AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Betreft EAS:

Steed meer is in opkomst om aminozuren te nemen tijdens de training ipv ervoor en erna. Neem dan 20 gram EAS evt gecombineerd met Waxy Maize of DextroJuice in water en drink dit tijdens je training.

Mocht je ervoor kiezen EAS de 20 gram tijdens je training te nemen, dan kan het toch geen kwaad de DextroJuice na de training (ong. 10 minuten) te nemen? Ik weet dat er eventueel staat, maar voor de zekerheid.

Iemand?

En ook nog binnen vandaag!

All Day Protein! de opvolger van protein 80

De protein 80 was een prima proteïne maar de nieuwe All Day Protein heeft net wat meer te bieden en smaakt ook een stuk beter vind ik zelf. Is van dezelfde producent als de Whey Delicious. ls het product een beetje aanslaat bij onze klanten komen er zeker meer smaken bij.

Voor de rest geen fancy marketing verhalen maar gewoon een nuchtere en duidelijke uitleg wat het voor een product is.
Had ik net besloten dat ik voor syntha-6 wil gaan(ben opzoek naar een mix van meerdere eiwitten) kom je hier mee.;)
ff een nachtje erover slapen wat ik zal bestellen. :p
De chocolade van syntha-6 is mij aangeraden....

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.604
Had ik net besloten dat ik voor syntha-6 wil gaan(ben opzoek naar een mix van meerdere eiwitten) kom je hier mee.;)
De chocolade van syntha-6 is mij aangeraden....

Syntha 6 vind ik meer weightgainer, bevat maar 50% eiwit. Als je echt voor een eiwitrijk supplement wilt gaan kan je beter All Day protein nemen die zit rond de 80% .

Origineel gepost door fredb
Betreft EAS:

Steed meer is in opkomst om aminozuren te nemen tijdens de training ipv ervoor en erna. Neem dan 20 gram EAS evt gecombineerd met Waxy Maize of DextroJuice in water en drink dit tijdens je training.

Mocht je ervoor kiezen EAS de 20 gram tijdens je training te nemen, dan kan het toch geen kwaad de DextroJuice na de training (ong. 10 minuten) te nemen? Ik weet dat er eventueel staat, maar voor de zekerheid.

Je kan het samen tijdens de training drinken, maar ook kan je de EAS tijdens nemen en de dextro ernaar.

Ik kwam al tot de conclusie dat de samenstellling van All Day protein beter is maar was me niet bewust dat syntha6 maar 50% eiwit is.:o
Het is dus maar goed dat ik in dit topic reageer en morgen ochtend pas bestel.;)

• #15.606
had ik net besloten dat ik voor syntha-6 wil gaan(ben opzoek naar een mix van meerdere eiwitten) kom je hier mee.;)
de chocolade van syntha-6 is mij aangeraden....

ik kwam al tot de conclusie dat de samenstellling van all day protein beter is maar was me niet bewust dat syntha6 maar 50% eiwit is.:o
het is dus maar goed dat ik in dit topic reageer en morgen ochtend pas bestel.;)

Heb even de tekst op de site aangevuld.

XXL Tip: All Day Protein van XXL Nutrition bevat 6 soorten proteine en glutaminepeptiden en is veel eiwitrijker alternatief voor Syntha-6.

Vergelijking voedingswaarde Syntha-6 / All Day Protein per 100gram:

Syntha-6 ALL DAY PROTEIN
Eiwit 52 gr 81 gr
Koolhydraten 30 gr 5 gr
Vet 14 gr 4 gr
Kcal 455 kca l 382 kcal

Laatst bewerkt:
René raad jij nog steeds nightprotein aan voor 't slapen of all day protein? tussen pro80 en nightprotein raadde je mij np aan maar aangezien er nu wat veranderd is zou ik je mening graag willen hebben. Welke smaakt in jou ogen beter?

• #15.608
René raad jij nog steeds nightprotein aan voor 't slapen of all day protein? tussen pro80 en nightprotein raadde je mij np aan maar aangezien er nu wat veranderd is zou ik je mening graag willen hebben. Welke smaakt in jou ogen beter?

NP is speciaal voor het slapen gaan dus de beste keuze voor dat moment. qua smaak durf ik niets te zeggen dat is zo persoonlijk.

