MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wel lief zijn voor René he?

Komende week maar weer nieuwe Whey en EAS bestellen.
Is het mogelijk om dan bijvoorbeeld een sample te krijgen van dat NO xplode waar je zoveel over leest? Ik weet niet of het precies die naam is, maar er was laatste een product terug op de markt gekomen dat heel goed was, voor een goede drive en pomp..

Ik had zaterdag Whey Delicious besteld, krijg ik een dinsdag een pakketje. Met veel smart op zitten wachten.. Hebben ze er een sample pack in gedaan:mad:

Gelijk een mailtje gestuurd dat ik het verkeerde heb ontvangen. Maar tot nu toe heb ik nog geen enkel bericht terug.

Hier baal ik wel een beetje van!

Als je het over de duivel hebt.
Krijg nu net gelijk een mailtje binnen dat de Whey gister op de post is gegaan. En omdat er een fout bij hun was mag ik de Sample Pack houden.

Ik ben weer helemaal happy :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.566
:whip:

we kunnen er nu wel om lachen, maar nu zit ik hier met m'n 2 x lemon :sad:

als het een probleem is laat maar weten dan ruilen we die om.

Komende week maar weer nieuwe Whey en EAS bestellen. Is het mogelijk om dan bijvoorbeeld een sample te krijgen van dat NO xplode waar je zoveel over leest? Ik weet niet of het precies die naam is, maar er was laatste een product terug op de markt gekomen dat heel goed was, voor een goede drive en pomp..

We hebben helaas geen samples van No XPlode of NOX, wel hebben maken we doosjes open en verkopen we zakjes los. Dat juist voor die mensen die het eerst willen proberen.

Ik had zaterdag Whey Delicious besteld, krijg ik een dinsdag een pakketje. Met veel smart op zitten wachten.. Hebben ze er een sample pack in gedaan:mad:

Gelijk een mailtje gestuurd dat ik het verkeerde heb ontvangen. Maar tot nu toe heb ik nog geen enkel bericht terug. Hier baal ik wel een beetje van!

Zover ik weet is er gisteren een pot naar je verstuurd, je had toch gebeld?

Als je het over de duivel hebt.
Krijg nu net gelijk een mailtje binnen dat de Whey gister op de post is gegaan. En omdat er een fout bij hun was mag ik de Sample Pack houden.

Ik ben weer helemaal happy :D

Dat zijn leukere foutjes...!!!
Vanochtend maar een pot whey besteld en wat repen (voor wintersport), hoop dat de nieuwe smaken er snel zijn, dan kunnen er nog wat potten achteraan.

• #15.568
Dat zijn leukere foutjes...!!!
Vanochtend maar een pot whey besteld en wat repen (voor wintersport), hoop dat de nieuwe smaken er snel zijn, dan kunnen er nog wat potten achteraan.

:D Appeltaart komt begin volgende week. Andere smaken volgen later dan houden we ook steeds wat nieuws ipv alles in 1 keer.

wanneer komen je beanies nou rene?
heb je al foto van?

Rene,

Even een vraagje over CEE (stacker C) van Stacker NVE:

Hoeveel gram CEE neem je per dag en op welke tijdstippen raad je aan?

Rene,

ik wil CreaPump gebruiken, maar wil ernaast eigenlijk ook nog jullie Cafeine Booster nemen...valt dit aan te raden ivm crea en cafeine?

• #15.574
Dan volgende week de appeltaart ;)
Had je toevallig ook samplezakjes van de nieuwe smaken?

Ik heb ook sample's besteld van de appeltaart die hoeveelheid nodig voor de samples wordt dan meteen meegedraaid. Dat moet ook samen kan niet los samples bestellen. Al onze producten worden speciaal voor ons gemaakt en zijn geen producten die kant en klaar staan bij de producent. Van de whey speculaas komen dus ook voorlopig nog geen sampels. pas nadat de potten erzijn.

wanneer komen je beanies nou rene?
heb je al foto van?

die komen volgende week heb ik begrepen en dan laat ik ook foto's maken.

Rene,

Even een vraagje over CEE (stacker C) van Stacker NVE:

Hoeveel gram CEE neem je per dag en op welke tijdstippen raad je aan?

Hoe gebruik ik Stacker C?
Neem minimaal eenmaal daags en bij voorkeur tweemaal daags (bij uitstek na de training) 5 gram Stacker C opgelost in minimaal 100 ml sap, water of proteineshake.

goede momenten zijn altijd voor het ontbijt en na de training.

nee is goed hoor als je eens kijkt voor longsleeve shirts is het goed ;)

zal eens kijken ;)

Mijn pakketje is weer netjes binnen René, thnx voor de samples, de handdoek en natuurlijk for pimpin' my bodyyy!!!

Rene,

ik denk dat je mijn vraag net over het hoofd hebt gezien, aangezien we tegelijk poste :P

• #15.578
Rene wat denk je van Whey delicious latte macchiato :D

Terug
Naar boven