Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey! Ik heb dus ook een error gehad. Maar dat hebben blijkbaar al meer mensen. Geld is wel afgeboekt dus ik neem aan dat alles wel geregistreerd staat?

bestelling vandaag aangekomen nox pump extreme en size on. net een zeer lekkere training gehad met nox pump bedankt om het aan te raden rene ben er nu al tevreden over als de stack op is post ik de resultaten wel :D. bedankt ook voor de pen en whey sample.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.847
Ik had dezelfde error btw, ook geen bevestiging gehad, maar is vast wel goedgekomen neem ik aan? :)

komt goed.

Hey! Ik heb dus ook een error gehad. Maar dat hebben blijkbaar al meer mensen. Geld is wel afgeboekt dus ik neem aan dat alles wel geregistreerd staat?

Ja .. zit een foutje in de mail.. weer die vervelende hoster van ons.

bestelling vandaag aangekomen nox pump extreme en size on. net een zeer lekkere training gehad met nox pump bedankt om het aan te raden rene ben er nu al tevreden over als de stack op is post ik de resultaten wel :D. bedankt ook voor de pen en whey sample.

:thumbs:

Misschien is het al gevraagd maar :effort:, als ik 4 potten Whey Isolate bestel wordt er dan ook nog een korting over de huidige korting gegeven of zal ik maximaal 4 euro besparen vergeleken met de normale 'stack aanbieding'?:p

Jaaaa, lekker gierig haha, maar vroeg het me af. Bestel de Whey sowieso wel. Geen Whey, no way:p

he kunnen peptopro en nox pump xtreme in 1 shake worden gecombineerd?

Hey Rene ff vraagje, die NOKO.. zit creatine monohydraat in, maar ook caffeïne... breken die elkaar niet af? (confer bewezen wetenschappelijke studies)

• #15.853
Misschien is het al gevraagd maar :effort:, als ik 4 potten Whey Isolate bestel wordt er dan ook nog een korting over de huidige korting gegeven of zal ik maximaal 4 euro besparen vergeleken met de normale 'stack aanbieding'?:p

Jaaaa, lekker gierig haha, maar vroeg het me af. Bestel de Whey sowieso wel. Geen Whey, no way:p

De korting is ALLEEN van toepassing op enkele verpakkingen, je moet zelf even kijken of een stack of bulkvoordeel dan nog wel voordeliger is.

he kunnen peptopro en nox pump xtreme in 1 shake worden gecombineerd?

ja kan prima.. 2 heelijke smaken! ;)

Hey Rene ff vraagje, die NOKO.. zit creatine monohydraat in, maar ook caffeïne... breken die elkaar niet af? (confer bewezen wetenschappelijke studies)

het zit bijna in alle pre-workouts gecombineerd...

ja die moet ik hebben!

haha zo geweldig zullen ze niet zijn kwa smaak...
maarja of 2keer bittere troep naar binnen werken of 1x ;)

Bestellinkje weer gedaan Rene.
Ik heb ook de al eerder genoemde error gezien en geen bevestigingsmail, hopelijk komt het wel goed;-)

Mooie aanbiedingen Rene! Ben weer net een weekje te vroeg geweest met m'n bestelling zie ik fuuuuuuuuuuu:o

is ADP wel makkelijk weg te drinken (in een shakebeker) ivm de dikte ?

lijkt mij wel.. anders gebruik je iets meer water of iets.. dan word t iets dunner. ;)

• #15.860
Bestellinkje weer gedaan Rene.
Ik heb ook de al eerder genoemde error gezien en geen bevestigingsmail, hopelijk komt het wel goed;-)

ik hoop dat, dat onderhand weer werkt overigens.

Mooie aanbiedingen Rene! Ben weer net een weekje te vroeg geweest met m'n bestelling zie ik fuuuuuuuuuuu:o

:fuu: ja dat is altijd het gedonder met weekaanbiedingen, maar goed...

is ADP wel makkelijk weg te drinken (in een shakebeker) ivm de dikte ?

lijkt mij wel.. anders gebruik je iets meer water of iets.. dan word t iets dunner. ;)

Ja prima.. Het wordt ook pas dikker nadat het even staat. Ik vind het een lekkere volle structuur hebben. Ik wacht echt een beetje op reacties over de ADP.

Terug
Naar boven