Het is wel zo dat voor overdag All Day Protein de beste keuze is, verder is het zeker ook de beste keuze als je maar 1 soort proteine wilt aanschaffen. Dan kan je ADP nemen in de ochtend , overdag, rondom de training en voor het slapen. Net wanneer je wilt.

bodylab of XXL

René,Ik bestelde normaal altijd bij bodylab en heb hun eigenlijk nog veel klanten bezorgd maar ik hoor zoveel goeds over XXL,mijn volgende bestelling ga ik dan toch maar bij jullie doen en kan mijn vrienden wss ook wel overtuigen.
Momenteel gebruik ik No explode,syntha 6,cellmass en nog wa vanalles,welke producten raad jij mij aan om deze te vervangen

Laatst bewerkt:
  • #15.610
René,Ik bestelde normaal altijd bij bodylab en heb hun eigenlijk nog veel klanten bezorgd maar ik hoor zoveel goeds over XXL,mijn volgende bestelling ga ik dan toch maar bij jullie doen en kan mijn vrienden wss ook wel overtuigen.
Momenteel gebruik ik No explode,syntha 6,cellmass en nog wa vanalles,welke producten raad jij mij aan om deze te vervangen

Een keer wisselen kan nooit kwaad, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal ;)

Ik ga er even vanuit dat je de syntha 6 neemt rondom de training en evt voor het ontbijt.

Als vervanging en in mijn ogen ook verbetering van de genoemde supplementen zou ik zelf deze kiezen:

Pre Workout > NOX Pump
Creatine > SizeOn of Mega Grow
Proteine > Whey Delicious

Ik zou hier eens naar kijken, denk dat je tevreden zult zijn.

Een keer wisselen kan nooit kwaad, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal ;)

Ik ga er even vanuit dat je de syntha 6 neemt rondom de training en evt voor het ontbijt.

Als vervanging en in mijn ogen ook verbetering van de genoemde supplementen zou ik zelf deze kiezen:

Pre Workout > NOX Pump
Creatine > SizeOn of Mega Grow
Proteine > Whey Delicious

Ik zou hier eens naar kijken, denk dat je tevreden zult zijn.

Heb even de tekst op de site aangevuld.

XXL Tip: All Day Protein van XXL Nutrition bevat 6 soorten proteine en glutaminepeptiden en is veel eiwitrijker alternatief voor Syntha-6.

Vergelijking voedingswaarde Syntha-6 / All Day Protein per 100gram:

Syntha-6 ALL DAY PROTEIN
Eiwit 52 gr 81 gr
Koolhydraten 30 gr 5 gr
Vet 14 gr 4 gr
Kcal 455 kca l 382 kcal
Of natuurlijk de All Day Protein ipv de Syntha-6 (al is delicious natuurlijk lekkerder!)

true that ;)
bestelling weer binnen :) Word knallen met de superpump & unleash :)

• #15.614
Of natuurlijk de All Day Protein ipv de Syntha-6 (al is delicious natuurlijk lekkerder!)

Daarom schreef ik erbij dat ik er vanuit ging dat hij de proteine neemt op de tijdstippen die ik aangaf. Is het voor overdag ook dan is de ADP ( weer een nieuwe afkorting haha) the way to go!

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

true that ;)
bestelling weer binnen :) Word knallen met de superpump & unleash :)

:wl:

welke aminozuur kan ik het beste nemen,Dipeptides,eas of purple wraath
alvast bedankt voor de reactie

• #15.617
welke aminozuur kan ik het beste nemen,Dipeptides,eas of purple wraath
alvast bedankt voor de reactie

Dipeptides is het beste, maar gaat je wel geld kosten :).

Het wordt er allemaal niet makkelijker op :cool:

Je hebt ook PeptoPro nog wat een uitstekend supplement is, dat bestaat uit di- en tripeptides.

De beste aminozuren zijn de dipeptides maar zijn vrij prijzig, deze hebben echter ook veel voordelen voor de gezondheid. Het komt uit de medische wereld. ik zou zelf eens aanraden om Peptopro te proberen. Een dosering is slechts 13gram dus je kan best even met een pot vooruit. Een aantal wedstrijdatleten van ons gebruiken dat nu en zijn echt zeer tevreden ondanks de zware cut waar ze nu inzitten.

He rene vraagje..
wat raad jij me aan als vervanger...
heb momenteel Animal M-stak en animal Pump..
maar wil wat anders want is niet helemaal mijn ding...
20pillen slikken voor t sporten... iets te veel van t goede..
heb t evengoed lang vol gehouden maargoed...

Gebruik momenteel smorgens whey isolaat en na de training (xxl)
de animal producten voor de training...
en dextro juice na de training..

is een eiwitshake dan ook nog zinvol met de pepto
hoe zou ik dit eventueel moeten combineren?

Hey rene.

Ik wil niet mierennken :D (zielig voor de mietjes)
maar ik zag je muts op de site staan, maar ik kan niet goed zien wat voor stof en wat voor patroon het is :p

Terug
Naar boven