MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net de basic bulk whey en wat visolie bestelt, mooie prijzen man:thumbs:!

(ben ik niet gewoon na al die tijd bij de lokale supplementenwinkel te gaan:D)

nou er antwoorden hier al meteen 2 andere forum gebruikers die ook kapotte visolie caps in hun XXL omega potje hadden. Daar moet de producent maar beter op letten want het is behoorlijk ranzig en dan koop ik ze liever ergens anders..

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.683
3 kapotte caps in mijn omega 3 potje... minder mooi :(

ik ga de potjes laten opvullen bij de volgende batch, de nieuwe omega 3 capsule is wat fragieler naar het blijkt.

Iemand ervaring met Basic Bulk whey?

welke smaak is het lekkerst> straks zit ik met 10kg die ik niet lekker vind :p

ik wacht even het antwoord van andere af, over een week of 2 komt er ook een cookies smaak bij overigens.

Ik meng Peptopro samen met Waxymaize Lemon en Leucine powder en is goed te drinken.

Zo zie je maar...

Ik neem de syntha voor slapen en bij opstaan maar nu ik weet da er zoveel vet inzit...En ik lees eigenlijk altijd de etiketten,klote.Na de training neem ik whey van het huismerk van heracles,waar ik train.Voor trainen geen shake omdat ik dan mijn NO neem.Halo(arctic fruit punch) nog ni binnen??Thanks voor de info

wat is er met de halo precies?

Dear XXL,

Wanneer is de nieuwe Hardcore NaNoVapor te verkrijgen?

Ik denk met een week of 2.

Kun je me eventueel de percentages meegeven van de soorten eiwitten in adp volgens hoe ze in de mengeling zitten? ( Weet dat het bij pro80 50,25,25 was)

Whey concentraat - ...
Micellar caseïne - ...
Calcium caseinaat - ...
Ei-albumine - ...
Whey isolaat - ...
Whey hydrolisaat - ...
Glutaminepeptiden- ...

Dan heb ik daar beter zicht op. Als ik niet teveel vraag Rene:D

check check ;)

Ik ben wederom niet voor niks thuis gebleven op zaterdag.Toppie weer!
Tnx voor de sample en handdoek.:D
Dadelijk ga ik de ADP chocolade testen.:cheer:

Heerlijke smaak.:D Het proeft een beetje romig en smaakt beter dan pro80 chocolade. (waar ik ook tevreden over was)

Ok top! ben benieuwd hoe de protein bevalt.

ZOo, je hebt niet stilgezeten Rene! Veel nieuwe supps :rolleyes: en je kan nu gewoon van thuis, meteen met je kaart betalen :banana:

Wou net bestellen, toen ik zag dat de XXL Delicious Protein Bar pas dinsdag binnen zijn :(

Ga die All Day Protein ook is proberen!

Iemand al ervaring mee (bars en ADP)?

De bars komen maandag of dinsdag binnen deze zijn compleet nieuw dus nog geen mensen met ervaring de ADP is er ook pas een dag of 2 :D

ik vertrouw er op dat ADP beter of gelijk is aan protein80, snap niet waarom deze verkoop minder werd want ik leef er soms praktisch op, weinig tijd of weinig vreet => protein80shake met nog iets

Veel mensen zien het nut van een proteineblend niet, zelf zou ik als ik maar 1 pot proteine zou kopen zeker ADP aanschaffen. Dan zit je altijd goed. Ik denk dat het met de ADP beter zal gaan, betere product, betere smaak en betere naam. Ik merk dat de naam van een product van grote invloed is op de vraag ernaar. Ik ben van mening dat de naam moet aangeven wat het is of waar het voordient. Dus dat zie je dan ook terug in al onze nieuwe producten ;)

Net de basic bulk whey en wat visolie bestelt, mooie prijzen man:thumbs:!

(ben ik niet gewoon na al die tijd bij de lokale supplementenwinkel te gaan:D)

:thumbs: spread the word! :D

nou er antwoorden hier al meteen 2 andere forum gebruikers die ook kapotte visolie caps in hun XXL omega potje hadden. Daar moet de producent maar beter op letten want het is behoorlijk ranzig en dan koop ik ze liever ergens anders..

