Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene even wat vraagjes.
De All day protein, hoe dik word die?
En mixt het makkelijk?
En het nieuwe product, Energize.
Daar zit geranamine in toch?
En hoeveel gaat een potje van 120 caps kosten?![]()

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Unleash!-v2-P491
1x = 31 , 2x = 75 LOL ..
denk meld het FF![]()
Alles binnen
Ben wel ongelooflijk lomp geweest, was niet alleen vit vergeten maar heb ook 1000g CCG ipv 2500g CCG besteld
Seal van SizeOn zat trouwens helemaal los en de deksel lag er ook vrij los op, begrijp dat dat seal eigenlijk alleen nodig is voor als het in de schappen staat en nu zat alles er nog in maar straks zit al mijn SizeOn in de doos![]()
, gewoon goede supplementen in de aanbieding engeen dingen die op moeten of bijna over datum zijn 
Hydrolisaat is nu een hele mooie prijs geworden, mooi!
typfoutje:
All Day Protein
XXL Nutrition
Prijs:
20% Korting - De messt complete allround proteine!
Enige kans dat er samples komen van die Energize? Hele pot kopen om er achter te komen dat het niks is zou zo zonde zijn...
Alle zal wel lukken,Belgen zijn immers altijd inventief en heb al heel veel besteld en laten brengen,wel van andere fabrikant toen:Spijtig genoeg,als het meevalt,altijd XXL![]()
Zo kun je bezig blijvenoverigens niet alleen XXL, alle andere online stores die supps verkopen hebben er last van.
rené ben men wachtwoord vergeten om in te loggen, heb dan mijn e-mail ingegeven bij wachtwoord vergeten, maar nog steeds niets aangehad ook niets bij ongewenst
All day protein, ik begrijp best dat je de percentages niet vrijgeeft van ieder soort eiwit, maar ik ben toch benieuwd of het al dan niet ongeveer de zelfde waarden zijn dan de oude pro80?
Bestelling geplaatst
bestelnummer is: 51122
Maak er maar een mooi pakketje van , samples altijd welkom
Zou ik het nog vrijdag kunnen krijgen ? Heb zojuist overgeschreven met vooruitbetaling , het is om te weten wanneer er iemand moet thuis zijn .
Precies op het goede moment de Unleash in de aanbieding
Zal waarschijnlijk morgen weer een flinke bestelling whey en unleash doen
edit: toch maar nu besteld![]()

geen idee om een proteinecake te maken? beetje zoals die van maximize maar dan wel lekkerder want die van maximize trekken op niks!
Nou nee... Heb wel wat andere plannen voor iets aparts maar ik zeg niets meer over een product totdat kort voor de introductiedatum.

shit had net voor de aanbieding een shitload aan spullen aangekocht...
die unleash had ik graag geprobeert..

12,50 ? Kan even niet volgener zit geranamine in, potje gaat 29,50 kosten voor 12,50.
.Nou nee... Heb wel wat andere plannen voor iets aparts maar ik zeg niets meer over een product totdat kort voor de introductiedatum.

Beste René, weet jij wanneer er nieuwe vitamine D capsules beschikbaar zullen zijn?![]()
Nou had ik net besloten om ADP niet te nemen omdat ik niet weet of de smaak me zou bevallen knallen ze hem in de actie xD mensen welke smaken bevallen bij jullie goed?
Superweekaanbieding
Daar ga ik gretig gebruik van maken haha![]()
shit had net voor de aanbieding een shitload aan spullen aangekocht...
die unleash had ik graag geprobeert..
Jeetje wat een top weekaanbieding.. waarom zit ik precies nu krap in mijn geld!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Houden jullie er zelf nog wel wat aan over?
![]()
Rene, ben onder de indruk van de samenstelling van die nieuwe energizer
Ben alleen wel benieuwd of stoffen als groene thee extract, forskolin, fenylalanine en cissus wel hoog genoeg gedoseerd zijn. Maar we zullen zien.
Binnekort weer even een besteljling doen![]()
Die nieuwe weekaanbieding is de shit, jullie huismerk ownt namelijk, heb gelijk wat isolaat besteld.
Had alleen wel 'n error:
Fatal error: Uncaught exception 'phpmailerException' with message 'SMTP Error: The following recipients failed: ***********@gmail.com' in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php:754 Stack trace: #0 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php(576): PHPMailer->SmtpSend('Date: Wed, 3 Ma...', '--b1_d72e3f4396...') #1 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/includes/functions.php(195): PHPMailer->Send() #2 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/_ideal/StatReq.php(90): send_order_mail() #3 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/index.php(250): include('/srv/xxlnut01/w...') #4 {main} thrown in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php on line 754