1bak=50 gram eiwitten. Of eet jij even makkelijk 200gram tonijn weg als dat potje kwark?![]()
eigenlijk wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1bak=50 gram eiwitten. Of eet jij even makkelijk 200gram tonijn weg als dat potje kwark?![]()

waarom neemt iedereen dan kwark voor het slapen als gewoon vast voedsel even traag zou zijn?
Misschien toch maar is night protein nemen dan![]()

Hij maakt een fout, voor het gemak vergeet hij dat de eiwitten in kwark caseïne eiwitten zijn, dezelfde als in de night protein. Dus de eiwitten in kwark verteren dus ook over een interval van 7 uur.![]()
Nogmaals: kwark is binnen 3 a 3,5 uur verteerd. Casein micellar is totaal iets anders dan kwark. Een proteinreep die whey bevat verteerd ook niet even snel als whey hydrolisaat, om maar wat te noemen![]()
Zojuist toch maar nox pump besteld en 3 zakjes MRI Black powder. Heb bij de opmerkingen gevraagd om een crack sample, maar die zijn er zeker niet?
hoe kom je bij die info? ik lees toch overal dat kwark (caseine eiwit) een opname tijd van 5-7 uur heeft?
Je kan wel leuk gaan roepen dat het na 3 a 3.5 uur verteerd is maar zonder beargumentatie hebben we vrij weinig aan zo'n conclusie...
Beter te vroeg dan te laat!
Alvast een fijne verjaardag gewenst René!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
thx!René, kun je toevallig al verklappen welke weekaanbieding er komt op volgende week woensdag ?

Nope , dat gaan we ook niet doen. En om eerlijk te zijn weet ik het ook nog niet, en sterker nog een werknemer doet dat, die maakt de aanbieding![]()
. Tegen dan zullen de hoodies er al wel zijn denk ik 
Oh ok, rustig afwachten dan maar. Tegen dan zullen de hoodies er al wel zijn denk ik
![]()

ik denk hoop aan het einde van de week .
maar ik ga naar bed![]()

ik heb ze nog niet gezien.
Ik heb wel een staatje gehad waar veel voedingsmiddelen in stonden met de tijd voordat het compleet verteerd en opgenomen is. Dat is uiteraard wel afhankelijk van een aantal variabelen. Zal eens kijken of ik dat nog kan vinden van de week.
Ik zoek een goed creatine supplement. Gebruikte tot nu toe altijd gewoon puur creatine monohydraat in poedervorm, maar ik ben niet zo'n fan van dat mengen/wegen en alles.
Wil het liefst iets dat ik in de morgen kan innemen (dus niet pre-workout) en zonder caffeine. Extra-tjes mogen er inzitten natuurlijk (beta alanine/citrulline malaat).
EDIT: had mijn ogen op dit laten vallen:
http://www.xxlnutrition.nl/SNI-M117/Creatine-Ethyl-Ester-P768