiere uitstraling hebben dan de witte potten.

Whey isolaat in zwarte pot? Sorry dat is de verkeerde, ondanks dat er met koeieletters whey isolaat op de pot staat is dit eigenlijk decabol in poederformaat. :)

:D

Rene,

Verzending toegekomen vandaag! Thx. Mijn whey isolaat zat nog in een witte pot;)
Bedankt voor de unleash sample... gebruik ik het zakje in 1 x, of is dat teveel?

• #15.036
Rene,

Verzending toegekomen vandaag! Thx. Mijn whey isolaat zat nog in een witte pot;)
Bedankt voor de unleash sample... gebruik ik het zakje in 1 x, of is dat teveel?

Aantal smaken zitten nog in een witte pot maar die sterven snel uit.

Zakje in 1 keer nemen!

Enig idee wanneer de XXL repen komen?

Terug
Naar boven