XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

bestelling gisterenmiddag binnen gehad. lekker snel zoals gewoonlijk!!

bedankt voor de sample en pen rene ! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.663
Klote man, heb het wel een weekje zo gedaan.

Kan ik wel bijvoorbeeld een half uur na een schep peptopro, 2 scheppen isolaat nemen? Of is dat overbodig volgens jou?

Bedankt voor je snelle reactie.

Het is niet slecht hoor het mengen maar los is beter zeker rondom de training, in hoeverre het uitmaakt durf ik ook niet te zeggen. Na de training kan je na de peptopro nog (30min) isolaat nemen maar een eiwitrijke maaltijd moet ook goed zijn.

Zet je de productie ervan stop?

Pro80 komt niet meer terug, we hebben nog een aantal potten en dan op.

Is het een heel raar idee om EAS met PeptoPro te mengen als post work-out?

Ik zou dan EAS tijdens de training drinken en Petopro erna. We hebben ook een stack gemaakt met WMS, EAS en PeptoPro.

Dat PeptoPro is echt een appart soort eiwit-aminozuren lastig te vergelijken met hetgene wat er al op de markt is.

Die jasjes van XXL zijn echt top kwaliteit! lekker stevig en dik

Daar heb ik bewust voor gekozen, zit voor ons ook geen euro winst op. Heb paar samples gezien en deze was het mooiste gemaakt. Ik wou ook ons logo niet op een flut jasje plakken, kwaliteit net als de supplementen :D

IMO is het beter om eerst PeptoPro te nemen en dan EAS. Don't kill me if I'm wrong :D

kijk even hierboven.

bestelling gisterenmiddag binnen gehad. lekker snel zoals gewoonlijk!!

bedankt voor de sample en pen rene ! ;)

jij bedankt voor je order, succes met je supps!

3 kapotte caps in mijn omega 3 potje... minder mooi :(

Iemand ervaring met Basic Bulk whey?

welke smaak is het lekkerst> straks zit ik met 10kg die ik niet lekker vind :p

Klote man, heb het wel een weekje zo gedaan.

Kan ik wel bijvoorbeeld een half uur na een schep peptopro, 2 scheppen isolaat nemen? Of is dat overbodig volgens jou?

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik meng Peptopro samen met Waxymaize Lemon en Leucine powder en is goed te drinken.

Een keer wisselen kan nooit kwaad, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal ;)

Ik ga er even vanuit dat je de syntha 6 neemt rondom de training en evt voor het ontbijt.

Als vervanging en in mijn ogen ook verbetering van de genoemde supplementen zou ik zelf deze kiezen:

Pre Workout > NOX Pump
Creatine > SizeOn of Mega Grow
Proteine > Whey Delicious

Ik zou hier eens naar kijken, denk dat je tevreden zult zijn.
Ik neem de syntha voor slapen en bij opstaan maar nu ik weet da er zoveel vet inzit...En ik lees eigenlijk altijd de etiketten,klote.Na de training neem ik whey van het huismerk van heracles,waar ik train.Voor trainen geen shake omdat ik dan mijn NO neem.Halo(arctic fruit punch) nog ni binnen??Thanks voor de info

Dear XXL,

Wanneer is de nieuwe Hardcore NaNoVapor te verkrijgen?

Pro80 komt niet meer terug, we hebben nog een aantal potten en dan op.

Kun je me eventueel de percentages meegeven van de soorten eiwitten in adp volgens hoe ze in de mengeling zitten? ( Weet dat het bij pro80 50,25,25 was)

Whey concentraat - ...
Micellar caseïne - ...
Calcium caseinaat - ...
Ei-albumine - ...
Whey isolaat - ...
Whey hydrolisaat - ...
Glutaminepeptiden- ...

Dan heb ik daar beter zicht op. Als ik niet teveel vraag Rene:D

Ik ben wederom niet voor niks thuis gebleven op zaterdag.Toppie weer!
Tnx voor de sample en handdoek.:D
Dadelijk ga ik de ADP chocolade testen.:cheer:

Kun je me eventueel de percentages meegeven van de soorten eiwitten in adp volgens hoe ze in de mengeling zitten? ( Weet dat het bij pro80 50,25,25 was)

Whey concentraat - ...
Micellar caseïne - ...
Calcium caseinaat - ...
Ei-albumine - ...
Whey isolaat - ...
Whey hydrolisaat - ...
Glutaminepeptiden- ...

Dan heb ik daar beter zicht op. Als ik niet teveel vraag Rene:D

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/All-Day-Protein-P802/vragen/%22unieke-verhouding%22-Q321 ;)

ZOo, je hebt niet stilgezeten Rene! Veel nieuwe supps :rolleyes: en je kan nu gewoon van thuis, meteen met je kaart betalen :banana:

Wou net bestellen, toen ik zag dat de XXL Delicious Protein Bar pas dinsdag binnen zijn :(

Ga die All Day Protein ook is proberen!

Iemand al ervaring mee (bars en ADP)?

ZOo, je hebt niet stilgezeten Rene! Veel nieuwe supps :rolleyes: en je kan nu gewoon van thuis, meteen met je kaart betalen :banana:

Wou net bestellen, toen ik zag dat de XXL Delicious Protein Bar pas dinsdag binnen zijn :(

Ga die All Day Protein ook is proberen!

Iemand al ervaring mee (bars en ADP)?

wtf? dinsdag? dacht maandag :D

Laatst bewerkt:
ik vertrouw er op dat ADP beter of gelijk is aan protein80, snap niet waarom deze verkoop minder werd want ik leef er soms praktisch op, weinig tijd of weinig vreet => protein80shake met nog iets

Terug
Naar boven