AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wordt bij mij bezorgd door DPD, maar het duurt elke keer langer blijkbaar :p
m'n eerste bestelling ontving ik om om 14u de dag nadien;
m'n volgende bestelling pas om 17u de dag nadien :)
maar ze komen wél ALTIJD de dag erna bij mij :p dus ik ben tevreden

En ik hoop dat er niets mis is gegaan, want heb vandaag m'n whey isolaat banaan besteld :D
Ik hoop het ook niet gezien mijn supps echt bijna op zijn en ik sla liever geen paar dagen over. Ik heb veel positieve reacties gelezen over XXL dus ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen :) maar het blijft een beetje vreemd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.502
Ik gebruik nu een paar weekjes creatine (Alleen op trainingsdagen) en drink dit normaal met ijsthee.
Hier heb ik geen enkel probleem mee maar het enige nadeel is dat ik hierdoor tijdens mijn training altijd 1 of 2 keer naar de wc moet, en dit vind ik mega irritant en verstoort mijn training.

Op de verpakking van monohydraat staat dat je het niet met melk moet innemen omdat dit niet optimaal is, maar in hoeverre is het nadelen als ik dit wel met melk zou nemen?

En direct na de training pak ik altijd een eiwitshake, daar wil ik dus ook de creatine bij doen om het wat makkelijker te maken zodat ik niet 6 verschillende dingen hoef te drinken.

Je kan het toch nemen met een beetje vruchtensap, 100ml bv, dan zal je toch niet veel last moeten hebben van dat je moet plassen. Mengen met je eiwitshake zou ik niet doen, dan duurt de opname langer en kan de creatine zich deels in je maag omzetten naar creatinine.

renee. ik had ook al naar info@ .... gemailed maar nog niks terug. mss kan ik het ook aan jou vragen. had vrijdag mijn bestelling gedaan en track n trace nummer gekregen maar nog niks ontvangen en via track n trace is er geen pakket bekend???

Rene,

Donderdag m'n eerste bestelling bij XXL gedaan. Vrijdagmiddag 1 uur 's middags de verzendbevestiging plus tracktrace-nummer gekregen. Vooralsnog werkt het tracktrace-nummer niet en heb ik ook nog niks ontvangen. Is er iets mis gegaan?

Ok, dat is vreemd. Blijkbaar iets mis bij TNT. PM me even om welke bestelnummers het gaat dan kijk ik of ik wat info kan achterhalen.

hey rené,

kun je al verklappen wat er woensdag in de aanbieding komt ??

Ik hoop het ook niet gezien mijn supps echt bijna op zijn en ik sla liever geen paar dagen over. Ik heb veel positieve reacties gelezen over XXL dus ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen :) maar het blijft een beetje vreemd.

Niet te veel zorgen maken ;) al mijn bestellingen zijn altijd de volgende dag binnengekomen op 1tje na, had een keer vrijdag rond een uur of 2 iets besteld en dat was woensdagochtend nog niet binnen - even aan René gevraagd hoe en wat en het was dezelfde dag nog binnen :) super-service.

Ja klopt.. de enige betere optie maar ook duurdere is peptopro daar heb je overigens per training maar 26 gram van nodig. Met isolaat heb je dus inderdaad een zeer hoog eiwitpercentage en vrijwel geen vetten of carbs.

Gelukkig maar want ik had vanmiddag al besteld, hoop het morgen binnen te hebben dan kan ik direct kijken wat ik ervan vindt! :D Thanx!

Wederom prima service en snel geleverd. De whey delicious (aarbei) ging vlot binnen. Vanavond mijn pot Night Protein is opendoen:p

Rene,

Donderdag m'n eerste bestelling bij XXL gedaan. Vrijdagmiddag 1 uur de verzendbevestiging plus tracktrace-nummer gekregen. Vooralsnog werkt het tracktrace-nummer niet en heb ik ook nog niks ontvangen. Is er iets mis gegaan?
Net m'n bestelling ontvangen. Geduld is iets wat bij mij nog niet zo goed is ontwikkeld :D Prima service en communicatie van XXL.

