- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben echt benieuwd naar die dextro kan niet wachten tot hij morgen op de site staat.
is hij goedkoper of die van olimp aangezien het nu een eigen productie is?
ahja ff edit: kan je daar de nitrocrea ook bijdoen gelijk na de training?
lijkt me best wel makkelijk aangezien het een orange smaakje is en de nitrocrea anders lekker zuur is![]()
moet zeggen dat het altijd wel heel lang duurt voordat het geld afgeschreven is als je betaald via machtiging....vorige x duurde het 2 weken
dat is wel erg lang... Normaal binnen een paar dagen.. geen idee hoe dat gekomen is.is nu weer hoorheb 1.5 week geleden besteld en spulletjes gehad en is nog steeds niks afgeschreven
![]()
thanks!Jongens ik ben zeer tevrenden over tri creatine maltate.
Ik gebruik het nu een week 9 caps per dag en op rustdagen 5
Eerste week niet anders als anders de trainingen.
Vandaag na één week tcm is mijn uithoudingsvermogen merkbaar verbeterd, oefeningen zijn explosiever. en mijn bench ben ik met 10kg vooruitgegaan. Kan dip placobo efect zijn ?

dat is wel erg lang... Normaal binnen een paar dagen.. geen idee hoe dat gekomen is.
We zijn bezig met IDEAL te installeren.. ik hoop dat het deze week rond is.

Tri Creatine Malate is ondergewaardeerd, de meeste gaan voor CEEM. Maar die TCM is echt wel goed spul..
Ik zal de normale prijs maar weer eens terugzetten ervoor.. was steeds in de aanbieding
Mooi dat je er lekker op gaat! keep it going!
Als dit zo blijft is dit een van de betere creatine soorten die ik tot nu toe heb gehad. Dit word een blijvertje. Geen gekloot kwa smaaken makkelijk in te nemen omdat het caps zijn.
Wat is de normale prijs eingelijk ?

Dat werd tijd ofnietEindelijk verlost van die lelijke word-art labels
![]()