hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene,
Is het mogelijk om mijn bestelling naar een postkantoor te sturen, zodat ik het daar kan ophalen? Zoja, naar welk postkantoor kan ik hem sturen in amsterdam (dichtbij overtoom).
Thnx
NEEEEEEEEEEE de vitamine D is uitverkocht :'(
Zag dat SizeOn in de aanbieding was dus wilde een bestelling plaatsen, nu is mijn vraag: worden die vitamine D gels deze week nog beschikbaar? Anders heeft wachten geen zin natuurlijk![]()
tanks man ben verwendeen pen en nog wat leuke dingen mooi man! nu mijn vraag kan ik me bcaa powder meteen na me avond eten neem train 15min daarna of moet ik die dan net voor me training nemen? en de bcaa na de training meteen nemen en kan ik daar achteraan meteen 30gram dextrose nemen??
nee dat gaat volgens mij niet, na 2x aanbieden komt het overigens automatisch op het dichtstbijzijnde postkantoor te liggen.
Ik verwacht de vitamine D niet meer deze week dat wordt denk wel ma-di
Je kan ook gewoon 20 gram BCAA's samen met je dextro drinken tijdens de training, dat lijkt me een prima oplossing.
dus 20gram bcca+30gram dextrose?? is dat niet erg? en dan tijdens traine? inplaats van water?
, daar is niets ergs aan. Drink zelf ook altijd mijn aminozuren tijdens de training.oke en dan kan dat geen kwaad dat je daar dextrose door heen gooit?
Ik had gehoopt de whey delicious appeltaart vandaag te kunnen bestellen...
Enig idee wanneer dat mogelijk is?
bestelling prachtig aangekomen Renéen de delicious whey ook in een keer geprobeerd, ben geneigd hem te bestellen
lekker
![]()
...dan maar morgenochtend "oude" smaken bestellen, ben zo goed als door m'n whey heen...
ah relaxed, de superump in de aanbieding (Y).
Heb zojuist besteld de superpump besteld samen met unleash, multivits en 3x omega XXL. Krijg alleen geen bevestigingsmail...![]()
het geld is wel afgeschreven..
De 2 dingen zijn compleet anders ... Ga gewoon voor de stack ... Succes gegarandeerd !Goede avond,
Ik zit met het volgende, ik wil graag een goede pre- en poststack bestellen.
Nu viel mijn oog op de volgende stacks:
Unleash! V2
Essential Amino Stack (EAS
Mega Grow
of
30gr Waxy Maize
5gr Essential Amino Stack
5gr Leucine
Mijn keuze ging in principe uit naar stack 1, maar daar zit mega grow bij en op de site las ik goede ervaringen met Waxy Maize. Dus nu zit ik er aan te denken de 1e stack te kiezen, maar dan ipv mega grow, waxy te kiezen (en helaas het voordeel te missen)
Vraag: Verstandige keuze? Of ontlopen Mega Grow en Waxy Maize elkaar niet veel qua resultaten in een dergelijke stack?
Alvast bedankt!
De 2 dingen zijn compleet anders ... Ga gewoon voor de stack ... Succes gegarandeerd !

wat is er in aanbieding danLekkere weekaanbieding weer. Geen troep waar je niets aan hebt, maar gewoon de populaire werkzame supps![]()
Voor de stack gaan ...En waarom als ik vragen mag?
Mega grow
Het ultieme post workout supplement: creatine monohydraat, L-glutamine, taurine, BCAA's, carb loading, vitaminen en mineralen in één product. Onze absolute aanrader!
Waxcy Maize
Waxy Maize is de nieuwste ontdekking op het gebied van koolhydraatproducten. Het is de ultieme voedingsstof voor na de training!
•Superieure glycogeen aanvulling
•Supersnelle opname
•Licht verteerbaar
•Massieve spieropbouw
•Heerlijke smaak
Het is allebei voor na de training, het beweert allebei het 'ultieme' te zijn, ik vind het lastig
Of misschien de Waxy kiezen samen met EAS?