Helemaal met je eens, ik ga de producent opdracht geven de potjes af te vullen met watten zodat de caps niet meer kunnen bewegen in het potje.

De halo was uitverkocht in europa of niet dan,kreeg hem bij u op de site ook ni besteld.Ging maar niet in mijn karretje.Zal nog is moeten proberen precies

• #15.686
De halo was uitverkocht in europa of niet dan,kreeg hem bij u op de site ook ni besteld.Ging maar niet in mijn karretje.Zal nog is moeten proberen precies

o wij hebben nog hoor, heb vorige week weer een lading gehad. We hebben zo onze noodlijnen voor als de importeurs weer eens weken droog staan.

hoi rene
even een vraagje ik ben van plan een nieuwe stack te bestellen van bsn maar ik zou egt niet weten wat precies het beste is de gewone no xplode en cellmass of de NT versies omdat je bij de gewone volumaize in 1 stack kan kopen en bij NT niet maar dan is het weer die epozine die daarbij zit wat raad jij aan om te nemen?
alvast bedankt

• #15.688
hoi rene
even een vraagje ik ben van plan een nieuwe stack te bestellen van bsn maar ik zou egt niet weten wat precies het beste is de gewone no xplode en cellmass of de NT versies omdat je bij de gewone volumaize in 1 stack kan kopen en bij NT niet maar dan is het weer die epozine die daarbij zit wat raad jij aan om te nemen?
alvast bedankt

Durf niet echt te zeggen of de NT nu veel beter is dan de andere versie. Ik denk dat het vooral te maken heeft met het uitbrengen van single use verpakkingen. Heb wel het idee dat NT iets meer energie geeft. Maar ben je juist op zoek naar die energie dan kan je beter voor NOX pump gaan.

Ik zou als ik je was nemen NOX Pump en sizeon (nu in de aanbieding) dan heb je een lekkere stack in mijn ogen. Om de keuze nog wat moeilijker te maken :D

haha ok bedankt ik zal eens nadenken en dan merk je het wel wanneer mijn bestelling binnekomt :P

Rene welke smaak vind jij t lekkerst van de ADP? zie hier iemand positief zijn over de choco maar choco van de CCG verveelt vrij snel. Smaakt ADP aardbei net als matrix van syntrax? (die vond ik echt lekker)

Welk product is beter voor tijdens en na de training?
EAS of peptopro?

• #15.694
Rene welke smaak vind jij t lekkerst van de ADP? zie hier iemand positief zijn over de choco maar choco van de CCG verveelt vrij snel. Smaakt ADP aardbei net als matrix van syntrax? (die vond ik echt lekker)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de smaken niet meer zo goed voor ogen heb. Het is best al weer een tijdje terug dat ik de samples heb geproeft. Ik denk dat de smaken voor een proteine blend erg goed zijn.

Welk product is beter voor tijdens en na de training?
EAS of peptopro?

PeptoPro is dan nog iets beter dan EAS, deze neemt nog sneller op en de peptiden worden vollediger opgenomen in de bloedbaan.

Een week geleden Whey Delicious gekocht en ik vindt hem erg goed !
Gelijk na besteldag in huis super!
greets:D

De laatste tijd mix ik vitargo met size-on, wat een super combinatie is. Nu zie ik dit size-on vaak gecombineerd wordt met superpump250, aangezien ik nog een pot NO-explode heb staan (wat volgens mij ongeveer hetzelfde is als superpump) vroeg ik mij af of dit een goede combinatie is om te mixen? Dus vitargo, size-on en no-explode..

• #15.698
Een week geleden Whey Delicious gekocht en ik vindt hem erg goed !
Gelijk na besteldag in huis super!
greets:D

ok top zo hoort het ook. Welke smaak heb je?

De laatste tijd mix ik vitargo met size-on, wat een super combinatie is. Nu zie ik dit size-on vaak gecombineerd wordt met superpump250, aangezien ik nog een pot NO-explode heb staan (wat volgens mij ongeveer hetzelfde is als superpump) vroeg ik mij af of dit een goede combinatie is om te mixen? Dus vitargo, size-on en no-explode..

Ik zou het niet mengen in 1 shake, sizeon zou ik na of tijdens de training nemen. Maar het kan prima samen met No Xplode.

Terug
Naar boven