Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Night Protein is top voor het slapen gaan, persoonlijk vind ik aardbei en choco ook erg lekker. en om eerlijk te zijn de lekkerste shake die we hebben in het assortiment. mss nog wel lekkerder als whey delicious :eek:.

Maar smaak is erg persoonlijk.
hebben jullie dr samples van?

ik heb al verschillende whey's geprobeerd en alleen de instant whey vond ik te doen eigenlijk als het op schuimen aankomt
ik had laatst ook een sample whey met 200 ml en na het schudden was het bijna 700 ml omdat het 1 grote schuim en lucht bende werd

vroeg me af of dit bij de whey delious ook gebeurd of dat deze zelfde is als de whey instant

vager kan ik het niet maken en duidelijker ook niet :o

Hoe hard schud je dan wel niet? ???

In ieder geval: met Whey Delicious heb ikzelf nergens last van.

Rene,

zou je mijn vraag nog even willen beantwoorden?

Dank je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.485
Rene,

Ik heb drie weken terug m'n eerste pot MegaGrow opgemaakt en het was een groot succes al zeg ik het zelf.
Nu ben ik begonnen met cutten en zit erover te denken om MegaGrow er toch bij te nemen (heb nog een pot staan) ivm massabehoud, kracht en omdat het zo lekker is hehe.
Is dit een optie of raad je dit af? en hoe optimaliseer ik de in- en opname als ik cardio na mijn KT doe...?

In de cut moet je wat oppassen met snelle carbs, maar na de training kan het wel. Ook in de cut kan het je zeker helpen om op krachten te blijven. ik zou het dan nemen na de cardio.

In de cut moet je wat oppassen met snelle carbs, maar na de training kan het wel. Ook in de cut kan het je zeker helpen om op krachten te blijven. ik zou het dan nemen na de cardio.

ik merk aan je toon dat je het eigenlijk niet zo'n heel goed idee vind...de pot heeft een lange houdbaarheid, dus moet maar even blijven staan dan :P

gewoon crea mono is misschien een beter optie...

Na een mislukte poging tot het versturen van een prive bericht, met als melding dat ik minstens 1 post moet hebben, hierbij mn post :D

Is XXL Nutrition Whey Isolaat nou het product met het hoogste eiwit gehalte en minste percentage vet/calorieen?!

Alvast bedankt! :wave:

ik merk aan je toon dat je het eigenlijk niet zo'n heel goed idee vind...de pot heeft een lange houdbaarheid, dus moet maar even blijven staan dan :P

Normaal gebruik je het ook 's morgens, als je in de cut zit zou ik dat niet doen, na de training juist weer wel omdat er alles inzit wat je nodig hebt als je zwaar getraind hebt.

Normaal gebruik je het ook 's morgens, als je in de cut zit zou ik dat niet doen, na de training juist weer wel omdat er alles inzit wat je nodig hebt als je zwaar getraind hebt.

als je het over megagrow hebt vind ik dat een vreemd statement aangezien het een Post-Workout product is... en op niet-trainingsdagen smorgens ingenomen dient te worden...

Net m'n whey isolaat banaan besteld :p
Hard nodig, zeker nu ik bijna aan m'n cut begin :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.492

ik zou dan gaan voor nitrocrea v2 of creapump

Is idd wel jammer als ik weet dat ik 't lekker vind zou ik hem wel nemen omdat ik wel geloof dat dit beter is dan de aardbeien kwark van de zaanse hoeve die ik wel lekker vind overgens.

aardbeien NP met melk is echt super lekker, ik kan me niet voorstellen dat je die niet lekker zal vinden.

Na een mislukte poging tot het versturen van een prive bericht, met als melding dat ik minstens 1 post moet hebben, hierbij mn post :D

Is XXL Nutrition Whey Isolaat nou het product met het hoogste eiwit gehalte en minste percentage vet/calorieen?!

Alvast bedankt! :wave:

Ja klopt.. de enige betere optie maar ook duurdere is peptopro daar heb je overigens per training maar 26 gram van nodig. Met isolaat heb je dus inderdaad een zeer hoog eiwitpercentage en vrijwel geen vetten of carbs.

als je het over megagrow hebt vind ik dat een vreemd statement aangezien het een Post-Workout product is... en op niet-trainingsdagen smorgens ingenomen dient te worden...

Zo vreemd is het niet, de werking van mega grow is op zijn best als je het dagelijks inneemt. Ook s' morgens na het opstaan heeft je lichaam snel goede voedingstoffen nodig.

Net m'n whey isolaat banaan besteld :p
Hard nodig, zeker nu ik bijna aan m'n cut begin :)

Succes!

Ik gebruik nu een paar weekjes creatine (Alleen op trainingsdagen) en drink dit normaal met ijsthee.
Hier heb ik geen enkel probleem mee maar het enige nadeel is dat ik hierdoor tijdens mijn training altijd 1 of 2 keer naar de wc moet, en dit vind ik mega irritant en verstoort mijn training.

Op de verpakking van monohydraat staat dat je het niet met melk moet innemen omdat dit niet optimaal is, maar in hoeverre is het nadelen als ik dit wel met melk zou nemen?

En direct na de training pak ik altijd een eiwitshake, daar wil ik dus ook de creatine bij doen om het wat makkelijker te maken zodat ik niet 6 verschillende dingen hoef te drinken.

renee. ik had ook al naar info@ .... gemailed maar nog niks terug. mss kan ik het ook aan jou vragen. had vrijdag mijn bestelling gedaan en track n trace nummer gekregen maar nog niks ontvangen en via track n trace is er geen pakket bekend???

ik heb al verschillende whey's geprobeerd en alleen de instant whey vond ik te doen eigenlijk als het op schuimen aankomt
ik had laatst ook een sample whey met 200 ml en na het schudden was het bijna 700 ml omdat het 1 grote schuim en lucht bende werd

vroeg me af of dit bij de whey delious ook gebeurd of dat deze zelfde is als de whey instant

vager kan ik het niet maken en duidelijker ook niet :o

Neem de basic bulk whey :D . 0,0 SCHUIM:thumb:

Rene,

Donderdag m'n eerste bestelling bij XXL gedaan. Vrijdagmiddag 1 uur 's middags de verzendbevestiging plus tracktrace-nummer gekregen. Vooralsnog werkt het tracktrace-nummer niet en heb ik ook nog niks ontvangen. Is er iets mis gegaan?

Rene,

Donderdag m'n eerste bestelling bij XXL gedaan. Vrijdagmiddag 1 uur 's middags de verzendbevestiging plus tracktrace-nummer gekregen. Vooralsnog werkt het tracktrace-nummer niet en heb ik ook nog niks ontvangen. Is er iets mis gegaan?

dit heb ik precies ook

Rene,

Wordt bij mij bezorgd door DPD, maar het duurt elke keer langer blijkbaar :p
m'n eerste bestelling ontving ik om om 14u de dag nadien;
m'n volgende bestelling pas om 17u de dag nadien :)
maar ze komen wél ALTIJD de dag erna bij mij :p dus ik ben tevreden

En ik hoop dat er niets mis is gegaan, want heb vandaag m'n whey isolaat banaan besteld :D

Terug
Naar boven