denk ik ookHeb zo'n voorgevoel dat je met die repen weer een succesformule in handen hebt..![]()

lijkt me handig tussendoortje voor bijvoorbeeld werk en school
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk ik ookHeb zo'n voorgevoel dat je met die repen weer een succesformule in handen hebt..![]()

denk ik ook
lijkt me handig tussendoortje voor bijvoorbeeld werk en school![]()
).
kga nu denk ik voorlopig nog gewoon voor de protein block die zijn vooral ook heel lekker en de voedingwaarde zijn van een complete maaltijd bijna perfect voor tijdens een college bijv, alleen jammer dat ze vrij duur zijn. Ja bijvoorbeeld. Had nooit echt interesse in die repen omdat ik ze qua verhouding erg duur vond, maar met deze prijs worden ze een stuk interessanter!
En ervan uitgaande dat het XXL kwaliteit is dan heb je een goed product voor een prima prijs in handen (lijk wel een XXL vertegenwoordiger..).
vind het wel jammer dat er toch relatief weinig eiwitten inzitten had gehoopt op minimaal 30 gram per reep (eigenlijk gewoon soort protein block maar dan met xxl prijs hehe), hopelijk komen die later nog want de prijs lijkt wel heel goed te wordenkga nu denk ik voorlopig nog gewoon voor de protein block die zijn vooral ook heel lekker en de voedingwaarde zijn van een complete maaltijd bijna perfect voor tijdens een college bijv, alleen jammer dat ze vrij duur zijn.
Trouwens nog een vraagje over protein blocks wat voor carbs zitten erin? zijn die beetje goed of staat namelijk niet op xxlsite vermeld?
Ik heb een vraagje over de Peppro.
Normaliter neem ik na de training 35 whey proteine. Kan ik dat 1 op 1 vervangen door 35 peppro om zo op hetzelfde aantal gram eiwitten te blijven?
15 gram peptopro moet genoeg zijn na de training, 30min daarna een eiwitrijke maaltijd of evt een eiwitshake van 25 gram.
Hallo Held,
Heb je er al aan gedacht om posters te verkopen? Bij [Link niet meer beschikbaar] hebben ze er maar 15 euro verzendkosten vind ik er een beetje over.![]()
Bedankt voor het jasje René, heb hem binnen![]()
Goede kwaliteit.![]()
we werken wel aan posters met onze eigen atleten die we weg gaan geven.

ik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen allemaal.. het is maar een idee. IK wil iig posters als reklame materiaal voor op de gyms. we krijgen daar veel vraag naar maar hebben eigenlijk niets.Als je de mensen die op de posters moeten komen op een middagje / avond bij elkaar kunt krijgen dan heb ik ideeen zat!ik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen allemaal.. het is maar een idee. IK wil iig posters als reklame materiaal voor op de gyms. we krijgen daar veel vraag naar maar hebben eigenlijk niets.
Maar dit neemt nog wel een paar maanden in beslag allemaal, er is zoveel te doen nog hier.

Als je de mensen die op de posters moeten komen op een middagje / avond bij elkaar kunt krijgen dan heb ik ideeen zat!![]()

je laat ze wel heel dan?
Ik heb de man van Mascha Tieken al aan het werk gezet, die is fotograaf en gaan de hele groep optrommelen.

hahahawat wordt het een mooie wereld..... overal posters van skinnie![]()
idd jaJullie kunnen je eigen succes onderhand nauwelijks aan heik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen allemaal.. het is maar een idee. IK wil iig posters als reklame materiaal voor op de gyms. we krijgen daar veel vraag naar maar hebben eigenlijk niets.
Maar dit neemt nog wel een paar maanden in beslag allemaal, er is zoveel te doen nog hier.