Ja, ik. Topdingen.
Ruwe stof, stevig - zoals straps standaard horen te zijn.
Persoonlijk ben ik niet zo te spreken over de xxl straps, maar dit is natuurlijk een gevoel/mening.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik. Topdingen.
Ruwe stof, stevig - zoals straps standaard horen te zijn.

Als ik dinsdagavond een bestelling plaats, kan ik dan nogsteeds profiteren van de wekelijkse korting op de Gaspari producten? Ik denk zelf van wel, maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.
Verder nog een vraag: ik heb begrepen dat de enige pre-workout samples die jullie nog hadden Unleash! en Whey Delicious waren; kan ik bij de opmerkingen dan gewoon om een Unleash!-sample vragen?
Alvast bedankt, binnenkort weer een bestelling plaatsen![]()

ja klopt, als het nog op voorraad het is wel. Cytolean is bijna op van de rest hebben we de dozen nog tot aan het plafond
Vraag even naar unleash sample dan even in de opmerkingen, komt goed.
).
Okee zal dit volgende keer is bestellen?ik dacht ipv de cellmass de halo van muscletech te nemen maar da ga ik laten dan.ThanksEen keer wisselen kan nooit kwaad, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal
Ik ga er even vanuit dat je de syntha 6 neemt rondom de training en evt voor het ontbijt.
Als vervanging en in mijn ogen ook verbetering van de genoemde supplementen zou ik zelf deze kiezen:
Pre Workout > NOX Pump
Creatine > SizeOn of Mega Grow
Proteine > Whey Delicious
Ik zou hier eens naar kijken, denk dat je tevreden zult zijn.
bestelling weer snel binnen, thanks! mooie handdoekjes, had ik eerder moeten zien want net een zooi trainingshanddoekjes ingeslagen bij de zeeman![]()

Kijk all day protein is binnen!
ziet er goed uit rene! ga hem proberen

bedankt voor de snelle bestelling Rene, de vorige pot was precies net leeg. De pennen komen ook zeer goed van pas voor mij als student!

) waar ik totaal niet van hou terwijl ik de chocola van whey instant wel lekker vond op de een of andere manier. die cocos ga ik zeker vaker nemen.voor het eerst is whey deliciou geprobeert deze week 2 potten gekocht chocola en cocos. De cocos vindt ik echt heerlijk! die stukjes erin zijn ook superlekker, de chocola vindt ik echter tegenvallen smaakt een beetje naar koffie (kan aan mij liggen) waar ik totaal niet van hou terwijl ik de chocola van whey instant wel lekker vond op de een of andere manier. die cocos ga ik zeker vaker nemen.
Vind die all day protein beetje hetzelfde als de pro80.
Wat zijn de voornaamste verschillen buiten het feit dat er een paar proteïne soorten meer in zitten dan de pro80?
En ik vond de Whey Delicious choco juist heerlijk, en de Whey Instant choco echt heel vies... en ik heb hier nog een kilo staan.(Ruilen, Dannyman?
)

Hey Rene,
Ik gebruik die Peptopro met 2 schepjes whey isolate om het een beetje lekker te houden. Dat is toch geen probleem qua werking van Peptopro?
We gaan met een smaakje komen over een aantal weken die is zelfs lekker! Nu is het even doorbijten haha..
ik doe het nu met 200ml water, na het shaken even het schuim laten wegtrekken en dan in 1 slok weg. Probeer dat eens.
Ik zou het niet met isolaat mengen eigenlijk. PeptoPro is ultrasnel en de isolaat vertraagd. zonde!
Theoretisch is de ADP completer, of dat ook inderdaad in de praktijk meer resultaat geeft, ik weet het echt niet. Maar ik vind zelf ook de smaak en structuur een verbetering en de verkopen van de protein80 liepen terug. Dat komt natuurlijk ook door steeds meer andere proteines in onze lijn, maar ik vond het tijd voor een upgrade.
Ik denk acryl maar ik hoor het nog.
We gaan met een smaakje komen over een aantal weken die is zelfs lekker! Nu is het even doorbijten haha..
ik doe het nu met 200ml water, na het shaken even het schuim laten wegtrekken en dan in 1 slok weg. Probeer dat eens.
Ik zou het niet met isolaat mengen eigenlijk. PeptoPro is ultrasnel en de isolaat vertraagd. zonde!