MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Betreft EAS:

Steed meer is in opkomst om aminozuren te nemen tijdens de training ipv ervoor en erna. Neem dan 20 gram EAS evt gecombineerd met Waxy Maize of DextroJuice in water en drink dit tijdens je training.

Mocht je ervoor kiezen EAS de 20 gram tijdens je training te nemen, dan kan het toch geen kwaad de DextroJuice na de training (ong. 10 minuten) te nemen? Ik weet dat er eventueel staat, maar voor de zekerheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.542
Goede avond,

Ik zit met het volgende, ik wil graag een goede pre- en poststack bestellen.

Nu viel mijn oog op de volgende stacks:
Unleash! V2
Essential Amino Stack (EAS
Mega Grow

of

30gr Waxy Maize
5gr Essential Amino Stack
5gr Leucine

Mijn keuze ging in principe uit naar stack 1, maar daar zit mega grow bij en op de site las ik goede ervaringen met Waxy Maize. Dus nu zit ik er aan te denken de 1e stack te kiezen, maar dan ipv mega grow, waxy te kiezen (en helaas het voordeel te missen)

Vraag: Verstandige keuze? Of ontlopen Mega Grow en Waxy Maize elkaar niet veel qua resultaten in een dergelijke stack?

Alvast bedankt!

Ik vind de trainingstack echt een knaller daar krijgen we enorm veel goede reacties op dus die zou ik aanraden.

Rene,

Op de site staat dat de NOX van Dorian Yates begin februari weer beschikbaar komt, komt deze nog ? Maatje van me heeft de NOX van ultralife geprobeerd maar viel vies tegen :(

Geen idee.. maar NOX van ultralif is gewoon de oude yates. wanneer de nieuew yates uit de USA komt........

Betreft EAS:

Steed meer is in opkomst om aminozuren te nemen tijdens de training ipv ervoor en erna. Neem dan 20 gram EAS evt gecombineerd met Waxy Maize of DextroJuice in water en drink dit tijdens je training.

Mocht je ervoor kiezen EAS de 20 gram tijdens je training te nemen, dan kan het toch geen kwaad de DextroJuice na de training (ong. 10 minuten) te nemen? Ik weet dat er eventueel staat, maar voor de zekerheid.

Dat kan ook zo, maar juist gemengd heb je wat voordelen met een nog snellere opname.

Lekkere weekaanbieding weer. Geen troep waar je niets aan hebt, maar gewoon de populaire werkzame supps :bow:

Eens. Superpump250 is een topproduct.

--

Heb zelf sinds vorige week JP8-EAS-Megagrow. Perfecte afhandeling van de bestelling.
EAS en Megagrow smaken prima! (kers), maar van JP8 heb ik volgens mij de smaak asbak+verschraald bier gekregen. Wat is dat vies!

Dus mijn tip is om gewoon Unlease2 te nemen en niet voor de "aanbieding" met JP8 te gaan.

(overigens al wel een PR neergezet met dumbbell shoulder press).

--

Heb zelf sinds vorige week JP8-EAS-Megagrow. Perfecte afhandeling van de bestelling.
EAS en Megagrow smaken prima! (kers), maar van JP8 heb ik volgens mij de smaak asbak+verschraald bier gekregen. Wat is dat vies!

Dus mijn tip is om gewoon Unlease2 te nemen en niet voor de "aanbieding" met JP8 te gaan.

Nou wat zeur je dan. :D

XXL, weet je toevallig al wat over de nieuwe producten van Anabolic Xtreme? Hard FX, Mass FX, TST Powercell? Zeg maar de nieuwe hyperdrol + mass fx producten?

Ben er benieuwd naar, is net uit. Tot nu toe altijd tevreden geweest over AX. Is waarschijnlijk alleen voorlopig nog niet in NL verkrijgbaar?

promo's van de week

jips super dat de producten van gaspari nutrition in de aanbieding staan normaal zou ik 3 of 4 potten superpump en 3 of 4potten sizeon bestellen
maar ik zie dat bij superpump als je meerdere besteld het duurder word kan jij me eens de juiste prijzen doorgeven bij deze toch wel redelijke bestelling
grts annootjen!!

