MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Volgens mij is de kerstman al met zijn pakjes:birthday: slee in Nederland:kerst:.

Toch niet omdat ie 'te duur' schreef, toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knalpakket 1 :
2,5kg Whey Protein Instant
2,5kg Protein 80
2,5kg Complex Carb Gainer
1,5kg DextroJuice
Maanddosering NitroCrea
Shakebeker
Sample's + Magazine
Losse verkoopprijs €182,95 Kerstprijs €132,95.... €50,- voordeel

Knalpakket 2
1kg Whey Protein Instant
1,5kg DextroJuice
Maanddosering NitroCrea
Shakebeker
Sample's + Magazine
Losse verkoopprijs €72,90 Kerstprijs €55,-....€17,90 voordeel

DextroJuice is nieuw in het XXL assortiment (vervanger van dextrojuice van Olimp) en komt woensdag hier binnen. Verzenden gaat dus pas woensdag/donderdag. We zetten de pakketten dus waarschijnlijk pas dinsdag op de site. Geldig t/m 31-12-2007.

prettige kerst :kerst:

kan hier niets vinden over IGF2 over maar het lijkt echt een monster product!! maar voor wie is het geschikt? ik ben 19 en ben nu nog geen jaar bezig en 5 maanden fanatiek..zou dit product voor mij geschikt zijn? Ik wil nu eens een supp wat echt werkt ( na RPM , kre-alkyn en nitrix)
Ik lees allemaal dat het anabolen benaderd enzo...

ik vind igf2 zwaar overrated, ik merk er geen meerwaarde van, ben het op een site ook al als een 'tribilus' produkt tegengekomen zonde van mn geld :rolleyes:

rpm en drive blijven wel lekker inkicken :wl:

Vanavond eens de samples RMP en Drive naar binnen werken, je leest er veel positieve dingen over.. ben benieuwd.. al verwacht ik er eerlijk gezegd weinig van..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knalpakket 1 :
2,5kg Whey Protein Instant
2,5kg Protein 80
2,5kg Complex Carb Gainer
1,5kg DextroJuice
Maanddosering NitroCrea
Shakebeker
Sample's + Magazine
Losse verkoopprijs €182,95 Kerstprijs €132,95.... €50,- voordeel

Knalpakket 2
1kg Whey Protein Instant
1,5kg DextroJuice
Maanddosering NitroCrea
Shakebeker
Sample's + Magazine
Losse verkoopprijs €72,90 Kerstprijs €55,-....€17,90 voordeel

DextroJuice is nieuw in het XXL assortiment (vervanger van dextrojuice van Olimp) en komt woensdag hier binnen. Verzenden gaat dus pas woensdag/donderdag. We zetten de pakketten dus waarschijnlijk pas dinsdag op de site. Geldig t/m 31-12-2007.

Leuke pakketjes... :)

Terug
Naar boven