XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

denk ik ook :D
lijkt me handig tussendoortje voor bijvoorbeeld werk en school :thumbs:

Ja bijvoorbeeld. Had nooit echt interesse in die repen omdat ik ze qua verhouding erg duur vond, maar met deze prijs worden ze een stuk interessanter!
En ervan uitgaande dat het XXL kwaliteit is dan heb je een goed product voor een prima prijs in handen (lijk wel een XXL vertegenwoordiger..:o).

vind het wel jammer dat er toch relatief weinig eiwitten inzitten had gehoopt op minimaal 30 gram per reep (eigenlijk gewoon soort protein block maar dan met xxl prijs hehe), hopelijk komen die later nog want de prijs lijkt wel heel goed te worden:) kga nu denk ik voorlopig nog gewoon voor de protein block die zijn vooral ook heel lekker en de voedingwaarde zijn van een complete maaltijd bijna perfect voor tijdens een college bijv, alleen jammer dat ze vrij duur zijn.

Trouwens nog een vraagje over protein blocks wat voor carbs zitten erin? zijn die beetje goed of staat namelijk niet op xxlsite vermeld?

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje over de Peppro.
Normaliter neem ik na de training 35 whey proteine. Kan ik dat 1 op 1 vervangen door 35 peppro om zo op hetzelfde aantal gram eiwitten te blijven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.045
Ja bijvoorbeeld. Had nooit echt interesse in die repen omdat ik ze qua verhouding erg duur vond, maar met deze prijs worden ze een stuk interessanter!
En ervan uitgaande dat het XXL kwaliteit is dan heb je een goed product voor een prima prijs in handen (lijk wel een XXL vertegenwoordiger..:o).

haha.. beetje reklame maken mag best!.. i

vind het wel jammer dat er toch relatief weinig eiwitten inzitten had gehoopt op minimaal 30 gram per reep (eigenlijk gewoon soort protein block maar dan met xxl prijs hehe), hopelijk komen die later nog want de prijs lijkt wel heel goed te worden:) kga nu denk ik voorlopig nog gewoon voor de protein block die zijn vooral ook heel lekker en de voedingwaarde zijn van een complete maaltijd bijna perfect voor tijdens een college bijv, alleen jammer dat ze vrij duur zijn.

Trouwens nog een vraagje over protein blocks wat voor carbs zitten erin? zijn die beetje goed of staat namelijk niet op xxlsite vermeld?

Ik heb geen idee wat voor carbs erin zitten.. zal morgen eens op de doos kijken.

Bij de meeste fabrikanten moesten we 20.000 repen afnemen en hier konden we meeliften met een batch van een ander merk. Nadeel is dat we geen invloed op de samenstelling hadden, de samenstelling is prima maar had graag iets meer eiwitten gehad. Dat merk heeft 6 smaken waarvan ik ze allen geproeft heb en er 2 heb uitgekozen. Maar ik vind de samenstelling, smaak en prijs goed en heb daarom toch hiervoor gekozen.

Ik heb een vraagje over de Peppro.
Normaliter neem ik na de training 35 whey proteine. Kan ik dat 1 op 1 vervangen door 35 peppro om zo op hetzelfde aantal gram eiwitten te blijven?

15 gram peptopro moet genoeg zijn na de training, 30min daarna een eiwitrijke maaltijd of evt een eiwitshake van 25 gram.

Laatst bewerkt:
15 gram peptopro moet genoeg zijn na de training, 30min daarna een eiwitrijke maaltijd of evt een eiwitshake van 25 gram.[/QUOTE]

is de EAS dan ook nog nodig? of alleen voor/tijdens de training?

• #15.047
15 gram peptopro moet genoeg zijn na de training, 30min daarna een eiwitrijke maaltijd of evt een eiwitshake van 25 gram.

is de EAS dan ook nog nodig? of alleen voor/tijdens de training?[/QUOTE]

Ik zou dan EAS tijdens de training nemen alleen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor het jasje René, heb hem binnen :D :thumbs:

Goede kwaliteit. :)

Brutaal plaatje Rene !

Hallo Held,

Heb je er al aan gedacht om posters te verkopen? Bij [Link niet meer beschikbaar] hebben ze er maar 15 euro verzendkosten vind ik er een beetje over. :rolleyes:

• #15.051
Hallo Held,

Heb je er al aan gedacht om posters te verkopen? Bij [Link niet meer beschikbaar] hebben ze er maar 15 euro verzendkosten vind ik er een beetje over. :rolleyes:

duidelijke site dat.. vind het wel lekker kijken.

maar nee.. denk niet dat we posters gaan verkopen. we werken wel aan posters met onze eigen atleten die we weg gaan geven. Maar de foto's moeten nog gemaakt dus neemt nog wel even tijd.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Bedankt voor het jasje René, heb hem binnen :D :thumbs:

Goede kwaliteit. :)

Ja mooie kwaliteit he! .. voor wat hoort wat.. of hoe schrijf je dat haha

• #15.053
:heart:
Mag je dan je favoriet doorgeven? :kiss:

:rolleyes: ik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen allemaal.. het is maar een idee. IK wil iig posters als reklame materiaal voor op de gyms. we krijgen daar veel vraag naar maar hebben eigenlijk niets.

Maar dit neemt nog wel een paar maanden in beslag allemaal, er is zoveel te doen nog hier.

wat wordt het een mooie wereld..... overal posters van skinnie:)

:rolleyes: ik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen allemaal.. het is maar een idee. IK wil iig posters als reklame materiaal voor op de gyms. we krijgen daar veel vraag naar maar hebben eigenlijk niets.

Maar dit neemt nog wel een paar maanden in beslag allemaal, er is zoveel te doen nog hier.
Als je de mensen die op de posters moeten komen op een middagje / avond bij elkaar kunt krijgen dan heb ik ideeen zat! ;)

• #15.056

Jullie kunnen je eigen succes onderhand nauwelijks aan he :D

Rene ik ben aan het kijken naar de Peptopro en Hydrosilaat
voor zover ik zie:
peptopro = cassein hydrosilaat (28%hydrosilaat)
whey Hydrosilaat = whey hydrosilaat (13%hydrosilaat)
zit er veel verschil in kwaliteit/ opnametijd?

Terug
Naar boven