AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Als ik dinsdagavond een bestelling plaats, kan ik dan nogsteeds profiteren van de wekelijkse korting op de Gaspari producten? Ik denk zelf van wel, maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.

Verder nog een vraag: ik heb begrepen dat de enige pre-workout samples die jullie nog hadden Unleash! en Whey Delicious waren; kan ik bij de opmerkingen dan gewoon om een Unleash!-sample vragen?

Alvast bedankt, binnenkort weer een bestelling plaatsen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.643
Als ik dinsdagavond een bestelling plaats, kan ik dan nogsteeds profiteren van de wekelijkse korting op de Gaspari producten? Ik denk zelf van wel, maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.

Verder nog een vraag: ik heb begrepen dat de enige pre-workout samples die jullie nog hadden Unleash! en Whey Delicious waren; kan ik bij de opmerkingen dan gewoon om een Unleash!-sample vragen?

Alvast bedankt, binnenkort weer een bestelling plaatsen ;)

ja klopt, als het nog op voorraad het is wel. Cytolean is bijna op van de rest hebben we de dozen nog tot aan het plafond :D

Vraag even naar unleash sample dan even in de opmerkingen, komt goed.

ja klopt, als het nog op voorraad het is wel. Cytolean is bijna op van de rest hebben we de dozen nog tot aan het plafond :D

Vraag even naar unleash sample dan even in de opmerkingen, komt goed.

Mooi! Ik wilde alleen SizeOn proberen (en misschien ook SuperPump 250, ligt aan mijn impulsiviteit op dat moment :D).

Snelle reactie trouwens :eek:

Een keer wisselen kan nooit kwaad, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal ;)

Ik ga er even vanuit dat je de syntha 6 neemt rondom de training en evt voor het ontbijt.

Als vervanging en in mijn ogen ook verbetering van de genoemde supplementen zou ik zelf deze kiezen:

Pre Workout > NOX Pump
Creatine > SizeOn of Mega Grow
Proteine > Whey Delicious

Ik zou hier eens naar kijken, denk dat je tevreden zult zijn.
Okee zal dit volgende keer is bestellen?ik dacht ipv de cellmass de halo van muscletech te nemen maar da ga ik laten dan.Thanks

bestelling weer snel binnen, thanks! mooie handdoekjes, had ik eerder moeten zien want net een zooi trainingshanddoekjes ingeslagen bij de zeeman :roflol:

Kijk all day protein is binnen!
ziet er goed uit rene!
ga hem proberen

bedankt voor de snelle bestelling Rene, de vorige pot was precies net leeg. De pennen komen ook zeer goed van pas voor mij als student!

• #15.649
bestelling weer snel binnen, thanks! mooie handdoekjes, had ik eerder moeten zien want net een zooi trainingshanddoekjes ingeslagen bij de zeeman :roflol:

:eek:

Kijk all day protein is binnen!
ziet er goed uit rene! ga hem proberen

Ben erg benieuwd hoe die valt bij de klanten, structuur is echt anders. Maar ik ben er zelf erg voldaan mee :p

bedankt voor de snelle bestelling Rene, de vorige pot was precies net leeg. De pennen komen ook zeer goed van pas voor mij als student!

ok top! succes met je goodies :D

voor het eerst is whey deliciou geprobeert deze week 2 potten gekocht chocola en cocos. De cocos vindt ik echt heerlijk! die stukjes erin zijn ook superlekker, de chocola vindt ik echter tegenvallen smaakt een beetje naar koffie (kan aan mij liggen:p) waar ik totaal niet van hou terwijl ik de chocola van whey instant wel lekker vond op de een of andere manier. die cocos ga ik zeker vaker nemen.

• #15.651
voor het eerst is whey deliciou geprobeert deze week 2 potten gekocht chocola en cocos. De cocos vindt ik echt heerlijk! die stukjes erin zijn ook superlekker, de chocola vindt ik echter tegenvallen smaakt een beetje naar koffie (kan aan mij liggen:p) waar ik totaal niet van hou terwijl ik de chocola van whey instant wel lekker vond op de een of andere manier. die cocos ga ik zeker vaker nemen.

Whey instant choco is ook eigenlijk de beste smaak van de hele serie instant, even afgezien of je choco lekker vind of niet. Dus zijn meer mensen die die lekkerder vinden dan de whey delicious choco (niet allemaal). Maar de andere smaken delicious steken toch wel echt boven die van instant uit. en dat terwijl instant sowieso helemaal geen slechte smaak heet al.

Vind die all day protein beetje hetzelfde als de pro80.
Wat zijn de voornaamste verschillen buiten het feit dat er een paar proteïne soorten meer in zitten dan de pro80?

En ik vond de Whey Delicious choco juist heerlijk, en de Whey Instant choco echt heel vies... en ik heb hier nog een kilo staan. :( (Ruilen, Dannyman? :p)

• #15.654
Vind die all day protein beetje hetzelfde als de pro80.
Wat zijn de voornaamste verschillen buiten het feit dat er een paar proteïne soorten meer in zitten dan de pro80?

ADP heeft ook veel weg van pro80, het is er immers de opvolger van.

De meerdere proteine soorten is uiteraard een groot verschil, ook dat er nu een behoorlijk aandeel Micellair casiene inzit.

Daarbij komt het nu van dezelfde producent als onze Whey Delicious dus ook de smaak is naar mijn mening een stuk beter. Ook de structuur is anders het wordt wat dikker.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

En ik vond de Whey Delicious choco juist heerlijk, en de Whey Instant choco echt heel vies... en ik heb hier nog een kilo staan. :( (Ruilen, Dannyman? :p)

over smaak valt niet te twisten :D

Hey Rene,

Ik gebruik die Peptopro met 2 schepjes whey isolate om het een beetje lekker te houden. Dat is toch geen probleem qua werking van Peptopro?

• #15.656
Hey Rene,

Ik gebruik die Peptopro met 2 schepjes whey isolate om het een beetje lekker te houden. Dat is toch geen probleem qua werking van Peptopro?

We gaan met een smaakje komen over een aantal weken die is zelfs lekker! Nu is het even doorbijten haha..

ik doe het nu met 200ml water, na het shaken even het schuim laten wegtrekken en dan in 1 slok weg. Probeer dat eens.

Ik zou het niet met isolaat mengen eigenlijk. PeptoPro is ultrasnel en de isolaat vertraagd. zonde!

We gaan met een smaakje komen over een aantal weken die is zelfs lekker! Nu is het even doorbijten haha..

ik doe het nu met 200ml water, na het shaken even het schuim laten wegtrekken en dan in 1 slok weg. Probeer dat eens.

Ik zou het niet met isolaat mengen eigenlijk. PeptoPro is ultrasnel en de isolaat vertraagd. zonde!

Klote man, heb het wel een weekje zo gedaan.

Kan ik wel bijvoorbeeld een half uur na een schep peptopro, 2 scheppen isolaat nemen? Of is dat overbodig volgens jou?

Bedankt voor je snelle reactie.

Theoretisch is de ADP completer, of dat ook inderdaad in de praktijk meer resultaat geeft, ik weet het echt niet. Maar ik vind zelf ook de smaak en structuur een verbetering en de verkopen van de protein80 liepen terug. Dat komt natuurlijk ook door steeds meer andere proteines in onze lijn, maar ik vond het tijd voor een upgrade.

Ik denk acryl maar ik hoor het nog.

Zet je de productie ervan stop?

Is het een heel raar idee om EAS met PeptoPro te mengen als post work-out?

Die jasjes van XXL zijn echt top kwaliteit! lekker stevig en dik

Terug
Naar boven