- Waardering
- 1.339
Rene wat denk je van Whey delicious latte macchiato![]()
Iets meer melk door je whey delicious cappuccino?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ook nog eens een bestelling geplaatst.
Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram
XXL Nutrition, Multivit XXL
XXL Nutrition, Omega 3 XXL
NOW Foods, Glucosamine and Chondroitin Forte
Revolutions, Crack!
beetje standaard shit
ben vooral benieuwd naar die crack waar zoveel over gepraat wordt...
nu nog steeds bezig met nox pump. Moet zeggen dat vind ik een schitterend product!! goeie energie, lekker gefocust, net dat ietsje meer. Blijvertje voor mij.
Bij mijn bestelling had ik gevraagd nr een sample van jullie repen maar zie nu dat dit niet zal lukken aangezien je ze zelf nog niet binnen hebt. Dat is geen probleem, ik bestel gewoon de volgende keer 2 dozen. Ik heb vertrouwen in XXL![]()
, ik krijg denk vandaag nog de factuur om de invoerrechten te betalen en dan komen ze deze kant op, maar dat wordt denk maandag.De repen staan op schiphol, ik krijg denk vandaag nog de factuur om de invoerrechten te betalen en dan komen ze deze kant op, maar dat wordt denk maandag.

Kunnen die repen mooi mee met mijn volgende whey-bestelling.![]()

Komt 'ie nou mee... nou m'n pakketje al verstuurd is!

No prob, op de één of andere manier komt er altijd leuk spul binnen vlak nadat ik besteld hebJa sorry dwarf... Het is niet anders, spul komt net binnen![]()

No prob, op de één of andere manier komt er altijd leuk spul binnen vlak nadat ik besteld heb
Had nl. ook graag jullie eigen repen besteld, maar die waren er ook nog niet![]()
Mensen zien zelf ook wel dat All Day Protein HET product van 2010 is!!1!!![]()
hahaha.. wij blijven lekker met beide benen op de grond. Ik ben niet zo van de USA marketing aanpak, mss moet ik maar eens op cursus 
No prob, op de één of andere manier komt er altijd leuk spul binnen vlak nadat ik besteld heb
Had nl. ook graag jullie eigen repen besteld, maar die waren er ook nog niet
...en al naar gelang het model ook wel zo'n skullcap... (muts!)
, ook net mijn bestelling gedaan en overgeschreven, zie ik net dat de skullcaps binnen zijn en de Allday Protein en dan nog in stack met de Whey Isolaat.
en, was het wel een beest?van de week iemand in mijn sportschool gezien met een xxl shirt![]()
wel groter dan mij maar niet groter dan mn trainingsmaatjes wel een aardige kerel die ons over supplementen hoorde praten en zei dat je beter goed kan eten. Ben ik t mee eens maar hij nam zelf zn shake met chocolade melk

wel groter dan mij maar niet groter dan mn trainingsmaatjes wel een aardige kerel die ons over supplementen hoorde praten en zei dat je beter goed kan eten. Ben ik t mee eens maar hij nam zelf zn shake met chocolade melk![]()

Die repen komen maandag denk ik. Heb net de factuur betaald voor de inklaring.