AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

netjes hoor xxl ik ga nu mijn pakket bestelling doen :D
ben eens benieuwd hoe rap het gaat met de nieuwe bankrekening ik ben benieuwd!!

mooie labels in ieder geval :D

hmm ik geef net mijn bestelling in en de verzendkosten zijn 8 euro voor meer dan 3 producten boven de 10 euro toch?
mss moet dit nog aangepast worden kan dit?
het is eigenlijk maar 1 pakket met meerdere producten...
maakt me niet uit ik betaal wel lekker :D
wou het gewoon eens laten weten groeten

Leuk hoor. Ben dankzij die creatine zo snel vooruit gegaan qua gewicht dat me schouder het niet bij kon houden :'( moet een tijdje volledige rust nemen.

Kun je voortaan kwalitatief minder spul verkopen? :D

Misschien aanbevelingen wat vetverbranding nog meer stimuleerd?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
Leuk hoor. Ben dankzij die creatine zo snel vooruit gegaan qua gewicht dat me schouder het niet bij kon houden :'( moet een tijdje volledige rust nemen.

Misschien aanbevelingen wat vetverbranding nog meer stimuleerd?

Daar zijn meerdere mogelijkheden voor. kijk eens op de site. ik weet niet precies wat je zoekt. Als het goed is krijgen we vrijdag of maandag nog wat goede fatburners binnen.

Moet je zeker een keer deze proberen. Dat zorgt ervoor dat je pezen en aanhechtingen enz even hard meegroeien als je spieren... ;)

Ziet er al een stuk netter uit idd :D

• #1.628
Ziet er al een stuk netter uit idd :D

Ja zonder zonnebril kan je ernaar kijken nu :D

Alle prodcuten komen 1 voor 1 met deze layout.. we maken de oude voorraad op. Op de kleinere potjes ziet het er mooier uit vind ik. dan is het vooraanzicht alleen dat xxl-logo en naam product.

Ziet er mooi uit ja, strak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi werk zeg, duidelijk en strak ontwerp.

binnenkort denk ik 10 kg Protein 80 bestellen, toch 100 euro goedkoper dan als ik steeds 1 kg koop in de winkel, hoelang is het houdbaar?

de kerstman is geweest hier :D ik voel me net een kind van 10 jaar ongeloofelijk :p

woensdagavond betaald via pc banking, donderdagmiddag overgeschreven, vrijdagochtend binnen ! ! !

wat een superlevering met die nieuwe bankrekeningnummer!
ik had het maar volgende week verwacht maar blijkbaar vandaag al binnen beter kan niet :D

zoals ik dacht weer een supplementenguide:p maar geen probleem ik weet er wel raad mee, zoals ook met de vele flyers:D

de nieuwe labels lijken nog mooier in het echt dan op foto, daarom staat mijn pot dextro hier ook lekker op een mooie plaats in mijn kamer.
veel samples ook. ik ga ze niet allemaal noemen maar ik kan zeggen
XXL (rene) YOU ARE THE BEST ;)

prettig kerst en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen.
groeten amateurtje

de kerstman is geweest hier :D ik voel me net een kind van 10 jaar ongeloofelijk :p

woensdagavond betaald via pc banking, donderdagmiddag overgeschreven, vrijdagochtend binnen ! ! !

wat een superlevering met die nieuwe bankrekeningnummer!
ik had het maar volgende week verwacht maar blijkbaar vandaag al binnen beter kan niet :D

zoals ik dacht weer een supplementenguide:p maar geen probleem ik weet er wel raad mee, zoals ook met de vele flyers:D

de nieuwe labels lijken nog mooier in het echt dan op foto, daarom staat mijn pot dextro hier ook lekker op een mooie plaats in mijn kamer.
veel samples ook. ik ga ze niet allemaal noemen maar ik kan zeggen
XXL (rene) YOU ARE THE BEST ;)

prettig kerst en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen.
groeten amateurtje

Top :thumbs:

Beste wensen bro' :kerst:

Krijg je die extra'tjes ook als je een gewoon bestellinkje doet, buiten de pakketten om?

Komen er ook ALRI supps in jullie assortiment XXXLnutrition?

• #1.640
Komen er ook ALRI supplementen in jullie assortiment XXXLnutrition?

ja klopt.. we zijn aan het opvoeren.. ON, Alri, VPX, NOW FOODS, Anabolic Xtreme, Scivation, Muscletech en Gaspari. en veel van de Universal Animal lijn... Alles komt de komende dagen zo op de site. goodies zijn er al :D

Terug
Naar boven