h87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He rene vraagje..
wat raad jij me aan als vervanger...
heb momenteel Animal M-stak en animal Pump..
maar wil wat anders want is niet helemaal mijn ding...
20pillen slikken voor t sporten... iets te veel van t goede..
heb t evengoed lang vol gehouden maargoed...
Gebruik momenteel smorgens whey isolaat en na de training (xxl)
de animal producten voor de training...
en dextro juice na de training..
is een eiwitshake dan ook nog zinvol met de pepto hoe zou ik dit eventueel moeten combineren?
Hey rene.
Ik wil niet mierennken(zielig voor de mietjes)
maar ik zag je muts op de site staan, maar ik kan niet goed zien wat voor stof en wat voor patroon het is![]()
Kan ik die stack van ADP ook nemen met whey delicious ipv whey instant (per 1000gr dezelfde prijs iig)? dan neem ik whey delicous alleen 's morgens als ik thuis ben van studie ADP en aangezien ik tot 23.00 uur train en 0:00 op bed lig als ik thuis ben van trainen een ADP
Pakketje goed ontvangen, Zero Impact reep smaakt matig... gelukkig zitten er 'maar' 12 in een doos![]()
choco-peanut

choco-peanut
Van die pinda is niks terug te vinden, verder vind ik het een vrij kleffe hap.
Enige voordeel: het is voor nood bovenop de berg (dat de structuur niet heel stevig is zoals proteinblock is met die temperatuur waarschijnlijk niet zo erg) - dwingt me ook wel om een goede, lekkere maaltijd te nemen ipv een reep
Thanx voor de samples trouwens!
ik dacht juist dat die wel goed te doen waren, ik heb die zelf nooit geproefd.

ben persoonlijk niet zo van de crea poeder..Dat is lastig soms ja al die pillen. Mss een product zoals nitrocrea V2 is denk wel iets.
Mwah...
Als je in de buurt bent trakteer ik je op een reep!![]()

ben persoonlijk niet zo van de crea poeder..
leuk als het als bijproduct ergens in zit..
ga nog wel even zoeken..
momenteel eigelijk nog niets in me hoofd..
vind animal pump en mstak prima werken maar ben zoveel pillen beetje zat
heb net mailtje gehad dat mijn pakketje op weg is werken die mannen die het leveren ook de zaterdag?
annootjen
choco-peanut
Van die pinda is niks terug te vinden, verder vind ik het een vrij kleffe hap.
Enige voordeel: het is voor nood bovenop de berg (dat de structuur niet heel stevig is zoals proteinblock is met die temperatuur waarschijnlijk niet zo erg) - dwingt me ook wel om een goede, lekkere maaltijd te nemen ipv een reep
Thanx voor de samples trouwens!

Die ZEro Impact bars zijn qua kwaliteit mijns inziens echt wel een topreep. Daar is duidelijk over nagedacht. Die (iets) mindere smaak neem ik er graag bij.![]()

Het is wel zo dat voor overdag All Day Protein de beste keuze is, verder is het zeker ook de beste keuze als je maar 1 soort proteine wilt aanschaffen. Dan kan je ADP nemen in de ochtend , overdag, rondom de training en voor het slapen. Net wanneer je wilt.
ben benieuwdHet is een redelijke grove structuur, heb eigenlijk geen idee wat voor materiaal het is zal eens kijken zo.
Tot nu toe heb ik voor overdag altijd de pro 80 genomen. Is die adp dan echt beter Rene? Ik vraag me eigenlijk af of die snelle eiwitten (peptides, hydrolisaat,...) die daar inzitten als (vervang)maaltijd echt wel nodig zijn...
Iemand ervaring met de xxl straps??
Wordt namelijk gedwongen straps te kopen omdat mn grip faalt bij deadlifts![]()