Straks na de training de gratis whey delicious strawberrry sample maar es tot een shake schudden. Ben zeer benieuwd!

Krijgen we nog een tegenactie naar p sups met samples van xxl of wat? ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.512
Krijgen we nog een tegenactie naar p sups met samples van xxl of wat? ^^

Wij zijn niet zo van het kopiëren ;) ons assortiment is daarbij ook zo uitgebreid dat de behoefte aan het soort sample erg zal variëren van klant tot klant. De 1 wil isolaat banaan een ander weer whey delicicous of complex carb gainer. Dus ik zie dat niet zo zitten. We hebben wel sample's maar niet van zoveel producten. Samples moeten we ook per 1000 stuk per soort en smaak aankopen. Dus we moeten een beetje selectief zijn.

We geven wel altijd bij elke order een gratis sample mee. Daarbij hebben we voor de whey delicious een sample pack gemaakt die het kiezen van een smaak wat makkelijker kan maken.

Laatst bewerkt:
Creatine monhydraat, Whey Delicious, zeer tevreden over. volgende week beginnen met de Unleash! v2, EAS en Mega Grow stack, maak ik wel een reviewtje van per week voor 4 weken.

René ik zoek een goeie multivitamine. Welke is het beste in je assortiment, de multivit?

Activite van MHP is vrij goed als je budget het toelaat. OptiMEN ook trouwens.

Hey rene,

Top service weer zoals gewoonlijk.
Voor mensen die vragen/twijfels hadden over de kniebanden van XXL. Het zijn top kneewraps,lang genoeg om een keer of 5 om je been te wikkelen en handige lus ook erbij.

Gewoon hele goede kneewraps en handig met sluiting(lus en klittenband)

Vitamins & Minerals Stacker M Multivit
 Pro Vitamin A 800 mcg 800
 Vitamin B1 4,2 mg 14,2
 Vitamin B2 4,8 mg 4,8
 Vitamin B3 36 mg 54
 Vitamin B5 18 mg 18
 Vitamin B6 6 mg 6
 Vitamin B12 3 mcg 3
 Vitamin C 180 mg 180
 Vitamin D 7,5 mcg 5
 Vitamin E 30 mg 30
 Biotine (B8) 450 mcg 150
 Folic Acid (B9) 400 mcg 200
 Vitamin K 135 mcg
 Magnesium 60 mg
 Manganese 5,25 mcg 2
 Calcium 160 mg 200
 Copper 1,65 mg 0,4
 Iodine 225 mcg 75
 Selenium 105 mcg 25
 Zinc 22,5 mg 6
 Iron 14 mg 6
 Inositol 100 mg 0,4
 Phosfor 160 mg
 Choline 100 mg 0,4
 Chromium 187,5 mcg 25

Dit zijn de aanbevolen doseringen van de verschillende multivit's, de rechtse is de XXL multivit en de linker is de Multivit van Stacker M.

Nu vroeg ik me echter af waarom er zo'n groot verschil zit tussen bepaalde doseringen. Bijvoorbeeld Chromium, waarom zit er in de ene 187,5 gram en in de andere 7 keer zo weinig? Dit snap ik niet.

Kan iemand me dit uitleggen?

Rene,

Is het mogelijk om mijn bestelling naar een postkantoor te sturen, zodat ik het daar kan ophalen? Zoja, naar welk postkantoor kan ik hem sturen in amsterdam (dichtbij overtoom) :D.

Thnx

NEEEEEEEEEEE de vitamine D is uitverkocht :'(

Zag dat SizeOn in de aanbieding was dus wilde een bestelling plaatsen, nu is mijn vraag: worden die vitamine D gels deze week nog beschikbaar? Anders heeft wachten geen zin natuurlijk ;)

Terug
Naar boven