Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.582
ook nog eens een bestelling geplaatst.

Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram
XXL Nutrition, Multivit XXL
XXL Nutrition, Omega 3 XXL
NOW Foods, Glucosamine and Chondroitin Forte
Revolutions, Crack!

beetje standaard shit :)
ben vooral benieuwd naar die crack waar zoveel over gepraat wordt...
nu nog steeds bezig met nox pump. Moet zeggen dat vind ik een schitterend product!! goeie energie, lekker gefocust, net dat ietsje meer. Blijvertje voor mij.

Bij mijn bestelling had ik gevraagd nr een sample van jullie repen maar zie nu dat dit niet zal lukken aangezien je ze zelf nog niet binnen hebt. Dat is geen probleem, ik bestel gewoon de volgende keer 2 dozen. Ik heb vertrouwen in XXL :D

• #15.584
ook nog eens een bestelling geplaatst.

Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram
XXL Nutrition, Multivit XXL
XXL Nutrition, Omega 3 XXL
NOW Foods, Glucosamine and Chondroitin Forte
Revolutions, Crack!

beetje standaard shit :)
ben vooral benieuwd naar die crack waar zoveel over gepraat wordt...
nu nog steeds bezig met nox pump. Moet zeggen dat vind ik een schitterend product!! goeie energie, lekker gefocust, net dat ietsje meer. Blijvertje voor mij.

Bij mijn bestelling had ik gevraagd nr een sample van jullie repen maar zie nu dat dit niet zal lukken aangezien je ze zelf nog niet binnen hebt. Dat is geen probleem, ik bestel gewoon de volgende keer 2 dozen. Ik heb vertrouwen in XXL :D

De repen staan op schiphol :D, ik krijg denk vandaag nog de factuur om de invoerrechten te betalen en dan komen ze deze kant op, maar dat wordt denk maandag.

• #15.586
Kunnen die repen mooi mee met mijn volgende whey-bestelling. ;)

Krijg net een email dat ze vrijgegeven zijn door de douane dan hebben we ze maandag wel. Ik heb toen al samples getest dus de smaak is me bekend maar hoe de doosjes eruit zien is ook voor mij nog even afwachten.
We hebben het een beetje dezelfde look gegeven als de whey delicious sample pack's

Laatst bewerkt:
  • #15.587
Laatst bewerkt:
  • #15.588
En ook nog binnen vandaag!

All Day Protein! de opvolger van protein 80

De protein 80 was een prima proteïne maar de nieuwe All Day Protein heeft net wat meer te bieden en smaakt ook een stuk beter vind ik zelf. Is van dezelfde producent als de Whey Delicious. ls het product een beetje aanslaat bij onze klanten komen er zeker meer smaken bij.

Voor de rest geen fancy marketing verhalen maar gewoon een nuchtere en duidelijke uitleg wat het voor een product is.

Laatst bewerkt:
Komt 'ie nou mee... nou m'n pakketje al verstuurd is!

Ja sorry dwarf... Het is niet anders, spul komt net binnen ;)
No prob, op de één of andere manier komt er altijd leuk spul binnen vlak nadat ik besteld heb ;)
Had nl. ook graag jullie eigen repen besteld, maar die waren er ook nog niet :(
...en al naar gelang het model ook wel zo'n skullcap... (muts!)

Laatst bewerkt:
  • #15.592
  • #15.593
Laatst bewerkt:
No prob, op de één of andere manier komt er altijd leuk spul binnen vlak nadat ik besteld heb ;)
Had nl. ook graag jullie eigen repen besteld, maar die waren er ook nog niet :(
...en al naar gelang het model ook wel zo'n skullcap... (muts!)

Heb hetzelfde probleem :rolleyes:, ook net mijn bestelling gedaan en overgeschreven, zie ik net dat de skullcaps binnen zijn en de Allday Protein en dan nog in stack met de Whey Isolaat.:D

van de week iemand in mijn sportschool gezien met een xxl shirt :p

wel groter dan mij maar niet groter dan mn trainingsmaatjes wel een aardige kerel die ons over supplementen hoorde praten en zei dat je beter goed kan eten. Ben ik t mee eens maar hij nam zelf zn shake met chocolade melk:p

wel groter dan mij maar niet groter dan mn trainingsmaatjes wel een aardige kerel die ons over supplementen hoorde praten en zei dat je beter goed kan eten. Ben ik t mee eens maar hij nam zelf zn shake met chocolade melk:p

Is vast iemand van Dbb dan :D

Terug
Naar boven