--

haha, jp8 is idd fking smerugh :P ik zie er altijd tegenop, maar als ik 2.5 scoops pak dan gaat men HR al naar 2000bpm tegen dat ik in de gym ben zweet ik als een gek en zet pr na pr neer dusja, moeite waard

met sinas is het best lekker

Bedankt rene voor de enorm snelle levering! Ik had men pakket pas donderdagmiddag verwacht. :D :thumbs:

maar bij essential amino's had ik 1 x lemon en 2 x punch gevraagd, niet andersom ;) maar het is geen ramp

• #15.550
XXL, weet je toevallig al wat over de nieuwe producten van Anabolic Xtreme? Hard FX, Mass FX, TST Powercell? Zeg maar de nieuwe hyperdrol + mass fx producten?

Ben er benieuwd naar, is net uit. Tot nu toe altijd tevreden geweest over AX. Is waarschijnlijk alleen voorlopig nog niet in NL verkrijgbaar?

jips super dat de producten van gaspari nutrition in de aanbieding staan normaal zou ik 3 of 4 potten superpump en 3 of 4potten sizeon bestellen maar ik zie dat bij superpump als je meerdere besteld het duurder word kan jij me eens de juiste prijzen doorgeven bij deze toch wel redelijke bestelling
grts annootjen!!

ik ken de producten niet maar van AX kan ik me voorstellen dat het niet mag in de EU. ik ga er even achteraan.

aha die meerstuks prijzen hebben ze niet aangepast, er is ook geen meer korting bij meer stuks. vul dan in bv 3x 1 stuks :D

Bedankt rene voor de enorm snelle levering! Ik had men pakket pas donderdagmiddag verwacht. :D :thumbs:

maar bij essential amino's had ik 1 x lemon en 2 x punch gevraagd, niet andersom ;) maar het is geen ramp

aha iemand niet goed gekeken hier. wat was je bestelnummer dan kan ik hier even kijken wie het fout gedaan heef. We houden tegenwoordig bij wie welke ordernummer inpakt :)

Hey rene,

Bedankt voor de unleash sample... Vandaag geprobeerd.

Merkte niet zoveel ervan zoals met crack en supercharge, maar had wel een lekkere training. Unleash geeft een minder gejaagd gevoel als bij andere alhoewel ik van dat trillerig,hyper en gejaagd gevoel hou.

Rene,

Op de site staat dat de NOX van Dorian Yates begin februari weer beschikbaar komt, komt deze nog ? Maatje van me heeft de NOX van ultralife geprobeerd maar viel vies tegen :(

Als de versie van Ultralife niet werkt voor je maatje, dan zal die nieuwe van Dorian Yates ook niet werken. 9/10 mensen knallen als een gek op dat spul van Ultralife! Heeft je maatje gewoon pech denk ik.

jips xxl ik zat zo even te vergelijken en body en fitshop heeft nu ook size on en superpump in de aanbieding

grts annootjen

Laatst bewerkt:
ik hou van pannekoeken

Laatst bewerkt:
een vraagje tussendoor, ik heb no xplode NT aangeschaft, gaat wel goed maar 't is geen Nox :D Nu ik neem telkens 1 zakje van xplode, kan het 2 zakjes of 1.5 zakje te nemen? Of is dit af te raden?
Ik begon ook met 1 stick. Daarna al snel naar 1,5 of 2 sticks met 500ml water ongeveer. Werkte stukken beter!

• #15.560
Ik begon ook met 1 stick. Daarna al snel naar 1,5 of 2 sticks met 500ml water ongeveer. Werkte stukken beter!

Ja dat kan zeker. maar je krijgt toch nooit de energie van de NOX omdat er andere stoffen inzitten. Ik wordt misselijk van 2 sticks heel de avond.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven